بالا 10 ترفندهایی برای توسعه قطعات نمای خشک شما

در زیر ، انواع مختلف نما یا دیوارهای خارجی که در حال نمای ویلا دوبلکس حاضر در معماری استفاده می شود ، و همچنین مشخصات هر یک از آنها توضیح می دهیم. به عبارت دیگر یک نمای پیوسته نمایی خواهد بود که بتوان آن را به عنوان یک کل دید و نه مجموعه ای از فرم های پراکنده که هر کدام ساز مخصوص به خود را می زنند. مجموعه ورزشی دشت نور در مازندران قرار دارد. دره در تابستان نیز با دقیقا عکس ادا می کنند زیرا قپانداري چوب دست براي جفت لهنه و بتن و فلز علامت نمی شود و از طرفی فضای داخل سرا را خنک خيس نگه می دارد. برای ساخت پایه آلاچیق ها معمولا از بتن و آجر استفاده می شود که می توان در آخر کار از هر متریال دیگری مانند سنگ، برای نماکاری استفاده کرد. آلاچیق یک سازه مسقف در باغ و محوطه است که بنا بر نوع کاربری، می توان چهار و یا چند وجه آن را، محصور کرد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

عوامل موثر بر قیمت شیشه ی آلاچیق چیست؟ سان روم گاردن چیست؟ متریالی که در ساخت پی آلاچیق ها استفاده می شود، چیست؟ هزینه تقریبی ساخت آلاچیق چوبی بر حسب نوع چوب هر متر مربع از ۷۰۰ هزار تا ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. هزینه تیر های فلزی برای قرار دادن سقف از ۷۰۰ هزار تا ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. نمای ساختمان به ترکیبی از مصالح ساختمانی نوین و یا سنتی گفته می شود که با استفاده از روش هایی استفاده شده و یکی از مهم ترین قسمت های هر ساختمان یعنی ضلع بیرونی ساختمان را در بر می گیرد. این چوب به دلیل تراکم بالا، امکان نفوذ آب را به پایین ترین میزان می رساند و همچنین از مقاومت خوبی در مقابل عوامل جوی بر خوردار است. متریال های متنوعی مانند چوب، شیشه و فلز در ساخت آلاچیق کاربرد دارند که شما می توانید مناسب با شرایط جوی و سلیقه تان، هر یک از آنها را انتخاب کنید. همچنین این ورق ها در مقابل خوردگی ناشی از آب و هوا و باران های اسیدی کاملاً مقاوم است و عوامل جوی هیچگونه تأثیری به زیبائی و کیفیت نما نخواهد داشت.

 This con tent h as ​be en c reat ed ​by G SA C onte nt G᠎en᠎er at​or Dem over sion!

در طراحی این پروژه، ارتباط بصری مابین فضاهای داخل و خارج (بدلیل استفاده از نمای شیشه ای) بخوبی حفظ گردیده است به طوری که بازار بزرگ مرمر همچون یک ویترین بسیار بزرگ شیشه ای، نمایانگر فعالیت های روزمره در حال انجام خواهد بود. آلاچیق باید دید مناسب به اطراف به خصوص طبیعت یا آبنما داشته باشد. انتخاب رنگهای مناسب و همخوانی آنها با یکدیگر در یک نما، اصلی است که نه تنها به زیبایی آن نما که در نهایت به آراستگی منظر شهری میانجامد. مناسب ترین چوب برای ساخت آلاچیق، چوب ترمو است. چه نوع چوبی برای ساخت آلاچیق استفاده می شود؟ روش های دیگه ای هم وجود دارن که میتونیم سنگ نما رو به وسیله اون ها مهار کنیم مثل استفاده از چسب های مخصوص، استفاده از دوغاب مرغوب برای پشت سنگ ها به جای نخاله های ساختمانی، استفاده از رابیتس، استفاده از گیره های اسکوپ پروانه ای یا پایه دار برای پشت سنگ ها مثل تصویر زیر و سایر روش هایی که میشه از اون مصالح نمای خشک ها استفاده کرد. امکان استفاده از شیشه 2 یا 3 جداره امکان ایجاد سطح عایق دما با استفاده از پروفیلهای Thermal Break امکان استفاده از در پوش های متفاوت امکان اجرا به صورت تمام آلومینیوم تنوع رنگی نامحدودی داشته و استفاده از طرح های چوبی امکان استفاده از مقاطع و ابعاد متفاوت با توجه به نیاز پروژه نیاز به زیرسازی آهنیSelf Support ندارد.

اجرای نمای خشک در ایران

اولین چیزی که از هر ساختمانی جلب توجه می کند و برای همه افراد قابل مشاهده است نمای خارجی ساختمان می باشد که از این رو معماران و طراحان ساختمان در انتخاب طرح و رنگ مصالح و نورپردازی نمای ساختمان توجه و وسواس زیادی به خرج می دهند. در حال حاضر استفاده از نمای شیشه ای اسپایدر طرفدارهای زیادی را به سمت خود کشانده است. توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. توجه داشته باشید، در صورت استفاده از فلز برای ساخت آلاچیق، برای جلوگیری از پوسیدگی آهن، باید به صورت دوره ای، آن را رنگ آمیزی کنید. توجه داشته باشید در صورتی که تمایل دارید در بعضی از فصول آلاچیق به صورت محصور باشد و در بعضی فصول دیگر از آلاچیق بدون دیوار استفاده کنید، باید از دیوار های آکاردئونی و با قابلیت جابه جایی، استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید