برخی از مزایای انواع مختلف نمای کامپوزیت چیست

در میان دو ورقه آلومینیومی، هسته ای از جنس مواد ضد حریق و سبکی همچون پلی اتیلن قرار دارد که علاوه بر استحکام، خاصیت آکوستیک به محصول می بخشد. خاصیت آکوستیک بالایی دارد. احتمالا تا به حال نمای کامپوزیت به گوشتان خورده باشد؛ اما آیا می دانید نمای کامپوزیت چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ دارید، چند دقیقه از وقت خود را اختصاص به مطالعه ویژگی های نمای کامپوزیت دهید. پانل هایی با پوشش های ضد باکتری، معمولا خیلی دیر کثیف می شوند و نیاز به شستشو ندارند. زیرا ورقه های آلومینیومی اغلب با رنگ کوره پوشانده می شوند که ذرات معلق هوا را جذب می کند. چنین راه حلی گردش مناسب هوا را تضمین می کند و از تجمع بخار آب جلوگیری می کند. 7. مقاومت در برابر آتش: نمای کامپوزیت در کشورهای مختلف به عنوان نمای ضد آتش شناخته می شود؛ بنابراین امنیت بناهای با نمای کامپوزیت بالاست و هنگام آتش سوزی، نما به عنوان یک پوسته ضد آتش از بنای شما محافظت می کند. همچنین برای جلوگیری از زنگ زدگی آهن در مناطق شرجی از این روش مطالب بشتر استفاده می شود. همچنین رزین رنگ این کامپوزیت باعث میشود این ورق نما نیاز به شستشو نداشته باشد.

توصیه رایگان در نمای کامپوزیت

استفاده از ورق غیر متعارف در نمای ساختمان های حساس و بروز آتش سوزی و… با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در طراحی و معماری، استفاده از نمای کامپوزیت آلومینیومی مورد توجه فعالان صنعت ساختمان و طراحان و معماران ساختمانی قرار گرفت. در نمای کامپوزیت روش های متفاوتی برای نصب ورقه های آمینیومی وجود دارد. برای سفارش طراحی نمای کامپوزیت در مشهد ساختمان می توانید با همکاران ما در گروه معماری سعیدیان در تماس باشید. موردبعدی جنس متریال است قیمت ورق کامپوزیت متفاوتند. نمای کامپوزیت به جهت ویژگی ها و مزایای ذکر شده از زمان اولین ورود ورق کامپوزیت به صنعت ساختمان سازی و نمای ساختمان هر روز بیش از پیش مورد توجه پیمانکاران و انبوه سازان قرار گرفته و در اکثر ساختمان های مدرن و بلند مرتبه از این نوع نما استفاده می گردد. از جمله معایب آن می توان به استحکام پایین در برابر شرایط شدید جوی اشاره داشت. معایب آن شامل موراد زیر است.

هزینه کار در ساختمان های بلند مرتبه شامل موارد اضافه تری می گردد از جمله ساخت و برپا کردن در ارتفاع زیاد، هزینه بالا بردن مصالح و کارگران به سطوح موردنیاز، هزینه اضافی کار کردن در ارتفاع و تمام ملزومات ایمنی که به دنبال دارد. تصویر بالا مربوط به پروژههای نمای کامپوزیت برای ساختمان های دو طبقه که اجرا شده است را مشاهده میکنید. در نماسازیمدرن استفاده از ورق کامپوزیت به دلایل مختلفی مورد توجه طراحان قرار گرفته است کهتعدادی از آنها را شرح می دهیم. نمای کامپوزیت ساختمان از پانل های آلومینیومی بیش از هر چیز بادوام، مقاوم در برابر آسیب های مکانیکی و شرایط آب و هوایی نامناسب است. مقاوم در برابر خوردگی : این ورق ها در مقابل خوردگی ناشی از آب و هوا و باران های اسیدی کاملا مقاوم هستند و عوامل جوی هیچ گونه تأثیری بر زیبایی و کیفیت نما نخواهد گذاشت.تنها نکته مهم استفاد از ورق کامپوزیت مرغوب است تا رنگ نمای کامپوزیت تغییر پیدا نکند. در کشورهای زلزله خیز مانند ایران موضوع سبک سازی ساختمان ها و استفاده از محصولات منعطف بسیار مهم است و محصولات آلومینیومی مانند نمای کامپوزیت آلومینیومی، نمای شیشه ای درب و پنجره های خاص و آلومینیومی اساسی ترین راه حل با وزن حدودی است.

اما با تولید نمای کامپوزیت و با توجه به مزایای متعدد آن، به تدریج این نوع نما جایگاه ویژه ای در میان طراحان و کارکنان صنعت طراحی و ساخت بنا پیدا کرد. و ما برای شما این ظاهر جدید را صفر تا صد اجرا خواهیم کرد تا شما یک ساختمان شیک و خاص را در منطقه خود داشته باشید. همچنین بعد از اجرای نمای ساختمان یک لایه از هوا در پشت نما ایجاد می شود که قابلیت عایق صوتی کامپوزیت را افزایش می دهد. ۵- طراحی و اجرای نمای رومی : در اجرای نمای رومی ساختمان بیشتر از سنگ های طبیعی همراه سیمان استفاده میشود با طراحی کلاسیک رومی زیبایی خاصی به ساختمان می توانیم بدهیم. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که شهر هایی همچون تهران به ندرت چنین باد هایی را تجربه می کنند! عوامل مهم در قیمت گذاری هر متر مربع نمای کامپوزیت آلومینیوم : تعداد پنجره ها و فرو رفتگی ها قوص ها در نمای ساختمان که معمولا کارفرمایان جهت محاسبه ورق کامپوزیت آلومینیوم مصرفی طول و عرض نمای خود را درهم ضرب میکنند و مساحت پنجره ها را از این مقدار کم میکنند. در این مقاله به بررسی تمامی هزینه های ساخت خانه در سال 1401 به صورت قدم به قدم پرداختیم. ​Post w᠎as c reat ed  wi th behsaznama C​on te᠎nt Gene᠎rator  DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید