بزرگترین افسانه درباره نمای خشک افشا شد

یکی از اجزای نما خشک “عایق حرارتی” است. نمای خشک سرامیک در برابر حرارت و آتشسوزی مقاوم بوده و با نصب سریع و راحت باعث پایین آمدن هزینه اجرای نمای خشک و صرفهجویی در زمان اجرای پروژه و مناسب بودن قیمت سرامیک خشک نما میشود. مزایایی نظیر کاهش زمان عملیات نصب، سبک و کم حجم بودن مصالح و مقاومت در برابر زلزله و بالاتر بردن سطح کیفی کار، تنها بخشی از این مزیتها هستند. این موارد شامل مقاومت بالای ساختمان در برابر زلزله، سبک نمودن فونداسیون و کاهش حجم مصالح مصرفی و سرانجام کاهش قابل توجه در میزان عملیات ترمیم و بازسازی میباشند. مزیتهای دیگر حاصل از بکارگیری این روشهای نوین، شامل کاهش تلفات مصالح ساختمانی، رسانیدن میزان پرتی و دورریز به حداقل ممکن و امکان رگلاژ سازههای تولید شده میباشد. طراحی این نوع نما نیز بهنحوی است که امکان فضاسازی برای نصب تاسیسات و انواع لایههای عایق صدا، حرارت و رطوبت را فراهم میآورد. برای اینکه از اتلاف انرژی و ورود رطوبت به داخل یک ساختمان جلوگیری شود؛ لازم است بخشی را بهعنوان “فضای خالی” در نظر بگیرند. وجود خواص عایق رطوبت و دما، ساختمانهایی با نمای خشک را به مجموعههایی مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی تبدیل میکند.

قیمت نمای خشک

البته راههایی برای کاهش جلب توجه این بستها نیز وجود دارد. جالب اینکه با گذشت زمانی نهچندان طولانی، با تلاش کارشناسان، این صنعت در سطح کشورمان نیز بومیسازی شده است. با توجه به اینکه از سرامیک خشک پرسلانی در زمینههای مختلفی از قبیل مدارس، مراکز تفریحی، هتل، فرودگاه، بیمارستان، فروشگاه، کارخانه یا مراکز خرید استفاده میشود. انتخاب چهارچوب نگهدارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا شیشه های به کار برده شده برای نمای کرتین وال مدرن در روند ساخت، قیمت، دوام، مقاومت در برابر ضربه، ایمنی و پایداری نما تاثیر می گذارند. از اجرای سریع و کمهزینه تا کاهش بار مردهی مصالح ساختمانی و ایمنی در برابر زلزله را میتوان در لیست مزایای این روش نوین برشمرد.

9 چیز مشترکی که با اجرای نما دارید

بار دیگر بهطور اجمالی یادآور میشویم اجرای نمای خشک در ساختمانهای مدرن و امروزی، با اجرای آسان، روشی بسیار مقرون بهصرفه نیز هست. این نوع نمای خشک، با فواصل استاندارد از دیوارههای ساختمان اجرا شده و امکان قرارگیری تجهیزات و تاسیسات را نیز در فضای پدید آمده فراهم میآورد. یکی از با ارزش ترین مزیت های استفاده از سمنت برد امکان استفاده آن در انواع کاربری هایی همچون سقف کاذب، کف، نمای ساختمان، دیوارهای داخلی و … ضمن اینکه وجود این فضا، امکان اجرای هرگونه تجهیزات عایق صدا (آکوستیک) و حرارتی را نیز به بهترین شکل فراهم میکند.. جالب است بدانید که یکی از ویژگیهای نما پرسیلانی خشک این است که میتواند با نماهای مدرن ترکیب شود و ظاهر زیبایی را برای یک ساختمان به وجود آورد بهعنوان مثال؛ میتوان نمای سرامیک خشک را با متریال مدرن مانند نمای ترمووود، نمای شیشهای، نمای لوور، نمای کامپوزیت یا نمای HPL ترکیب کرد و زیبایی منحصر به فردی را برای ظاهر یک ساختمان به وجود آورد. یکی از دیدگاههایی که وجود دارد این است که اگر نمای سرامیک خشک پرسلانی را با نمای مدرن ترکیب کرد، میتوان یک جایگزین مناسب را بهجای نماهای سنتی مانند آجر، سنگ یا سیمان به وجود آورد. Da ta h᠎as be en c᠎reated  by G SA᠎ Conte​nt Gen᠎erat or DEMO.

ده راه‌ها به کرتین وال بدون شکستن شما بانک

اگر بخواهیم به برخی از رایجترین مصالح در این نما اشاره کنیم میتوان به؛ کاشی، سرامیک خشک پرسلانی، سفالینه، صفحات آلومینیوم کامپوزیت، تایل تراکوتا یا کرتین والها اشاره کرد. اگر تهویه فضای خالی با تجهیزات مورد نیاز برای این کار یکپارچه باشد، میتوان هوای گرم را در زمستان به ساختمان وارد کرد. طراحان و کارفرمایانی که یه نماهای مدرن و ساختمان های مدرن علاقه مند هستند، یکی از متریال هایی که به راحتی می تواند نیاز آنها را برطرف کند، این پانل ها می باشند. یکی از مهمترین وجه تمایزهای این نما نسبت به نمای ملاتی این است که برای اجرای آن نیاز به ملات نیست. سیستمهای خشک نماسازی ساختمان، دارای مزایای کاربردی فراوان نسبت به انواع سنتی بوده و در همه مراحل، از تکنیکهای پیشرفتهای بهره میبرند که در ادامه مطلب به آنها میپردازیم. حاصل این همه، سیستمهای مدرن نماسازی و اجرای آن در ساختمانهایی با جلوههای امروزی و مدرن گشت که امروزه شاهد آن هستیم. به همین دلیل این سلولهای مرده روی پوست تجمع کرده و باعث کاهش درخشندگی و شادابی پوست میشوند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اجرای نما وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید