با این نکات 8 در هنر اجرای نمای کامپوزیت مسلط شوید.

همانطور که میدانید ساختمانها بر حسب برخی عوامل از جمله طراحی و نوع کاربری که دارند دارای نماهای مختلفی هستند. در ضمن یک نمای با کیفیت می تواند از بخش داخلی ساختمان در برابر عوامل و خطرات جوی محافظت کند. شما مشتریان عزیز که در طول این سالها با اطمینان به خدمات ما، همواره ما را در ساخت و اجرای طرحهای فوقالعاده دلگرمی دادهاید، میبایست هم برای خود و هم برای کسانی که در این صنعت مشغول هستند توضیح دهید که همواره میبایست از کیفیت ورقهای کامپوزیت و همچنین تخصص کافی مجری نمای کامپوزیت اطمینان کامل حاصل کنند. از مزایای کامپوزیت ها می توان به تنوع رنگی عالی، پایداری و عمر طولانی در برابر شرایط جوی مختلف، نگهداری آسان، امکان ماشین کاری، خمش و سوراخ کاری بر روی آن و اجرای سطوح بسیار پیچیده اشاره کرد. در نصب و اجراینمای کامپوزیت از دو ورق آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اورتال استفادهمی شود که این ورقه ها به هم پرس شده اند. در حال حاضر تمام استفاده کنندگان از ورق کامپوزیت به دنبال ورق کامپوزیت ارزان هستند اما باید مخاطرات این نوع نگاه را در زمان اجرا و مصرف مد نظر قرار داد. یکی از مقاومترین چوبها جهت استفاده در نمای ساختمان، نمای ترموود است.

نمای کامپوزیت طرح سنگ

در نظر داشته باشید ترموود علاوه بر خصوصیات و مزایای منحصربهفردی که به همراه دارد، دارای ضعفهایی هم است که البته هیچگونه لطمهای به جایگاه این نما وارد نمیکند. جهت استفاده از نمای ترموود برای طراحی نمای ساختمان، در ابتدا بهتر است با مزایا و معایب نمای ترموود ساختمان بهطور کامل آشنا شوید. خواص کامپوزیتها در مجموع از هرکدام از اجزاء تشکیل دهنده آنها بهتر است و اجزاء مختلف یعنی همان بخش فلزی و پلاستیکی، کارایی یکدیگر را بیشتر میکنند. شما میتوانید 20 رنگ متالیک، 30 رنگ سالید، ورقهای 7 رنگ و بسیاری دیگر از طرحها و نقشها را در آن مشاهده نمایید. هم چنین ورق آلومینیوم کامپوزیت تقریبا به هر رنگی قابل ساخت می باشد و تنوع رنگ آن بدون محدودیت است. بنابراین ممکن است برای پایین آوردن هزینهها سراغ سیمان بروید، زیرا برخی به دنبال ارزانترین نمای ساختمان هستند؛ اما خیلی زود ساختمانتان ظاهرش را از دست میدهد و مجبور به صرف هزینه مجدد خواهید شد. ᠎This was g ener​at ed wi th behsaznama Conte nt G᠎enerator  Demov​ersion!

4. جرم پذیری : ( جرم پذیری نمای کامپوزیت آلومینیوم نسبتا بالا بوده زیرا این نما از فلز آلومینیوم با رنگ کوره بوده که این خود از ایرادات وارده به این نما از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد.البته نمونه ورقهای با فناوری نانو ضد گرد و غبار هستند. نمای ترموود ساختمان با قرارگیری مداوم در برابر برف و باران به هیچ عنوان دچار تخریب و پوسیدگی نمیشود. توجه داشته باشید نمای ترموود علاوه بر داشتن طراحی خاص و منحصر به فرد، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. فلزات به دلیل مقاومت بالایی که دارند برای استفاده در نمای ساختمان بسیار مناسب هستند. نمای ترموود در مقایسه با سایر نماهای ساختمانی، نصب بسیار سریع و راحتی دارد. اگر ساختمان ویلایی به شکل مدرن طراحیشده است بهترین راهکار برای آن اجرای نما کامپوزیت ویلایی است.انواع ورق آلومینیومی کامپوزیت طرحدار مانند طرح سنگ، طرح چوب، قرمز ،طلایی و غیره بسیار مناسب اجرای نمای کامپوزیت ویلایی هستند. اگر قصد دارید از بهترین مصالح جهت طراحی نمای ساختمان استفاده کنید، ما به شما عزیزان نمای ترموود را پیشنهاد میکنیم چرا که این نما دارای مزایای منحصر بهفرد و فوق العادهای می باشد.

در واقع میتوان گفت معایب نمای ترموود در مقایسه با کاربردها و تواناییهای این محصول اصلا به چشم نمیآید. برای استفاده از نمای ترموود ساختمان، در ابتدا ما به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم با مزایا و معایب نمای ترموود بهطور کامل آشنا باشید. از دیگر مزایای استفاده از نمای ترموود میتوان به وزن سبک و امکان حمل آسان این نمای ساختمانی اشاره کرد. طراحی نمای ساختمان یکی از مهمترین مراحل در طراحی و اجرای پروژه محسوب می شود ، طراحی نما در سبک های مختلفی از جمله نمای کلاسیک و نمای مدرن قابل طراحی و اجرا است . در واقع میتوان گفت مقاومت و استحکام بالا در برابر شرایط آب و هوایی از مزایای استفاده از نمای ترموود است. از همینرو میتوان گفت با استفاده از این نما، سازه ساختمان ایمنتر خواهد بود. در واقع با استفاده از این نما فشار و بار کمتری بر روی سازه ساختمان وارد میشود. از این ورقها در نمای خارجی و داخلی ویلا، می توان استفاده کرد.

نمای کامپوزیت خانه

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید