بازی متریال نمای خشک

•در نوع اول با استفاده از دو آجر طولی و دو آجر عرضی که به صورت تیغه ای و برای عرض دیوار 20 سانتیمتری بنایی می شود. همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک بر می آید ، تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می مطالب بشتر باشد. •برای زیبا سازی نماو نمود هر چه بیشتر ابتدا با هِرّه بندی به شکل کلاف کشی برجسته به اندازه 2 سانتیمتر در راستای عمود بر مرکز دیوار و در چهار طرف اجرا می شود. •برای ساختن رج دوم آجرهای به کار رفته در ناحیه جلو را با قطعات آجر پشت دیوار جابه جا می سازیم. •برای جداسازی فضاها و دیوارهای کناری ساختمانها که در تماس با فضای آزاد می باشند، کاربرد دارد. •استفاده از این دیواره برای دیوارهای خارجی ساختمان به لحاظ سبکی وزن، عایق حرارتی و عایق صوتی مورد توجه می باشد. در دیوارهای پشت بند قائم فولادی برای رسیدن به همان درجه از سختی در دیوارهای پشتیبان بلوك سیمانی، باید هزینه زیادی صرف شود. البته لازم به ذکر است که طبیعتا استفاده از شیشه در نمای ساختمان باعث اتلاف انرژی زیادی شده که این از معایب این روش می باشد. چون نمای ساختمان حداقل منفذ را به بیرون داشت جلوی باد و باران، گرما و سرما و نفوذ عوامل حیوانی و انسانی را میگرفت، ولی ساختمان را از نور و تهویه لازم محروم میکرد.

اتصالات نمای خشک

Da​ta w​as cre᠎ated wi​th https://behsaznama.com Conten​t Gene᠎ra to​r DE MO!

باید توجه داشت که ویژگیهای کاربردی، شیوه نصب و متریال مصرفی در هر مورد دارای پروتکلهای اجرایی و استانداردهای ویژه و لازمالاجرایی است که بهدقت مورد توجه قرار میگیرد. •با توج داشت اولاً زایده ملات در هشته گیر نباشد، ثانیاً محل هشته گیر کاملاً خیس شده و این محل با غوطه چینی اصولی بنایی شود. •شروع رج دوم در نبش از 3 تا سه قدی استاده می شود. پاسخ این است که در صورتی که شیشه مورد استفاده با کیفیت بوده و دوجداره یا سه جداره نصب گردد، تمامی این نیازها را به خوبی رفع می کند. آیا مفهومی به نام حراج آجر نما وجود دارد یا خیر؟ •در این آجر کاری با رعایت دو راسته و یک کله در بین آنها شبکه آجر کاری و حفره ای به شکل بال کبوتری اجرا می شود. متریال نمای خشک ساختمان انواع مختلفی دارد مثل، خشک آجری، سرامیکی، شیشه ای و… در گذشته برای شستشوی نمای شیشه ای تنها از داربست استفاده میشد و افراد با استفاده از طی و دستمال شیشه ها را تمیز میکردند ولی امروز گروههای متخصص در زمینه نماشویی با استفاده از طناب راپل و به صورت معلق شیشه ها را پاک میکنند و برای ماندگاری طولانی مدت تمیزی شیشه از مواد نانو استفاده میکنند تا گرد و غبار به راحتی روی شیشه نشیند.

A – Z اطلاعات اتصالات نمای خشک

رنگ اکریلیک را میتوان روی سطوح از جنسهای مختلف نظیر بتن، آجر، گچی، فلزی، سقف کناف و در رنگ آمیزی نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. از آن جایی که ملات بایرامیکس پس از خشک شدن، جلوه و زیبایی منحصر به فردی گرفته و ظاهری همانند سنگ های تزئینی خواهد گرفت، میتوان از آن به عنوان یک پوشاننده تزیینی برای نماهای داخلی ،نماهای خارجی ساختمان و همچنین برای پر کردن درزها و خرابی های دیوار استفاده نمود. برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ کردن آنها استفاده کردز به آن دسته از اتصالات نمای خشک ساختمان که بعد از نصب کردن قابل مشاهده نیستند. بهترین سیستم نمای ساختمان باید محافظ خوبی در مقابل عناصر سخت طبیعی باشد و می­بایست به آسانی نصب شود، نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشد، از رطوبت جلوگیری کند و بهترین عایق و محافظ باشد. وب سایت امیران نما نیز دارای نماد اعتماد، نماد ساماندهی می باشد، همچنین مجموعه امیران نما عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می باشد. امروزه آجرها تفاوت بسیاری نسبت به گذشته کرده اند؛ تا جایی که می توان با اطمینان خاطر این مصالح را حتی در نمای سازه، به کار برده و چه بسا نسبت به سایر مصالح، ظاهر دلنشین تری را نیز برای ساختمان ایجاد کرد.

قیمت اجرای نمای خشک

آجرنما سنتی نمایی مقاوم و مستحکم را برای ساختمان ایجاد خواهد کرد. آجر نما پلاک به نسبت آجرهای که نسوز هستند هم در رنگ های مختلف وجود دارند و تنوع رنگ بالایی دارند و هم کم هزینه تر هستند ، آجرنما پلاکی به خاطر تنوع رنگی و سایر ویژگی هایی که دارند باعث شده که به تمام سلیقه های مشتریان بخورد و هر کسی هر رنگی را که مد نظرش بود از این آجر ها خریداری نماید. تا چند سال پیش، با شنیدن نام آجر نخستین چیزی که در ذهنمان تداعی می گشت، مصالحی زرد رنگ و عمدتا شکسته و بدون هیچ گونه صافی روی بدنه، بودند. در شستشو نماهای سنگی استفاده از دستگاه واترجت و گاهی اوقات که سنگ جرم داشته باشد و یا روی نما سیمان پاشیده شده باشد(بروش شستشو سنتی) صورت میگیرد. آجر نما نسوز از جمله مصالح پرکاربردی به شمار می رود که می تواند هم به صورت دستی یا سنتی و هم توسط خطوط تولید صنعتی در بازار فروش عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید