باید رفع قیمت نمای کامپوزیت 60 قدم بردارید؟

بنابراین یک پیشنهاد درست برای حل مشکل فرسودگی نمای ساختمان میتواند بازسازی نمای ساختمان باشد. ♦ برای ممانعت از آسیبدیدگی نمای کامپوزیت در کوتاه مدت، پیشنهاد میشود از قطعات باکیفیت استفاده کنید. از زمانی که زیبایی و راحتی، آسایش، ایمنی و صرفه جویی در انرژی برای ساختمان ها در نظر گرفته شد، هر نوع نما با هر نوع مصالح ساختمانی و به هر قیمتی باید به درستی و به درستی نگهداری شوند و در صورت آسیب دیدن نما، قطعات آسیب دیده به طور کامل تعمیر و ترمیم شوند. نمای کامپوزیت ساختمان از پانل های آلومینیومی بیش از هر چیز بادوام، مقاوم در برابر آسیب های مکانیکی و شرایط آب و هوایی نامناسب است. پانلهای کامپوزیتی مقاوم در برابر آتش، پانلهای نانو، پانلهای ضد باکتری و پانلهای پلی استر از جمله پانلهای کامپوزیت هستند که از نظر پوشش لایه خارجی نسبت به یکدیگر متفاوت هستند. 3. ورق های کامپوزیت نسوز: این نوع از ورق ها بسیار گران بوده و از مواد معدنی به همراه پلی اتیلن ساخته شده است که قطر بیشتری نسبت به ورق های کامپوزیت معمولی برای نمای مغازه دارند و در نقابل حریق بسیار مقاوم می باشد و مانع از گسترش آن می شود. موادی که در هسته ورق ها استفاده می شود پلی اتیلن و مواد معدنی است.

نمای کامپوزیت مغازه درباره بیاموزید نمای کامپوزیت}

گروه معماری سعیدیان با بیش از 2 دهه تجربه موفق در صنعت ساختمان سازی، پروژه های موفقی را در زمینه طراحی، اجرا و نظارت به پایان رسانده است. قیمت نمای کامپوزیت بسته به اندازه ساختمان، طراحی، نوع سازه درخواستی شما و همچنین رنگ و ضخامت آن متفاوت است. ساخته می شود که بسته به نوع فعالیت و میزان کیفیت با هم بیشتر بخوانید متفاوت هستند. کامپوزیت ها نشکیل شده از ورق های آمینیوم به همراه پلی اتیلن می باشد که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و به دلیل سبک بودن و همچنین رنگ بندی متنوع در نمای مغازه استفاده می شود که دلیل آن هم زیبایی و منحصر به فرد بودن شکل ظاهری آن است. این کانکس هم همچون بقیه سازه ها دارای امکانات برقی و در صورت نیاز لوله کشی آب و … این کانکس ویلایی نوعی سازه مانند بناهای مسکونی است با دارا بودن همه امکانات لازم و موجود در خانه ها و ساختمان.

یک درس پرهزینه با این حال بسیار ارزشمند در نمای کامپوزیت

مشتریان محترم بایستی در انتخاب مجموعه ای که جهت اجرای نما دقت لازم را داشته باشند و با مشاهده نمونه تابلوهای کامپوزیت ساخته شده و شناخت انواع متریال اقدام به انتخاب مجموعه جهت طراحی و اجرای نمای خود کنند در غیر این صورت باعث خسارت جبران ناپذیری می شود. حتی در یک جو مرطوب، ورق های کامپوزیت آلومینیومی محافظت لازم را در برابر اثراتی مانند زنگ زدگی و خوردگی دارند. قیمت ورق کامپوزیت تحت تاثیر چند عامل مانند تاریخ تولید ورق و مشخصات آن است و قیمت هر متر مربع نمای کامپوزیت به عواملی مثل روش اجرا و نوع طرح و اندازه های ورق می باشد که با توجه به میزان پرتی و کوچک و بزرگ بودن ابعاد ورق ها قیمت تمام شده هر متر مربع متغییر شایانی می کند. هزینه های حمل یکی از فاکتورهای مهم در دستمزد اجرا است که معمولا با فاصه از مرکز، بالاسریهای قیمت نیز در دستمزد لحاظ میگردد.  This da᠎ta w​as wri tten by behsaznama᠎ Con te​nt G᠎ener᠎ator DE MO.

ورق های کامپوزیت به صورت متر مربع به فروش می رسد و اندازه هر ورق برابر با 3.20 در 1.25 متر می باشد که دارای ضخامت های مختلفی می باشد از ورق هایی با ضخامت 4 میلی متر شروع و تا 15 میلی متر امتداد دارد که در تابلو سازی از ورق های 4 میلی متری استفاده می شود و به عنوان یک زیر ساز بسیار ارزان برای جانمایی انواع تابلو های تبلیغاتی از جمله تابلو حروف برجسته، تابلو استیل، تابلو فلزی، تابلو روا و … پلی اتیلن در وسط و دو ورق آلمینیوم در طرفین تشکیل دهنده ورق های کامپوزیت در تابلو سازی را می دهند و می تواند در تمامی محیط ها از آن استفاده نمود. کامپوزیت ها محصولات مهندسی شده ای هستند که از دو ورقه آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اتیلن ساخته شده اند. علاوه بر آن از مواد دیگری مانند عایق ، لایه چسب، پلاستیک و…

دیدگاهتان را بنویسید