بازی اجرای نمای خشک آجر

در روش اول با استفاده از گیره های مخصوص که زبانه چوب نما در داخل آن قرار می گیرد می توان عملیات نازک کاری نهایی را اجرا نمود و در روش دیگر می توان با استفاده از پروفیلهای چوبی و یا آلومینیومی و عمود بر جهت ترمووود نما، بستر مناسب جهت نصب چوب نما را فراهم آورد. یکی از مناسبت ترین سطوح برای شروع به عملیات اجرایی مربوط به نصب سیستم نمای خشک آجری دیوارهای خشک از جمله سیستم کناف و یا دیوارهای فایبر سمنت می باشند ولی اجرای سیستم نمای خشک بر روی سایر سطوح متدوال از جمله بلوک با دانه های سبک و سیستم های دیوارهای سه بعدی و سیستم بلوکهای اتوکلاو شده ممکن و به سهولت امکان پذیر می باشد. موضوع اقلیم و معماری سنتی در هر منطقه ازایران و جهان از موضوعات تأثیرگذار بر روی شکل و ظاهر ساختمان ها بوده است لذا با توجه به این موضوع استفاده از آجر که یکی از قدیمی ترین مصالح می باشد به عنوان نما در اقصی نقاط دنیا رواج داشته است. باید با محاسبه تغییر مکان کوتاه مدت و خزش دراز مدت تیر بدست آید. کیفیت کلیه محصولات تولیدی شرکت کوثر پروفیل اراک مقاطع آلومینیوم, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, پروفیل پنجره کشویی, قیمت پارتیشن آلومینیوم, تولید مقاطع آلومینیوم, فروش مقاطع خاص آلومینیوم, مقاطع پروفیل پنجره لولایی آلومینیومی, قیمت پروفیل پنجره لولایی, طراحی پروفیل پنجره لولایی, انواع مقاطع پروفیل توری پنجره, پروفیل توری پنجره, انواع پروفیل نمای خشک, فروش پروفیل نمای خشک, پارتیشن نمای خشک آلومینیومی, طراحی پروفیل پرده زبرا, پروفیل پنجره کشویی دوجداره, فروش پروفیل پنجره کشویی خاص آلومینیومی, تولید پروفیل پنجره کشویی, فروش تیغه خاص کرکره, تیغه کرکره آلومینیومی, انواع مقاطع تیغه کرکره, تیغه کرکره, پروفیل نمای شیشه ای آلومینیومی, پروفیل نمای شیشه ای, قیمت پروفیل جام بالکن, فروش پارتیشن جام بالکن آلومینیومی, طراحی هندریل مقطع آلومینیومی, پروفیل جام بالکن, هندریل شیشه ای, فروش هندریل خاص صنعتی, قیمت تولید هندریل, طراحی پروفیل پارتیشن دوجداره, پارتیشن تک جداره, تولید انواع پروفیل پارتیشن, طراحی پارتیشن خاص آلومینیومی, فروش پروفیل پارتیشن شیشه ای, نمای شیشه ای کرتین وال, نمای شیشه ای مدرن, اجرای نمای شیشه ای, تولید نمای شیشه ای اسپایدر, نمای شیشه ای فریم لس, قیمت پارتیشن آماده, تولید پارتیشن خاص تاشو, طراحی پارتیشن اداری, فروش پارتیشن از نظر پایداری پروفیل، ماندگاری رنگ یا پوشش آنادایز مطابق با استاندارهای بین المللی به مدت 5 سال از زمان اجراء ضمانت می گردد.

شرکت اجرای نمای خشک

با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند شد و پس از أن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می گردد. سازه های قائم این سازه ها به صورت قائم و در فاصله های ۳۰ الی ۵۰ سانتی متر نصب می شوند و به عنوان زیر سازی برای نصب ریل های گالوانیزه می باشند. 40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری (قوطی های موازی هم حداکثر 50 سانتیمتر باید باشد و در طول نیز ساپورت هایی با فاصله حدود 100سانتیمتر) اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد. نکته ای که در این روش بسیار با اهمیت است این است که زیر سازی در این روش باید به صورت یکدست با چسپ پوشانده شود. شیدر دوکی آلومینیومی، با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف، کمک شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده است.

از معایب این روش سرعت پایین اجرای آن است. جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان بصورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. ماندگار در خاورمیانه با ترکیب طراحی صنعتی و علم مهندسی روز و با توجه به پیشرفت روشهای اجرائی نوین ساختمان در ایران اقدام به سرمایه گذاری در بهبود و ابداع دیتیل های اجرائی برای اجرای نمای آجری به صورت خشک نموده و علاوه بر طراحی و تولید جزئیات جدید اجرای نمای خشک آجری تسهیل روش های نصب نوین را در برنامه کار خود دارد. برای طراحی نمای ساختمان نیاز است تا با انواع متریال های مدرن، کلاسیک و روز دنیا آشنا باشید. این قطعات نیز، با توجه به نوع اتصال سنگ و سرامیک متفاوت خواهد بود. پروفیلهای عمودی زیرکار معمولا به صورت L شکل می باشد ولی با توجه به نوع گیره های سنگ و روش نصب، می تواند متفاوت نیز باشد. با وجود اینکه، با پیشرفت صنعت ساختمان سازی، به کار بردن این محصول در اسکلت سازهها کاهش یافته است، اما هنوز در نما و بدنه ساختمان کاربرد دارند و بهترین گزینه محسوب می شوند. This po᠎st was ᠎do ne by  https://behsaznama.com   C ontent Gen er᠎ator Demov᠎ersi᠎on.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

علاوه بر اینکه سیمانکاری آبساب در انواع طرح و رنگ قابل اجرا است، صرفه اقتصادی بالاتری دارد و کم خطرتر تلقی می شود، این نوع نماسازی دارای مزیت قابل توجه دیگری نیز می باشد و آن عایق بودن سیمانکاری شسته نسبت به سایر انواع نماسازی است. یکی از اصلیترین بخشهای ساختمان که هم روی زیبایی آن تاثیرگذار است و هم از جنبه ایمنی و استحکام اهمیت پیدا میکند، نمای ساختمان است. • در صورتی درست اجرا نشود استحکام آن پایین می آید. در این روش جهت نصب سنگ و یا سرامیک بر روی دیوار، ابتدا زیرسازی لازم در صورت نیاز بوسیله شاسی کشی اجرا می شود. یکی دیگر از روشهای نصب سرامیک و سنگ بر روی نما، استفاده از چسب های ویژه می باشد. زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد منبع بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید