ببینید چه کسی در مورد نمای خشک نمایان صحبت می کند و چرا باید نگران باشید

این نوع از نما چندین دهه دوام دارد. پس از خشک شدن باید پلاستیک به راحتی از روی آن جدا شود و حتی به راحتی بتوانید روی سطح را بروید. دربعضی ازاجرهای سنتی پس ازمدتی الودگی هوا را به خود میگیرد وکثیف میشود. در آخر نهایت تایلهای سرامیک که رانر پشت آنها نصب شده روی رانرهای متصل به زیرسازی سوار میشوند و پس از تست شاقولی هر دو رانر افقی که در درون هم قرار گرفتهاند توسط پیچ قلاویز محکم و تثبیت میشوند. نوارهای چرخنده نما از الاستومر ساخته شدهاست که روی یک هستهی انعطافپذیر پلیمری کشیده شده است. یخ زدگی یکی از اصلیترین عوامل فروپاشی سنگهای طبیعی است. این سیستم که نخستین بار توسط کارخانه تولید سرامیک فاوتون اسپانیا ارائه گردید، یکی از پرکاربردترین انواع دیتایل اجرایی سرامیک خشک در ایران است. فولاد ضد زنگ یا استیل یک گزینه عالی از انواع متریال های نمای ساختمان به حساب می آید، که دارای سطح صیقلی و براق شرکت طراح و مجری نمای خشک است. نمای کرتین وال، یا همان نمای شیشه ای؛ یکی از نما های مدرن ساختمانی است که دارای استایی است. سنگ مرمروباغ ابریشم وانواع سنگ های چینی که دارای سطح صیقلی هستند وخاصیت مکندگی ندارند وبه نما نمیچسبند وباعث افتادن سنگ از نما میشود و برای جلوگیری از ان پشت آن ها را میله های مخصوصی به نام اسکوپ به دیوارمحکم میکنند.  Th᠎is artic​le was generat ed by behsaznama C on te nt G᠎enerator DEMO .

Cool Little کرتین وال ابزار

سنگ ها باید بافت سالم، بدون شیاروترک ورگه های سست وخلل وفرج باشد. به این ترتیب که وزن شیشه ها، بر روی سازه کرتین وال و شاسی کشی های مربوط به آن، سنگینی می کند و هیچ بار مرده حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از طوفان، باد و… پیش از ایجاد سیستم نمای خشک جهت نصب نما از ملات و غیره برای اتصالات نما به سازه اصلی استفاده می شد و این روند محدودیتها و مشکلاتی داشت از جمله اینکه امکان استفاده از عایق کاری وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی زیادی و ورود آلودگی صوتی و هوا به داخل بنا می شد علاوه بر آن فشار و بار باد در ارتفاع بالا استحکام نما را زیر سوال برده و در برخی موارد باعث سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را در پی داشت . درواقع گرد و غبار مجتمع شده بر روی نمای ساختمان به کمک باد تمیز میشوند و حتی باران فصلی نیز میتواند گزینه خوبی برای نظافت سرامیک سایز بزرگ باشد. با وجود قابلیتهای متعدد، سرامیک سایز بزرگ از لحاظ ایمنی نیز در سطح قابل اطمینانی قرار دارد.

سرامیک سایز بزرگ را باید ساخته دست بشر نامید و باید اذعان کرد که نسبت به مصالح طبیعی از تنوع رنگی بسیار بیشتری برخوردار است. پخت متریال تراکوتا بسیار زمان بر است و همین امر موجب شده تا علاوه بر مزایای فراوانی که دارد قیمت نسبتا بالایی نیز داشته باشد. سقفها باید گنبدی شکل باشند و بادگیر نیز لازمه آن خانه میباشد تا محیط داخل خانه خنکتر از هوای واقعی باشد. همچنین آجرهمخوانی باهنرمعماری ایرانی دارد.مقاوم دربرابر اتش سوزی وهمچنین ضربه نیز می باشد. یکی دیگر از مصالح خشک و مدرن فایبر سمنت برد است که در طرح های چوبی و سیمانی وارد بازار می شود . استفاده از شیشه جزاولویت های ساختمان سازی است. در سیستم های نمای خشک نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند.البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. در سیستم های نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. وظیفه خاص بندها، ایجاد شرایطی برای حرکت آزاد تکه های پوشش نما که حاصل تغییر درجه حرارت یا نشست بار ساختمان یا مکانیزم های نصب، می باشد.

4 کوچک تغییر که دارند تاثیر بزرگ روی شما نمای خشک

انواع نمای خشک نصب مختلفی دارد، که به مشهود و نامشهود تقسیم می شود. در گذشته برای نصب نماهای ساختمان صرفا از از روشهای ملاتی متشکل از سیمان و ماسه و آب استفاده می شد. این لایه لعاب از ورود آب به لایههای زیرین سرامیک جلوگیری میکند و در شرایط دمایی سرد مانع از یخ زدن بافت سرامیک سایز بزرگ میشود. عدم نفوذ باران اسیدی از یک طرف و مقاوم بودن این لعاب شیشهای باعث میشود که این سرامیک استقامت بالایی از خود نشان دهد. سطح سرامیک سایز بزرگ با یک لایه لعاب پوشش داده شده است که در برابر نفوذ آب و سایر مواد مایع عایق است. نتايج نشان داده است که آجرنماهاي شيلي نسبت به آجرنماهاي رسي به طور معني داري درصد جذب آب کمتر و مقاومت فشاري بيشتري دارند همچنين آجرنماهاي شيلي مي توانند بيش از 50 سيکل يخ زدگي را تحمل کنند حال آنکه آجرنماهايرسي توان کمتري نسبت به تحمل اين سيکل دارند. متداول ترین دسته سرامیک خشک بر اساس نحوه تولید آنها ، ضخامت ، سیستم های زیر ساختی و اجرای آنها است. به روشی که در آن قسمت های پایین مو روشن تر از قسمت های بالای مو دیده می شوند، آمبره مو گفته می شود. This article was gener᠎ated by G᠎SA Content G enerator᠎ Demov​ersion .

دیدگاهتان را بنویسید