با این نکات ساده، نمای کامپوزیت خود را متحول کنید

در حال حاضر نزدیک به بیست نوع برند، ورق کامپوزیت را ارائه می دهند، که برخی تولید داخل بوده و برخی از چین وارد می­شوند. از این رو از آن صرفا در برخی صنایع و موارد خاص همانند تولید اتاقک خودرو و یا در نمای ساختمان های خاص و شرکت های بزرگ استفاده می شد. که این آسیب ها ممکن است به دلیل بلاهای طبیعی سیل زلزله و یا موارد دیگری باشد که به وجود میآید. اما یکی از مصالح پرکاربرد و پر طرفدار برای نمای ساختمانها و ویلاها، قطعا آلومینیوم کامپوزیت است، همانطور که اشاره شد، این ماده کاربردهای فراوانی دارد و به دلیل ویژگیهای منحصر به فردی که در این مطلب به آن اشاره شد، مورد توجه فعالان صنعت ساختمان قرار گرفته است. طراحی نما کامپوزیت برای اولین بار در آلمان ساخته و تولید شد و بعد از آن استفاده و طراحی نما کامپوزیت در اکثر کشورها رواج پیدا کرد.و هر روزه استفاده از ان رو به افزایش است . توجه داشته باشید که جهت جلوگیری از خوردگی میان آلومینیوم و آهن در هنگام اجرای این روش از زیر سازی آلومینیومی استفاده می شود. قیمت روز آهن آلات مصرفی در ساختمانی به صورت روزانه در سایت مرکزآهن به روزرسانی می شود.

نماي كامپوزيتي مغازه

This ᠎po​st h᠎as been gener​ated ​with behsaznama C᠎on tent  G ener ator DE MO.

نصب این نوع نما بدین صورت است که ابتدا با توجه به ابعاد و طرح کامپوزیت مغازه آهن کشی و زیرسازی نما می شود سپس به اهن ها ضد زنگ زده می شود که یکی از مهمترین اقدامات این نوع نما جهت بیشتر شدن استحکام و عمر می باشد. توصیه می شود این نوع کامپوزیت را در مناطق و شهر های پرگرد و غبار و یا آلوده اجرا کنید چرا که ترکیب داخل آن به نوعی است که در برابر مواد اسیدی و قلیایی مقاوم است و به این ترتیب نیازی به نظافت مداوم آنها نیست و زنگ زده و پوسیده هم نمی شوند. سالیان سال بدون نیاز به نظارت خاصی زیبایی و کیفیت خود را حفظ می کند و از این جهت نیازی به تعمیرات و یا تعویض ندارد و باعث صرفه جویی اقتصادی می شود. این پوشش FIرنگ دارای عنصر فلوئور می باشد که در لایه رنگی مقاومت و پایداری در مقابل شرایط نامساعد آب و هوایی آلاینده ها و اشعه ها ایجاد می کند و ورق های حاصل از بکارگیری این رنگ ها تحت عنوان ورق های PVDF شناخته می شوند. با این حال توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان از روش H و L استفاده نکنید.

برخلاف روش فیکس، در این روش داخل زه های آلومینیومی ورق ها به صورت مستقیم نصب می شوند. نمای کامپوزیت یک پوشش سبک، زیبا و مقاوم از ورق های آلومینیومی است که به صورت پنل های منظم طراحی و در نمای ساختمان اجرا می شود. برای جلوگیری از شکستن وترک خوردن ،ورق هابا ساختاری مرکب از لایه های آلومینیومی و مواد پلیمری که در لایه میانی آن قراردارد با کیفیت بالا تولید میشوند. به طور کلی تعداد واحد کامپوزیت لازم به تعداد دندان های نمایان در هنگام لبخند بستگی دارد که تعداد نهایی آن وابسته به نظر شما با مشورت پزشک تعیین می شود اما به طور معمول برای فک بالا 6 الی 8 واحد کامپوزیت انجام می شود. از آنجا که ما معتقدیم که ویژگی های با کیفیت بالا ورق کامپوزیت بسیار مهم تر و چشمگیر تر در مقایسه با قیمت پانل کامپوزیت آلومینیوم است. می توانید این پنل های کامپوزیت را به شیوه ی عمودی هم اجرا کنید. نکته: این روش گزینه ایده آل جهت نصب در ساختمان هایی با طراحی مدرن و ساده محسوب می شود. که با شما در میان خواهند گذاشت حتماً از پیشنهادات متخصصین ما استفاده کنید. استفاده میشود .به جهت اهمیت آن در باز سازی نمای ساختمان و همچنین کاربرد ضد زلزله و بعضاً بدلیل خاصیت عایق بودنش، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم میباشد.مهم ترین نکته در نصب نمای کامپوزیت توجه به اسم خارجی این محصول میباشد که ترکیب سه کلمه aluminum composite panel میباشد و این بدین معنی است که سازنده اولیه این محصول تاکید بر ساخت و نصب این ورق ها بصورت پانل یا همان کاست های شیار خورده داشته است .

امکان برش در ابعاد مختلف در این ورق ها وجود دارد و معمولا ضخامت آنها 4 یا 5 میلیمتر می باشد. سه. ضخامت این لایه پلی اتیلن 3 تا 5 میلیمتر است. قیمت نمای کامپوزیت در هشتگرد به عوامل مختلفی مانند نوع ورق ( که شامل برند ، ضخامت ، درصد خلوص مواد پلی اتیلن و آلومینیوم ، ضد حریق بودن یا نبودن و نوع رنگبندی است ) نوع طرح سه بعدی ( هر چه تعداد طرح ها بیشتر باشد هزینه آن بالاتر می شود ) روش نصب ورق کامپوزیت (به دلیل شیار دار کردن ورق روش فیکس میزان مصرف ورق بیشتری نسبت به روش غیر استاندارد H L یا زیواری دارد. نگهداری از این نما و یا ورق کامپوزیت بسیار آسان کلیک کنید است. هزینه هر واحد کامپوزیت کاریزما آلمان بین 2.000.000 الی 3.000.000 تومان می باشد که شامل یک سال گارانتی می شود. 000 هزار تومان از ورقهای 0? ورقهای کامپوزیت آلومینیوم آینه ای نوع دیگری از ورقهای کامپوزیت هستند که سطحی شبیه به آینه دارند. مهمترین موضوع پیش از برآورد قیمت ورق کامپوزیت آلومینیوم ارزان ، مشخص کردن محل استفاده ورقهای کامپوزیت آلومینیوم است. نمای کامپوزیت یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان ها و از جنس ورق آلومینیوم بوده که به صورت پنل های مشخص و با ابعادی که توسط طراح نما تعیین گردیده اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید