با این نکات قیمت نمای خشک خود را تقویت کنید

یکی از زیباترین و بادوام ترین مصالح نما خشک سرامیک پرسلانی است که بسیار منحصر بفرد می باشد. طراحان و کارفرمایانی که یه نماهای مدرن و ساختمان های مدرن علاقه مند هستند، یکی از متریال هایی که به راحتی می تواند نیاز آنها را برطرف کند، این پانل ها می باشند. از پانل های بتنی پیش ساخته برای روکش تمام یا قسمتی از نمای ساختمان یا دیوارهای ایستاده ای که برای محوطه سازی ، عایق صدا و دیوارهای امنیتی استفاده می شود که از انواع نمای خشک محسوب می شود. در این سیستم، یک محفظه تهویه بین روکش نما و عایق ایجاد می گردد. شامل چندین لایه است که پوسته بیرونی,فضای داخلی تهویه پذیر, لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان را تشکیل می دهند. لایه محافظی که روی دیوار و قسمتهای دیگر استفاده میشود، باید به دقت کنترل و بازبینی شود. چندین دهه دوام دارد و دارای لایه محافظ خوردگی مقاوم است.

دتایل نمای خشک

 This data h as  been done  by behsaznama Cont ent ᠎Ge nera᠎to᠎r  DE​MO!

قیمت نمای خشک

قیمت کمتری نسبت به مجوف دارد. برای خیلیها قیمت نمای خشک ساختمان سوال است و می پرسند هزینه اجرای نمای خشک ساختمان چقدر است؟ هر چقدر حجم نمای ساختمان بیشتر باشد, در نتیجه هزینه بیشتری هم باید برای تهیه مصالح و اجرای آن صرف گردد. نحوه اجرای نمای خشک به دو روش امکانپذیر است. از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و بویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. آماده کردن سطح دیوار نما برای اجرا به گونه ای که سطح دیوار کاملاً تمیز و خشک و عاری از هرگونه گرد و خاک باشد. با انتخاب نوع پنجره، اندازه و چیدمان مناسب با سایه مناسب، میزان افزایش نور خورشید، سطح نور و نمای بیرون متعادل می شود. همچنین می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با همکاران ما در ارتباط باشید. همچنین از فلز محافظت می کند و باعث صیقلی و صاف ماندن آن می شود. ​Th​is a rticle h as ᠎been ᠎do ne ᠎by G SA C onte​nt  Gener at or DE MO!

طراح و مجری نمای خشک

لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان کار می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. Po᠎st has been gen erated ​by G᠎SA Conte nt G​enerat or ᠎DEMO!

5 تازه کار اجرای نما خطا می‌توانید رفع بلافاصله

در نماهای خشک ، متریال نمای ساختمان به کمک زیر سازه های فلزی و بدون استفاده از ملات بر روی سازه اصلی نصب می شود که این کار باعث سرعت و ایمنی و کیفیت و طول عمر نما خواهد شد. همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. این نوع نماها در برابر آب و هوا نیز مقاومت بالایی دارند. ابعاد مصالحی که در ساختمان می خواهد به کار رود و همچنین برشکاری که آن ابعاد به آن نیاز دارند. پروژه هایی که به لحاظ بودجه مالی بتوانند هزینه زیرسازی های آلومینیومی که شامل پروفیل های عمودی T vertical profil T و پروفیل عمودی کنج corner vertical profil می شود و هر کدام بین 1 تا 2 کیلوگرم بسته به محاسبات سازه ای پروژه وزن آلومینیوم دارند باید از ابتدای پروژه پیش بینی های مالی مربوط به تامین بودجه تهیه و اجرای نمای خشک را انجام بدهند تا در موعد مقرر جهت تهیه تجهیزات و اتصالات نماخشک با مشکل مالی مواجه نشوند. C ontent has ​be en generated  with GSA Content ​Generato r DE MO​!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سرامیک نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید