با اجرای نما در 24 ساعت موفق شوید

کشور ما ایران یکی از غنی ترین کشور ها از نظر دارا بودن انواع سنگ و بخصوص سنگ نما است؛ از این سبک ها مدل های مختلفی از نما های سنگی در کشورمان به چشم می خورد و به قطع یقین می توانیم بگوییم اکثر ساختمان های کشور ما نمایی سنگی دارند و دلیل آن هم سازگار شدن سلیقه افراد نسبت به این سبک نما و البته مقرون به صرفه بودن آن است. از اجرای تخصصی نما گرفته تا فروش انواع مدل های نمای کرتین وال شیشه ای را می توانید با نازلترین قیمت و با تضمین کیفیت در آرمن طرح و نما تجربه کنید. آرمن طرح و نما با همکاری تیمی متخصص و خبره در جهت مشاوره ، طراحی و اجرای نمای ساختمان به خصوص نمای مدرن ساختمان فعالیت دارد. نمای کرتین وال مدرن، سیستم های واحدی هستند که طبق طراحی در کارخانه های مجهز تولید می شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نیروی حرفه ای و متخصص در محل خود مونتاژ می شوند. معمولا شیشه های به کار برده شده برای نمای کرتین وال مدرن در روند ساخت، قیمت، دوام، مقاومت در برابر ضربه، ایمنی و پایداری نما تاثیر می گذارند.

سقوط می کند و ما بقی سنگ ها دچار ترک خوردگی میشوند.

از آلومینیوم به دلیل مقاومت و پایداری بالا، معمولاً برای فریم های سیستم نمای کرتین وال استفاده می شود. علاوه بر این شرکت های مختلف برای اجرای نمای کرتین وال هزینه های مختلفی را از کارفرما طلب می کنند، بنابراین بهتر است به مکان مناسب مراجعه کنید تا بتوانید تخفیفات خوبی برای اجرای نمای کرتین وال دریافت کنید. مواردی که در زیر عنوان شدهاند شمارا برای داشتن انتخابی بهتر کمک خواهند کرد. ما در این مقاله معتبرترین مکان برای دریافت خدمات نمای کرتین وال را به شما معرفی می کنیم، اما قبل از آن بهتر است تعریف دقیق از این نوع نما داشته باشیم. ایجاد یک هارمونی زیبا میان متریال سنگ و طرح نما نیز می تواند بر ظاهر کلی نمای ساختمان تأثیر بگذارد. ظاهر و بافت سنگ دچار هوازدگی و پوسیدگی نشده باشد. که سنگ از کنارها و یا از اواسط نما سقوط می کند و ما بقی سنگ ها دچار ترک خوردگی میشوند. برای اجرای نما ابتدا باید مدل نمایی را که می خواهید انتخاب کنید. Art​ic᠎le w as gen erated with behsaznama C ontent Gen᠎er​at​or Dem​oversion᠎!

در طراحی سازه پشتیبان یا پشتبند باید موارد مختلفی نظیر بارهای ثقلی، تجهیزات اتصال سنگ، نحوه نصب و سکوی نگهدارنده مورد توجه واقع شوند. و اجرای آن باید کاملا طبق اصول و از روی نقشه های فنی موجود و توسط تکنسین های حرفهای انجام شود. رنگی که روی سنگ های طبیعی می بینید سایه های طبیعی آن است و هیچ ماده ای به آن اضافه نشده است. تمامی اتصالات نمای خشک کرتین وال مدرن به واسطه پیچ و مهره و یا چفت و بست انجام می شود، به همین دلیل نما خشک نیز به آن می گویند. شیوه پیچ و رولپلاک نما با طناب سریعترین روش در اجرای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان میباشد که توسط افراد مجرب و ورزیده با طناب انجام میشود . و برای کنده نشدن این نوع سنگ نما با روش محکم سازی (پیچ رول پلاک) استفاده میشود. در این دوران بود که برای اولین بار از آلیاژ آلومینیوم برای اهداف دیگری غیر از اهداف نظامی استفاده شد. این نماها ساختاری نیستند و با طراحی، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالی که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل می کنند.

هزینه نصب سیستم های سازه ای کرتین وال مدرن به نوع نمایی که دوست دارید داشته باشید بستگی دارد. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. اگرچه مشخصات آن بسته به نیاز پروژه متفاوت خواهد بود، اما نمای کرتین وال شیشه ای مدرن عناصر مهم را در نظر می گیرند، از جمله تأثیرات انبساط و انقباض حرارتی، نوسان و حرکت ساختمان و بازده حرارتی. این نوع نما بسیار مقرون به صرفه تر از نماهای سنتی حجیم و سنگین است، زیرا از مواد سبک، ساخته شده و عایق بسیار خوبی در برابر عناصر مختلف محیطی می باشد. از جمله معایب استفاده از سرامیک در نمای ساختمان، عایق نبودن آن به سرما و گرما و صدا میباشد. دو گروه از سنگهای طبیعی که در نمای ساختمان به کار میروند سنگهای آهکی و سنگهای آذرین هستند. استفاده از کلیدهای میابنر در اتوکد سرعت و بازده کار را بالاتر میبرد. به همین دلیل سورت بی موج سنگ تراورتن از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است چون پرتی را کاهش می دهد. توجه داشته باشید که این قاب از فولاد، آلومینیوم، شیشه چند لایه یا مواد انعطاف پذیر تشکیل شده است، این قاب شبکه پشتیبانی است که شیشه را در جای خود نگه می نما های خشک دارد. This conte nt was gen​er​at ed ​with the  help  of behsaznama C᠎ontent  G ener at᠎or DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید