با این نکات 5 در هنر قیمت نمای کامپوزیت مسلط شوید.

آب بندی نما به گونهای ایجاد میشود، که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیارهای تعبیه شده از محل معینی خارج شوند. در این روش ورق های کامپوزیت با استفاده از شیار های چکمه ای تعبیه شده به شکل ریلی روی پروفیل های مخصوص آلومینیومی نصب می شوند. روش هنگینگ از روش های رایج عوامل اجرایی است که سررعت اجرای بالایی داشته و امکان رگلاژ را برای عوامل اجرایی فراهم می آورد. ماده ترموود علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و منحصر به فرد، در برابر آب و رطوبت نیز بسیار مقاوم است. علاوه بر این موارد، لازم است بدانید این ماده میتواند نمای ساختمان را از کپکزدگی و هجوم حشرات مصون بدارد. در این سازه ی ۵۳۰ متر مربعی، اکثر سطوح و اشکال ایجاد شده از طبیعت الهام گرفته شده است. جنس این نمای ساختمانی از چوب کاج و چوب زبان گنجشک است. یکی از مقاومترین چوبها جهت استفاده در نمای ساختمان، نمای ترموود است.

چرا از نمای کامپوزیت متنفرم

در واقع میتوان گفت مقاومت و استحکام بالا در برابر شرایط آب و هوایی از مزایای استفاده از نمای ترموود است. نمای ساختمان، بیانگر هویت اصلی آن است و در نگاه اول، توجه هر بینندهای را به خود جلب میکند. علاوه بر سبک سازی و مزایایی که پیش تر به آنها اشاره شد استفاده از رنگ بندی و طرح های متنوع در ساخت کانکس با نمای کامپوزیت و همچنین نورپردازی و استفاده از جداره های بزرگ شیشه ای باعث ایجاد تفاوت و پیش رفت کیوسک های خدمات شهری شده و به نوعی نسل جدیدی از این نوع سازه ها را به ارمغان آورده است بطوری که ارگان ها و نهاد های دولتی مانند شهرداری ها ، سازمان های اتوبوسرانی و حمل و نقل ، فرودگاه ها و مکان های توریستی همگی برای کیوسک های خود که قالبا با کاربری های حراستی و فروشگاهی و همچنین خدماتی می باشند به سراغ کانکس کامپوزیتی راکو می روند زیرا در عین زیبایی دارای مقاومت و دوام بالایی در محیط های خارجی و انواع شرایط آب و هوایی می باشد. از جمله ویژگی ها و مزایای کانکس کامپوزیتی نسبت به دیگر مصالح متداول در ساخت کانکس می توان به تنوع و ماندگاری رنگ در برابر هرنوع شرایط جوی و حتی تابش مستقیم نور خورشید در طول چندین سال اشاره نمود چرا که معمولا رنگ های متداول که در نمای سازه های پیش ساخته استفاده می شوند پس از مدتی بر اثر تابش بیش از حد خورشید تا 50 درصد دچار رنگ پریدگی می شوند و این درحالی است که رنگ کامپوزیت ها تا حداقل 20 سال بدون کوچکترین تغییری پایدار می ماند و دلیل آن نیز استفاده از رزین همگن کننده رنگ به ورق آلومینیومی و جلوگیری از پوسته شدن آن و همچنین کیفیت بسیار بالای رنگ های مورد استفاده در ورق کامپوزیت می باشد. ​This da ta h as been writt en with behsaznama Conte nt G en​er ator Demover᠎si᠎on!

پنج چیز مشترکی که با قیمت نمای کامپوزیت دارید

نمای چوب از گذشته تا کنون یکی از مصالح و مواد پرطرفدار برای ساخت و ساز محسوب میشود همچنین جزء قدیمیترین مصالح ساختمانی نیز بهشمار میرود. این نما همچنین میتواند تا 25 درصد بیشتر ساختمان را عایق کند. در نوشته های پیشین به معرفی انواع نماهای ساختمانی پرداخته شد، هم اکنون در این نوشته قصد داریم نمای کامپوزیت یا نمای آلومینیومی را به شما معرفی نماییم. نماهای مدرن می توانند به صورت ترکیبی یا تک متریال طراحی شوند . قیمت نمای کامپوزیت که یکی از پر کاربرد ترین نماهای ساختمان می باشد به موارد و آیتم های زیادی بستگی دارد. بدون شک یکی دیگر از پرکاربردترین نماهای ساختمانی، نمای ترموود است. به عبارت دیگر، نصب پنل ACM ممکن است آسان نباشد، اما ارائه دهنده شما می تواند آن را در چند روز بدون هیچ مشکلی انجام دهد. گرما و بخاری که در فرایند تولید این نمای ساختمان به کار میرود، نمای ترموود را از نظر مقاومت در برابر پوسیدگی پایدار میکند. خاصیت ضد زنگ و بدون خراش باعث صرفه جویی در وقت شما در انجام کار نظافت می شود. اگر قصد دارید از بهترین مصالح جهت طراحی نمای ساختمان استفاده کنید، ما به شما عزیزان نمای ترموود را پیشنهاد میکنیم چرا که این نما دارای مزایای منحصر بهفرد و فوق العادهای می باشد.

مزایا و معایب نمای کامپوزیت

از مهمترین عوامل رواج این نوع متریال در ساخت و ساز را می توان سبک بودن آن که با عث می شود در هنگام زلزله مانند آوار بر سر عابرین یا ساکنین ریخته نشود دانست و همین وزن پائین باعث سبک تر شدن مجموع کل ساختمان و کاهش هزینه های استراکچری کل می گردد.دیگر مزایای آن نیز به دلیل نحوه اجرای آن می باشد که باعث ایجاد یک نمای کاذب شده و در واقع فاصله ای بین بنا و نما ایجاد می شود که در آن هوا قرار دارد و این امر باعث دوجداره شدن نمای ساختمان می شود و بخوبی از هدر رفتن انرژی در زمستان جلوگیری کرده ضمن اینکه از گرم شدن سازه در هنگام تابستان نیز جلوگیری می کند. 3. صرفه اقتصادی : ( نمای کامپوزیت آلومینیوم از نظر صرفه اقتصادی مخصوصا نوع ضد حریق ، نسبت به نمای سنگ و یا آجر به صرفه نیست. امروزه، سازندگان ساختمان، دیگر مانند گذشته برای نماسازی ساختمانها، محدود به استفاده از مصالحی مانند آجر، سنگ یا سیمان نیستند و مواد زیادی برای نماسازی ساختمان وجود دارد. ترموود در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی همچون سیمان، سنگ و… و از مصالح متنوعی برای طراحی نمای آنها استفاده میشود. نمای ترموود در مقایسه با سایر نماهای ساختمانی، نصب بسیار سریع و راحتی دارد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید