برترین 10 کلیپ YouTube درباره اجرای نمای کامپوزیت

شاید اصلی ترین ویژگی مثبت این متریال را بتوان شکل پذیری و وزن کم آن دانست. بحث ما امروز بر سر این سبک و مزایا و معایب آن نیست، بلکه می خواهیم با متریالی که به شدت با معماری این روز های ما عجین شده است، آشنا شویم؛ آلومینیوم کامپوزیت، یک متریال محبوب و فراگیر در عرصه معماریست. به دلیل وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی که این پانل ها دارند، برای ساختمان های متعدد مورد استفاده قرار می گیرند. پنل آلومینیومکامپوزیت ضد باکتری از دو ورق آلومینیوم و هستهی میانی پلیاتیلن سبک و ضدآلایندهتشکیل شده است به همین علت اجرای نمای کامپوزیت ضد باکتری در محیط های درمانی وپزشکی مانند بیمارستان ها، محیط های آزمایشگاهی و درمانگاهها پیشنهاد می شود. قیمت اجرای نمای ساختمان در مشهد : ورق های آلومینیوم کامپوزیت به متریال هایی ساخته شده از لایه های بسیار نازک آلومینیومی همراه با ترکیب مواد پلی اتیلین گفته می شود. این شیدرها در سایزهای مختلف از 10 cm تا 25cm با استفاده از قالبهای فابریک به همراه کلیه اتصالات و ملحقات طراحی شده به صورت اختصاصی در اختیار گروه ساخت و اجرای آکام گسترکیش (AGK) قرارگرفته که بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان اجرا و نصب میگردد.

چهار راه برای جلوگیری از نمای کامپوزیت فرسودگی شغلی

توجه داشته باشید که اجرای نمای کامپوزیت باید تحت نظر تیم تخصصی صورت پذیرد. سپس به سراغ ورق های کامپوزیت می روند و با استفاده از شیارهای ناودانی شکل، به صورت ریلی روی پروفیل های آلومینیومی نصب می گردند. در این روش اجرای نمای کامپوزیت پس از برش و شیار به صورت ثابت، با پیچ یا پرچ بر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که مراحل نصب آن از سرعت بالایی برخوردار است. در مرحله بعد، ریل های آلومینیومی با مقطع تعیین در آکس نبشی های آهنی بوسیله براکت های آلومینیومی با دو سوراخ لوبیایی به زیرسازی متصل می شوند. در این روش جهت جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم، از لاستیک های دی الکتریکال پی وی سی بین براکت آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده می شود. سپس ورقهای کامپوزیت را از طریق پیچ و پرچ بر روی این شاسی ها سوار کرده و فضای بین پنلها را جهت ضد آب شدن نما با تسمه یا چسبهای سیلیکونی پُر میکنند. نما پوششی است که روی ساختمان را در بر می گیرد و می تواند از آن محافظت کند. به یاد داشته باشید که مصالح ساختمانی با کیفیت باید دو ویژگی داشته باشند؛ اول اینکه وزن سبکی داشته باشند و اینکه نصب و استفاده از آن ها راحت باشد.

نمای آلومینیوم کامپوزیت وزن سبکی دارد و یک ماده ساده برای نمای های غیر معمول است. در یک تعریف می توانیم بگوییم که نمای آلومینیوم کامپوزیت یک ماده روکش خارجی ساختمان است که نمایی زیبا و با دوام برای ساختمان ایجاد می کند. ورق آلومينيوم كامپوزيت با وزن كم 6 kg/m² بهترين ماده اوليه جهت اجراي نماي ساختمان هاي بلند مرتبه و برج ها ميباشد. این روش بدین جهت مورد استفاده قرار می گیرد تا مقابل ورقه ورقه شدن به شدت مقاومت نموده و به سادگی از هم نپاشد. نما کامپوزیت مغازه یکی از گزینه های همیشگی تابلوسازان برای کسبه و فروشگاه است که مورد استقبال خیلی بالایی هم داشته است همانطور که اگر در خیابان نزدیک محل زندگی یا کار اندکی دقت کنید اکثر نماهای فروشگاه با کامپوزیت ساخته شده است. براساس نحوه اجرای نمای کامپوزیت است ، به اختصار یعنی اینکه هنگ باشد یا فیکس باشد یا کلیپس باشد – کلیپس بیشتر در تابلو کامپوزیت مغازه استفاده می شود و یا H و L باشد. نصب و اجرای نمای کامپوزیت، پیچیدگی خاصی یا هزینه زیادی ندارد. با این حال اجرای نمای کامپوزیت با این روش سرعت نصب بالایی دارد و هزینه اجرای آن کمتر است. لذا بهتر است اگر ميزان خريد ورق بالاست، از برندهاي داخلي استفاده شود كه امكان توليد آن فراهم باشد.

4 دلیل محکم برای اجتناب از نمای کامپوزیت

لذا پیشنهاد میگردد که از طرحهایی که نیاز به دقت بسیار در اجرا دارد پرهیز شود و به جبران آن به تقویت طرح در مرحله طراحی پرداخت. این نوع رنگ گذاری عالی در مقابل گرد و غبار و آلودگی مقاوت دارد و نیازی به تمیز کاری ندارد چرا که به دلیل ساختار خاص مولکولی آن ذرات و غبار را جذب نمی کند. در طول فصل سرما، با این نما، انرژی گرمایی هدر نمی رود و هوای درون ساختمان مطبوع و گرم باقی می ماند. نمای کامپوزیت یکی از پر مزیت ترین نما هاست که به بهره وری هر چه بیشتر انرژی کمک می کند. صنعت ورق کامپوزیت آلومینیومی روز به روز در حال گسترش است و تولیدات بیشتر، مشتریان بیشتر و همچنین ساختمان هایی با نمای کامپوزیت بیشتر موجب شده اند تا کیفیت این نوع ورقه ها به مرور بیشتر شود. در برابر نور یونیت تا 7 دقیقه در 11000 لوکس مقاومت دارد. ​Th is data w᠎as written by behsaznama C on tent Generator DEMO​!

قیمت اجرای هر متر مربع نمای کامپوزیت

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید