برای داشتن اجرای نمای کامپوزیت عالی، لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید

متریالی که در ساخت این نوع کامپوزیت استفاده شده است باعث افزایش طول عمر این کامپوزیت ها شده است. در این روش، کامپوزیت هایی که در کارخانه برش داده شده اند، به محل ساخت پروژه آورده می شوند. در این قسمت نمونه هایی از نمای خارجی ساختمان های ساخته شده با نماهای کامپوزیت به تصویر کشیده شده است. مثلا وقتی ما در یک منطقه تبریز که دارای انوع ساختمان مختلف باشد وارد می شویم اولین چیزی که مشاهده می کنیم نمای ساختمان ان منطقه می باشد به همین خاطر طراحی و اجرای نمای ساختمان مهمترین قسمت در طراحی اجرای ساختمان می باشد. در این مرجع با استفاده از لینک زیر می توانید بروزترین قیمت های کامپوزیت را مشاهده نموده و در صورت درخواست هر کدام از آنها با کارشناسان فروش ارتباط حاصل نمایید. جهت اطلاع از مراحل صدور پروانه ساختمان می توانید به مقاله مربوطه در سایت مرکزآهن مراجعه نمایید. This da᠎ta w as gener ated by behsaznama Con tent  Generat or​ Dem​ov ersi on.

نمای کامپوزیت سفید

توجه داشته باشید از این نما می توانید برای ساختمان های اداری، تجاری، پالایشگاه ها، پمپ بنزین، فرودگاه ها و… میتوانید این فرصت را غنیمت شمرده و به دنبال یک ظاهر شیک و زیبا و امروزی برای ساختمان خود باشید. اما باید بدانید این روش دائمی نبوده و ممکن است بعد از 6 ماه رنگ دندان شما به حالت عادی خود باز گردد. تغییرات در الگوهای آب و هوایی ممکن است منجر به ترک خوردگی مصالح ساختمانی موجود شود، اما وجود روکش کامپوزیت از سازه زیر محافظت می کند. علاوه بر این، آلومینیوم در برابر رطوبت مقاوم است و به همین دلیل هنگامی که در یک محیط مرطوب قرار می گیرد، دارای محافظت در برابر خوردگی است. کامپوزیت های نمای ساختمان با طرح سنگ در مقابل انواع خوردگی های طبیعی مقاوم هستند و این مورد سبب شده است تا بتوان در بلند مدت در سازه ها مورد استفاده قرار گیرد. گارانتی بلند مدت متریال های کامپوزیت که توسط کارخانه به مشتری ارائه می شود یکی از مهمترین مزیت های این محصولات می باشد. یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین روش ها برای طراحی نمای ساختمان های مدرن و امروزی استفاده از نمای آلومینیومی می باشد. مدرن و شیک: اکثر افرادی که میخواهند به نمای ساختمان خود سبکی خاص بدهند مایلند به سراغ طراحی های مدرن بروند. This conte᠎nt has been generat᠎ed  wi th GS᠎A Content  Gene rato r  DEMO!

به هیچ وجه اجرای نمای کامپوزیت خود را گم نکنید یک بار دیگر

طراحی با نمای ساختمان کامپوزیت همه انتظارات از یک سبک مدرن را برآورده می کند. قابلیت ترمیم و تعویض یکی از مهمترین مزیت های متریال های کامپوزیت نمای ساختمان است که سبب می شود در صورتی که یکی از ورق ها بنا بر هر دلایلی آسیب ببیند، بتوان براحتی آن را تعویض نمود. در صورتی که اجرای این نما به افرادی که تخصص کافی ندارند سپرده شود بدون شک برخی مشکلات اساسی ایجاد خواهد شد. نکته مهمی که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که امروزه با ورود ورقهای کامپوزیت آلومینیوم بیکیفیت و ارزانقیمت به بازار و همچنین اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم توسط افرادی که تخصص کافی برای اجرای کار را ندارند، در برخی ساختمانهای شهرمان، با نماهایی روبهرو میشویم که ازنظر کیفیت متریال و اجرا بسیار پایین هستند و متأسفانه نهتنها خود دارای نمای زیبایی نیستند، بلکه روی زیبایی ساختمانهای کناری خود و زیبایی نمای شهری نیز تأثیر منفی میگذارند. Da ta h᠎as ᠎be en generated wi th behsaznama  Con​te nt​ G ener᠎ator Demoversi on.

معایب نمای کامپوزیت

کامپوزیت نما ساختمان بسیار منعطف هستند و در شرایط مختلف بکارگیری می شوند. استفاده کنید. اغلب کسانی که قصد دارند از نمای آلومینیومی برای تغییر ظاهر و نمای ساختمان استفاده کنند این سوال برایشان به وجود می آید خصوصیات و ویژگی های نمای آلومینیومی به چه صورت است؟ نصب و اجرای نمای کامپوزیت روش های متنوعی دارد که هر کدام از این روش ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. ابتدا نقشه ها از قبل طراحی می شوند و سپس زیرساز ی ها انجام می شود و در آخر بر اساس طرح و میزان زاویه دهی پنل های از قبل برش زده شده نصب می گردد. 1) ابتدا باید تمام محاسبات توسط مهندسین نقشه بردار محاسبه شود و در نقشههای اجرایی نحوه قرار گرفتن زیرسازی و همچنین ابعاد، فرم و مکان هر یک از ورقها مشخص میشوند. نهایتا ورق های آلومینیوم کامپوزیت بوسیله اتصالاتی آلومینیومی شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار می گیرند، بر روی لامل ها نصب می گردند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مجموعه ها دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید