با این نکات ساده، نمای کامپوزیت ویلا خود را متحول کنید

همچنین در این مرحله بایستی هزینه شرکت های مهندسی ساخت و ساز نیز باید در نظر گرفته شود. شیوه های ساختمان سازی اسکلت فلزی و اسکلت بتنی روند رو به رشد سریعی دارند و این بیانگر بالا رفتن سهم ساختمان های مهندسی و مقاوم تر در سطح کشور است. طرح چوب نیز نوعی رنگبندی از انواع ورق کامپوزیت آلومینیوم است که سطح رویی آن به شکل طرح چوب داست. متریال کامپوزیت اولین بار در کشور آلمان مورد استفاده قرار گرفت و با توجه به کیفیت و کارایی بالای آنها به تدریج در سایر کشورها نیز رواج یافت. نمای کامپوزیت آلومینیومی، در ابتدا در کشور آلمان تولید شد، اما به علت نداشتن کیفیت کافی و قابل قبول در آن زمان و همچنین وجود محدودیت در طراحی و اجرای نما، رونق زیادی نداشت و مورد استقبال خوبی قرار نگرفت. قیمت هر متر مربع نمای کامپوزیت بستگی زیادی به انتخاب آلیاژ آلومینیم و کیفیت متریال های استفاده شده در ورقه ها دارد. پس از اعلام قیمت میلگرد و سایر عوامل موثر بر قیمت آرماتوربندی می توان نرخ دفیق آن را به دست آورد.

مزایا و معایب نمای کامپوزیت

روش اجرای نمای کامپوزیت بسیار مهم است، محول کردن اجرا به دست استاد کاران و داشتن این ایده که زیر پوسته نما دیده نمیشود پس میتوان از هر پروفیل با هر مقطعی استفاده کرد باعث شده که در تندبادها ورقهای کامپوزیت از نما جدا شود، در بارانهای شدید آب به داخل ساختمان وارد شود، شره آب بر روی ورقهای جا بیاندازد، ورقهای کامپوزیت در نمای کامپوزیت خیز دار به نظر برسد، و هزاران عیب و ایرادی دیگری که در نمای کامپوزیت در حال حاضر مشاهده میگردد. 1. پانل های کامپوزیت به علت سبک و انعطاف پذیر بودن به راحتی تغییر شکل می دهند و در برابر طوفان و تندباد ممکن است شکل خود را از دست بدهند. باشد. سقف ساختمان های اسکلت فلزی ممکن است به صورت طاق ضربی، تیرچه بلوک و یا به صورت های جدیدتر مانند دال بتنی و کامپوزیت باشد. 40 (که اکثراً نبشی، قوطی و سپری است) به روی اسکلت ساختمان نصب میشود. 3 – هزینه اسکلت ساختمان: هزینه اسکلت فلزی بیشتر از بتنی می باشد. مزیت این ورقها نسبت به سنگ بسیار بیشتر است. ورق های کامپوزیت مورد استفاده در نمای کانکس دارای تنوع رنگ بسیار بالا بوده که خود از مزیت های این نوع محصولات محسوب می گردد.

از این رو از آن صرفا در برخی صنایع و موارد خاص همانند تولید اتاقک خودرو و یا در نمای ساختمان های خاص و شرکت های بزرگ نما استفاده می شد. همان طور که مشخص است خرید زمین در مناطق بالا شهر و یا با متراژهای بیشتر نیاز به هزینه بیشتری دارد. که الان نیاز به بازسازی نمای ویلای خود دارید می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا نکاتی را برای اجرای بهتر بازسازی نمای ویلای شما بگویید. نیاز می باشد. جواز ساخت به مدت دوسال اعتبار دارد و اگر نیاز به زمان بیشتری داشتید بایستی آن را تمدید نمایید. طراحی نمای کامپوزیت اگر خلاقانه و منحصر به پروژه شما صورت پذیرد، بنای شما را به بنایی مدرن و پرمخاطب تبدیل خواهد کرد. اما با تولید نمای کامپوزیت و با توجه به مزایای متعدد آن، به تدریج این نوع نما جایگاه ویژه ای در میان طراحان و کارکنان صنعت طراحی و ساخت بنا پیدا کرد. 11. کامپوزیت پانل، از متریال های طراحی نمای مدرن است و اخذ تاییدیه کمیته نما برای نماهای کامپوزیت به مراتب آسانتر از کسب تاییدیه برای نمای رومی است. اگر ساختمان ویلایی به شکل مدرن طراحیشده است بهترین راهکار برای آن اجرای نما کامپوزیت ویلایی است.انواع ورق آلومینیومی کامپوزیت طرحدار مانند طرح سنگ، طرح چوب، قرمز ،طلایی و غیره بسیار مناسب اجرای نمای کامپوزیت ویلایی هستند.

اجرای نمای کامپوزیت

Data w as gen erated by behsaznama  Con​te nt Gen erator  D emov ersi on!

برای مشاهده انواع نمای ساختمان مدرن و کلاسیک و رومی و … در قدیم از بنر یا فلکسی یا حتی نئون و قدیمتر از فیکسه کاری ها استفاده می شد ولی امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن متریال جدید اکثرا از نمای کامپوزیت استفاده می کنند. از جمله ویژگی ها و مزایای کانکس ویلایی کامپوزیتی نسبت به دیگر مصالح متداول در ساخت کانکس می توان به تنوع و ماندگاری رنگ در برابر هرنوع شرایط جوی و حتی تابش مستقیم نور خورشید در طول چندین سال اشاره نمود. 9. دوام بالا: از آنجایی که نمای کامپوزیت مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد، ماندگاری و طول عمر زیادی خواهد داشت. این پانل ها دارای مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی و قلیایی هستند. با متداولتر شدن استفاده از نمای کامپوزیت ورق کامپوزیت طرح چوب و ورق کامپوزیت طرح سنگ و آجر نیز وارد بازار شدند و به دلیل داشتن زیبایی و استحکام چوب در قالب ورقهای سبک بدون فرسایش، بدون پوسیدگی، مقاوم در برابر حشره و قابل اجرا در اشکال مختلف، محبوبیت خاصی در بین معماران و پیمانکاران ساختمان یافته اند . کف نیز از تخته های تمام ضدآب می باشد که همچون نمای بیرونی و داخلی قابل شستشو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید