با دنبال کردن 3 مرحله آسان، نمای خشک در ساختمان نتایج بهتر را دریافت کنید

سیستم شیاری (INVISIBL): سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. استفاده از سیستم های نمای خشک با وجود مزیت هایی که دارد به دلیل استفاده از متریال های گران تر ساختمانی از قبیل آلومینیوم و استیل در تولید تجهیزات زیرسازی خود برای همه پروژه ها امکان پذیر نمی باشد. نما ساختمان به عنوان پوسته بیرونی سازه از اهمیت بالایی در این صنعت برخوردار است و نمای خشک به جهت سهولت اجرا و مزایای بیشمار بیشترین کاربری را در این صنعت داراست. معمولاً در نمای خشک مصالحی که قرار است پوسته ساختمان را تشکیل دهند, باید از دیواره اصلی فاصله داشته باشند. سرامیک خشک پرسلانی متریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. Th​is content h᠎as  be en gener at᠎ed ​with G᠎SA C ontent G en erator DEMO​.

انواع روش های نمای خشک

از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. این مواد مانند یک عضله مصنوعی با منقبض و منبسط شدن در مقابل تابش اشعه خورشید از خود واکنش نشان میدهند. در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند. از مهم ترین و اصلی ترین مزایا و ویژگی هایی که سیستم نمای خشک می تواند برای ما به ارمغان بیاورد می توانیم به کاهش زمان اجرای کار نسبت به سایر انواع نما اشاره داشته باشیم. قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان به عوامل زیادی از جمله نحوه نصب و متراژ کار ارتباط پیدا می کند. میزان برشکاری با توجه به انتخاب قطعات سنگ و نوع اجرای نما, نما خشک تغییر پیدا می کند.

نمای خشک اصلاحات: 5 عملی نکات

از پانل های بتنی پیش ساخته برای روکش تمام یا قسمتی از نمای ساختمان یا دیوارهای ایستاده ای که برای محوطه سازی ، عایق صدا و دیوارهای امنیتی استفاده می شود که از انواع نمای خشک محسوب می شود. آماده کردن سطح دیوار نما برای اجرا به گونه ای که سطح دیوار کاملاً تمیز و خشک و عاری از هرگونه گرد و خاک باشد. پوشش نقرهای روی الاستومر، بار الکتریکی را در سطح آن توزیع میکند که باعث تغییر شکل آن می شود، مشابه سیگنالهای الکتریکی که انقباض عضلات را در پی داردند. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. نمای سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است. به همین منظور انواع نمای خشک متناسب با نوع کاربری و هزینه و سلیقه افراد متشکل از مصالح گوناگون مانند آلمینیوم، سیمان، بتن، کامپوزیت، چوب، شیشه و چندین مصالح جدید و خاص وجود دارد که در این مقاله به آشنایی با برخی از انواع نمای ساختمان پرداخته شده است.

ی خشک از دیگر ویژگی های این سبک می باشد .

پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. پنلها معمولاً به صورت یک طرفه (به صورت عمودی یا افقی) طراحی میشوند و در فواصل مختلف قرار میگیرند. نحوه اجرای سنگ ها در نمای خشک بدین صورت است که از گیره هایی بر روی پروفیل آلومینیومی جهت نصب افقی سنگ ها استفاده می کنند. نمای خشک در ساختمان سازی های مدرن مزیت های متعددی به دنبال دارد که شناخت آنها موجب می شود تا افراد در هنگام انتخاب مصالح برای نما و روش های اجرایی آنها بهترین تصمیمات را بگیرد. همچنین رعایت تقارن و تناسب موجود در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگی و چوب در اجرای نمای خشک از دیگر ویژگی های این سبک می باشد . نمای خشک را میتوان با اتصالات آزاد اجرا کرد. فواصل و اندازهها و نوع اتصالات زیر به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد. آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید