باز کردن دروازه‌ها برای نمای کامپوزیت با استفاده این ساده پیشنهادات

کامپوزیت عموما در صنعت ساختمان به عنوان یک پوشش خارجی و داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش خش دار: پوشش آلومینیمی این نوع نما، به روش آنودایز به صورت خشدار درآمده و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان قابل استفاده هستند. نوع سوم، لوورهای آلومینیومی از جنس ورق کامپوزیت بوده که با توجه به قابلیت شکل پذیری ورق های کامپوزیت در اشکال و طرح های مختلف قابل طراحی و اجرا در زمان های مختلف نیز می باشند. 4. نهایی سازی: مرحله صیقل دهی است، این کار یعنی به عمل آوردن کامپوزیت از نظر طول، عرض و قطر که هدف آن مطابقت محصول با استانداردهای مربوط به پارامترهای مختلف مقررات ملی می باشد. کیفیت و دوام محصولات ، هزینه کمترو کاهش زمان موثرترین پارامتر ها جهت انتخاب این محصول است. این محصول در انواع طرح و رنگ ها جهت بکارگیری در صنعت نمای ساختمان و صنعت تابلوسازی و صنایع دیگری مانند صنعت دکوراسیون ساخته می شود.

اجرای نمای کامپوزیت در تهران

این کانکس ویلایی نوعی سازه مانند بناهای مسکونی است با دارا بودن همه امکانات لازم و موجود در خانه ها و ساختمان. علی الخصوص در سازههایی که خطر آتش سوزی در آنها بیشتر است (مانند جایگاههای سوختگیری) توصیه میشود. این کار در اتاقهای خالی از گرد و غبار انجام می شود که باعث می شود کیفیت روکش و ظاهر آن حفظ شود بعلاوه عملیات دقیق در کوره ها، کیفیت روکش ها از نظر انعطاف پذیری و مقاومت در برابر آتش تضمین می نماید. نمای کامپوزیت ACP نمایی است که بخش رویت آن از ورق به ضخامت ۵ یا ۴ میلی متر که از دولایه ورق آلومینیوم که با عایق پلی اورتان به هم متصل هستند ودر مجموع ضخامت ۵ یا ۴ میلی متر را تشکیل می دهند ، تشکیل یافته که لایه بیرونی با رنگ های مختلف و مقاوم در برابر شرایط جوی از قبیل بارانهای اسیدی تولید می گردند. ورقهایی که هسته آنها از مواد پلی اتیلنی ساخته می شد، هیچ مقاومت و دوامی در برابر آتش سوزی و حریق نداشتند و این باعث به وجود آمدن دادن فاجعههای بزرگی مثل آتش سوزی در ساختمانهای بلند مرتبه در سالهای اخیر شد.

نمای کامپوزیت طرح سنگ

برگ های نیلوفر آبی هیچ وقت با غبار پوشیده نمی شود. البته این اتفاق کلیک کنید زیاد نمی افتد. مزیت این ورق ها نسبت به سنگ بسیار بیشتر است . قابلیت ترمیم و تعویض یکی از مهمترین مزیت های متریال های کامپوزیت نمای ساختمان است که سبب می شود در صورتی که یکی از ورق ها بنا بر هر دلایلی آسیب ببیند، بتوان براحتی آن را تعویض نمود. اما پنجره ها بدلیل داشتن گوشه و خم کنار پنجره و فلاشینگ کف و سقف پنجره عملا بر متراژ نمای کامپوزیت آلومینیوم اضافه میکنند. ورق کامپوزیت یک ماده ای است که از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک به دست می آید . لایه پلاستیک که به عنوان لایه میانی دراین پنل ها به کار گرفته شده است خاصیت غیرقابل اشتعال دارد. رویه این ورق ها از یک لایه لمینیت شده است. این ورق ها شامل طرح¬های متنوع و گوناگونی از انواع سنگ است که بسیار در نمای ساختمان ها به کار می رود و در تولید آنها از 3 لایه پوشش رنگی لمینیت شده بروی سطح آلومینیوم استفاده می شود. کامپوزیت های نمای ساختمان به آن دسته از متریال هایی که با استفاده از مواد پلی اتیلن و لایه های نازک آلومینیومی ترکیب شده و تشکیل محصولی به اسم ورق کامپوزیت می دهند.

اجرای نمای کامپوزیت

ورق کامپوزیت از پلی اتیلن با وزن بسیار کم به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند که می تواند وزن پانل را تا حد زیادی کاهش دهد. به دلیل وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی که این پانل ها دارند، برای ساختمان های متعدد مورد استفاده قرار می گیرند. در کاربرد علمی ، این نما همانند شیشه دو جداره از دو لایه ورق ۵ یا ۴ میلی متر اجراء می گردد و کاملا حالت سیلد را خواهد داشت ، با آنکه در کشورمان بخاطر صرفه جویی فقط یک لایه آن را که رویت زیبایی دارد ، صرفا مورد استفاده قرار می دهند. SAT یک نوع ورق مرکب، متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم به ضخامت 3/0 تا 5/0 میلیمتر و هسته میانی از جنس پلی اتیلن و به ضخامت 3 تا 6 میلیمتر می باشد. لایه مرکزی آن از یک ماده غیر قابل اشتعال به نام پلی اتیلن در دو رنگ سیاه و سفید تشکیل می شود . ین نما از اتصال سه لایه مختلف اعم از دو لایه ورق آلومینیومی تشکیل شده است که یک لایه عایق پلی اورتان را که خصوصیات غیرقابل اشتعال دارد را در وسط خود جای داده است. اول از همه این که مطمئن شوید کیفیت لایه ی آلومینیومی آن خوب است. This c᠎ontent has ​been cre᠎at ed by behsaznama  C onte nt Ge nera​tor DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید