برای کلیک یا نه روی: اجرای نمای خشک و بلاگینگ

فاکتورهای مناسب به هنگام خرید آجرنسوز را جویا شوید و سعی کنید آجرنسوز استاندارد را خریداری نمایید. برای سفارش با شماره ۰۹۱۳۳۱۹۱۱۷۳ تماس حاصل نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام قیمت عمده آجر لفتون از کارخانه آجر امیران نما با شماره تماس ویژه 02149015 تماس حاصل فرمائید. درروش اسکوپ سنگ، شیارهایی در پشت سنگ توسط فرز ایجاد میشود و سپس با سیم آرماتوربندی گالوانیزه، این شیارها بسته میشود تا سطح تماس دوغاب با سنگ بیشتر شود و مانع از ریزش سنگ گردد. تنوع رنگ بیشتر و ویژگی عایق صدا آن را از آجر نسوز متمایز میکند. تنوع بالای رنگها در انواع آجر عایق صدا و استفاده از مواد معدنی و دوستدار طبیعت در تولید این آجر نما بر ارزش کاربردی این نوع آجر عایق صوت میافزاید. یعنی این ساختار آجر جدید، تحولی شگرف در دنیای ساختمان سازی ایجاد کرده است و کار معماران را برای طراحی و ساخت نمای جدید، آسان کرده است. پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود.

انواع اجرای نمای خشک

شکل کلی معماری ساختمان و حجمی که ساختمان دارد، همچنین میزان شکست هایی که در سطح نما موجود می باشد هم بسیار مهم است. ایجاد لکه و چرک روی سطح نما: به علت حفره های ریزی که در سطح خانه آجر نما وجود دارد، آلودگی ها در این حفره ها جمع شده و به مرور باعث خوردگی و تیرگی نما آجر ساختمان می شود. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. همان طور که در گزارش های قبلی در نشریه پیام ساختمان گفته شد آجرنسوز به دلیل گستردگی رنگ به خصوص مقرون به صرفه بودن هزینه خرید در مقایسه با سایر مصالح بیشترین استفاده در نمای ساختمان را به خود اختصاص داده است.

شرکت امیران نما تولید کننده آجر لفتون در تهران است که آجر لفتون را با ضمانت 15 ساله عدم شوره و ثبات رنگ به مشتریان عرضه میکند. مقاومت کافی در برابر گرما و رطوبت نفوذ آب و تنوع رنگی از جمله این خصوصیات هستند. در نهایت تایل سرامیک پرسلانی از پروفیل های افقی زیرسازی آویزان می شود. آجر سوله سازی یا همان لفتون، به دلیل داشتن سوراخ در ساختار خود، یکی از بهترین مصالح ساختمانی جهت ایجاد دیوارهای حائل و غیر حائل است. نماهای آجری بهترین گزینه برای ایجاد طرح و ظاهر متفاوت و خاص مناسب می باشد. است. نماهای شیشهای بسیار زیبا هستند و جلوهای خاص به ساختمان میبخشند؛ اما، اتلاف انرژی بسیار زیادی دارند. این ویژگی آجر نمای سازه ایمن بودن ساختمان را تا حدود زیادی بالا میبرد. جهت ماندگاری و بالا بردن کیفیت کار، استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت آجر نما نسوز کد AR51 آذرخش با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز کد AR51 آذرخش به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود. همچنین مزایای خرید آجر خشک مانند شیوه نصب آسان و بهینه آن موجب شده تا قیمت آجر تراکوتا در قیاس با سایر مصالح دیگر، انتخابی با ارزش خرید بالا تلقی شود.

This data has be en wri​tt​en by https://behsaznama.com ᠎ Con te​nt Generator Demov er​si᠎on!

البته این نکته را در نظر بگیرید که آجر سوراخ دار لفتون صادراتی، در بین انواع مصالح ساختمانی، یکی از خوش قیمتترین و مرغوبترین مصالح ساختمانی است و نباید فرصت خرید آن را از سایت امیران نما، از دست بدهید. آجر یکی از مصالحی است که بصورت گسترده از گذشته در ساخت و سازها در ایرانی حضور داشته است. استفاده از این آجر، کار ساختمان سازان را به شدت، آسان کرده است و امروزه معماران از آن برای ساخت دیوار، بندکشی و نماسازی استفاده میکنند. نوع و قیمت مصالح: میخواهید از چه مصالحی به عنوان مصالح نمای خشک استفاده کنید؟ حتما در زمان خرید همه این موارد را چک کرده و در صورت تایید اقدام به پرداخت هزینه کنید. در نمای دیوارهای داخلی ساختمان برخلاف نمای بیرونی ساختمان که حجم کمتری دارد توصیه می شود از نصب به روش خشک استفاده کنید چراکه همان طور که گفته شد در مقایسه با نصب به روش ملات بسیار کم درد سرتر و تمیزتر است. به طوری که با سایر درزهای ملات قائم در دیوار نمای آجری مطابقت داشته باشد. مخصوصا در ساختمانهایی که دیوار آن تکمیل و ساخته شدهاند استفاده از آجر به عنوان عایق صوتی کاربرد بسیار دارد. همانطور که میدانید یکی از وجوه تفاوت آجر فشاری و لفتون، وجود سوراخ در ساختار آجر ماشینی یا همان لفتون است که موجب شده این آجر، امروزه محبوبیت و کاربرد بیشتری در صنایع مختلف، داشته باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید