باز کردن دروازه‌ها برای اجرای نمای خشک سرامیک با استفاده این آسان پیشنهادات

درست فهمیده اید وجود این سه عامل باعث زدودن هرگونه کثیفی از سطوح است. معمولا در اکثریت ساختمان ها به جهت بالا رفتن کیفیت کار و تمیزی بهتر از هر دو روش استفاده می شود یعنی در مرحله اول کلیه سطوح با دستگاه واترجت شستشو داده می شوند. در بعضی موارد با اضافه کردن پودر رنگی به سیمان سفید به آن رنگ میبخشند و همچنین با ایجاد ابزار های مختلف روی نما به زیبایی نمای ساختمان هر چه بیشتر می افزایند.با گذر زمان به علت باران های اسیدی و همچنین آلودگی هوا کیفیت و زیبایی را از دست داده اند و لازم به نماشویی میباشد. برای اینکه بتوانیم نمای زیبایی داشته باشیم از سطح نمای سیمانی میتوانیم از رنگ آمیزی نما کمک بگیریم. به طور کلی بر حسب نوع نمای ساختمان مانند آجر ، شیشه ، سنگ ، کامپوزیت ،و همچنین مقدار جرم و آلودگی نقش بسته روی سطح نما ، از ابزار های گوناگونی برای شستشوی نما و نماشویی میتوانیم استفاده کنیم. با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده کلیک نمود.  This art᠎icle was g ener ated by https://behsaznama.com Conte​nt Gener᠎at​or  Demoversion!

فیلم اجرای نمای خشک

این دفتر با اجرای صدها پروژه مدرن و طراحی های بسیار زیبا و شیک در سراسر ایران و کشور عراق توانسته به موفقیتی روز افزون دست پیدا کند . 1. عدم وجود تزئینات در نمای یک خانه مدرن ؛ تزئینات حذف می شوند و بسیار ساده خواهند بود. امروزه در صنعت ساختمان سازی و سازه های شهری و صنعتی بسیار مورد اهمیت و کاربردی است.اما بعد از مدتی بدلیل ساختار فیزیکی و جنس سنگ و در نهایت آلودگی های موجود در هوا و جذب آنها بر سطوح سنگی کیفیت و حالت شفافیت خود را ازدست میدهند و لایه ای از گردوخاک روی آنهارا پوشش میدهد که باید شستشو انجام شود. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. اگر از چوب در نما سازی ساختمان خود استفاده می کنید، دیگر خیالتان از بابت آلودگی های صوتی محیط اطرافتان راحت باشد،چرا که چوب خود به عنوان یک عایق صوتی خلیی خوب عمل میکند.

ضمن اینکه، کامپوزیت باوجود انعطاف خوب از مقاومت بالایی هم برخوردار بوده و در عایق سازی ساختمان عملکرد خوبی دارد. نمای سیمانی بخاط هزینه کم و عمر بالا در بین پیمانکاران بسیار محبوب است.امروزه نمای سیمانی بدلیل سبک بودن وزن و هزینه اجرایی و همچنین قیمت متریال اولیه و عدم ریزش و نداشتن خطرات محیطی نیبت به متریال و نما های دیگر مورد توجه دربین مهندسان و پیمانکاران ساختمان در برج سازی و ساختمان های مرتفع از جایگاه بالایی برخوردار است. اجرای پنجره نسبت به روشهای سنتی از مزیتهای زیادی برخوردار است. باور ما این است با بهرگیری از امکانات فنی و مهندسی اجرای نما در کنار دانش مهندسین جوان و خوش آتیه می توان گامی موثر و کار آمد در معماری و صنعت ساختمان برداشت و شرکت عمران تجارت فاطر از تمام توان فنی و مهندسی خود در جهت ارتقاع صنایع نوین ساختمان استفاده خواهد کرد. اجرای نمای کرتین وال، یکی از مدرن ترین نماهای مدرن در معماری ساختمان های امروزی می باشد. از مزایای مهم نمای سرامیک خشک علاوه بر دتایل اجرای سرامیک خشک، اینکه در نصب نمای خشک سرامیک از هیچ نوع ملات سیمانی استفاده نمیشود. نکته ای که قبل از شستشوی نمای سنگی بایستی مورد احتیاط و توجه قرار بگیرد و از ایجاد خطرات جانی و مالی و خطرات احتمالی پیشگیری شود این است که باید قبل از شستشو از تثبیت و محکم بودن سنگ نمای ساختمان اطمینان پیدا کنیم چرا که در صورت جدا بودن سنگ از سیمان و شل بودن سنگ احتمال ریزش سنگ در اثر فشار بالای اب خروجی واترجت را شاهد خواهیم بود پس قبل از اقدام به شستشوی نمای ساختمان، سنگ های نمارا به روش پیچ و رولپلاک سنگ تثبیت میکنیم و سپس برای شستشوی نما اقدام میکنیم.

انواع اجرای نمای خشک

​This da ta has  be᠎en g en erated wi​th https://behsaznama.com Content Genera᠎tor DE᠎MO.

اجرای نمای خشک سرامیک

حال اگر مدت زمان زیادی اس که به شستشوی و نظافت نپرداختیم لایه جرم ایجاد شده بدلیل نفوذ الودگی به عمق سیمان در سطح بسیار سنگین بوده و دستگاه واترجت به تنهایی قادر به پاک کردن جرم و کثیفی ها از روی سطح نخواهد بود. مسئله شستشوی نمای کامپوزیت کاملا فرق دارد و بسیار حساس است و باید به صورت 6 ماه یکبار اقدام به شستشو و جرم گیری از سطح نما کنیم.در صورت رعایت نکردن این روند این جرم ها بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و فقط و فقط با تعویض ورق میتوان زیبایی را به ساختمان برگردانیم چرا که هیچ مواد شوینده ای قادر به تمیز کردن نیست. پمپ فشار قوی توسط موتور به حرکت در می اید و آب شهری را به فشار 220 بار تبدیل میکند. در صورتی که چندین سال از عمر ساختمان بگذرد و ما هیچ اقدامی در رابطه با شستشوی نما انجام ندیم جرم و الودگی سطح نمای اجر را میپوشاند و به ان نفوذ میکند و واتر جت به هیچ عنوتن از پس این همه جرم و کثیفی بر نمی اید که باید توسط واتر سندبلاست اقدام به لایه برداری و شستو کنیم. در روش سمباده ای و یا پولیش و یا سایشی مانند سندبلاست که قسمتی از لایه سطحی سنگ برداشته میشود.

دیدگاهتان را بنویسید