بزرگترین دروغ به نمای سنگ

مزیت دیگر مقاوم بودن در مقابل آلودگی هوا است.در تهران و کلان شهرها که مقدار آلودگی هوا گاها از حالت عادی عبور کرده و به اضطرار می رسد باید از مصالحی استفاده کرد که در مقابل این آلودگی ها و یا حتی باران اسیدی مقاوم باشند.سنگ در نما این خصوصیت را دارد.البته که به نوع آن نیز بستگی دارد.سنگ نیز در مقابل باد،باران و برف مقاومت بالایی دارد. 6. توجه به انتخاب رنگ های به کار رفته در نما : تم رنگی نمای رومی معمولا رنگ های کرم، کرم روشن، سفید و قهوه ای می باشد. سنگ لاشتر، بسته به معدن آن، با تم رنگی طوسی روشن تا طوسی تیره( مایل به مشکی) وجود دارد.احتمالا شما هم این سنگ را با نام لاتینPietra Gray Marble شنیده اید.رگه های سفید موجود بر این سنگ، علاوه بر جذابیتی که برای سنگ ایجاد کرده ،باعث ایجاد سورت های مختلفی از آن نیز شده است.رنگ پس زمینه یا تم غالب در سنگ لاشتر ، میزان رگه های سفید و گاها زرد رنگ نیز در این سورت بندی دخیل می باشند. سنگ مرمریت جزو سنگ های دگرگونی و در برخی معادن، سنگ رسوبی می باشد.این دسته از سنگ های موجود در پوسته زمین ،دارای طیف رنگی و طرح های گوناگون و همچنین با استحکام وکیفیت بالا هستند.در کشور ایران نیز سنگ های مرمریت ،تقریبا حدود نیمی از معادن را به خود اختصاص داده اند. Th is po​st w as g ener ated ​by G᠎SA Content G᠎ener ator D᠎em ov᠎ersion!

انواع روش های نمای خشک

سنگ های با فرآوری بوش همر،هم به صورت بوش همر ساده و هم به صورت بوش همرچرمی در بازار هستند. این سنگ،به سبب فرآوری تامبل،دارای ویژگی شبه باستانی است.سنگ با فرآوری تامبل حس قدیمی و باستانی بودن مکان را فراهم میکند.استحکام و مقاومت بالا از ویژگی های بارز سنگ لاشتر است. یکی از سنگ هایی که بخصوص در لب ایوان خانه های قدیمی بیشتر به چشم میخورد،سنگ لاشتر تیشه ای است.این سنگ به سبب تیشه خوردن دارای سطح زبر شده که موجب جلوگیری از لغزش و سُر خوردن میشود.مقاومت در برابر ضربه،استحکام بالا و قابل استفاده بودن درهرشرایط آب و هوایی از ویژگی های این سنگ است. مورد قابل توجه این است که باید حتما به معایب و مزایای متریال و مصالح مورد نظر توجه کرد که چه متریالی مناسب تر است. برای نصب سنگ روی دیوار میتوان از 3 روش استفاده کرد؛ ممکن است یکی از روشها برای محیطی با شرایط آبوهوایی بارانی مناسب نباشد. این سرستون ها در مقایسه با سنگ طبیعی روش سبک تر، سریع تر و کم هزینه تری خواهد بود. که هرچه برای نما زمان کمتری صرف شود هزینه ی کمتری برای شما ایجاد می کند. ᠎This c᠎on​te nt h as be en wri​tten by behsaznama Con te nt Generat​or​ Demov᠎ersi᠎on!

یکی از مشکلات استفاده از سنگ های طبعی خطر سقوط آن می باشد هزینه های زیادی باید انجام شود تا این خطر کاهش پیدا کند. قرار دارد. ازاینرو، سنگ نمای ساختمانی را بهگونهای انتخاب کنید که در مقابل این عوامل فرسوده، کثیف و کدر نشود. نظافت: قسمت بیرونی ساختمان در برابر انواع آلودگیها قرار میگیرد. از جمله دلایل دیگر که افراد را به اجرای نمای بیرونی ساختمان با سنگ تراورتن سوق میدهد قیمت نسبتاً پایین تراورتن نسبت به دیگر سنگها و از طرفی نیز فرآوری راحتتر این سنگ است. با وجود اینکه کیفیت و زیبایی بسیار بیشتری نسبت به سنگ های طبیعی معمولی دارد. یکی از پرکاربردترین و معروفترین سنگهای ساختمانی، سنگ مرمریت میباشد. سطح نهایی این سنگهای نسبتاً ارزان بهصورت چکشی، کلنگی و تیشهای قابلمصرف است و نصب آن به کمک ابزار غیر آهنی ممکن خواهد بود. سنگهای تراورتن از معادن مختلف در سراسر کشور استخراج میگردند که هر کدام از آنها دارای انواعی میباشند. در واقع، در اولین نگاه آنها فقط نمای بیرونی ساختمان را دیده؛ و راجع به فضای داخلی و طراحی آن نظر میدهند. اصلی ترین وجه تمایز بین نمای سنگ و کامپوزیت وزن آنها می باشد . به جرات میتوان گفت که سنگ لاشتر بوش همرچرمی از جمله مناسب ترین سنگ های ساختمانی برای کف و محوطه سازی،اطراف استخر،راه پله و… This a​rt᠎icle was g​enerated by behsaznama Co᠎ntent  Ge nera tor  DEMO!

سیستم های مدرن نما

سطح سنگ بادبر،ظاهری طبیعی دارد که از گذشته تا کنون مورد استفاده بوده است.این سنگ به دلیل فرآوری بادبر سطحی ناهموار دارد که در اثر ضربات چکش ایجاد شده است. یکی از انواع فرآوری هایی که بر روی سنگ لاشتر انجام میشود،فرآوری صیقلی است.این فرآوری با براق شدن سطح سنگ و انعکاس نور،زیبایی چشم نوازی به وجود می آورد.توجه داشته باشید که استفاده از این فرآوری برای پله ،کف ومحوطه سازی به جهت لغزندگی و سُر بودن ،توصیه نمیشود. در این مطلب بطور متمرکز سراغ سنگ نمای گرانیت می رویم و به بررسی ویژگی های آن می پردازیم. عدم اجرای نمای سنگی به صورت صحیح و اصولی باعث می شود که بعد از مدتی در اثر گرما و سرما و یا باد و حوادث طبیعی، سنگ نمای ساختمان سقوط کند و باعث خطرات جانی و مالی فراوانی گردد.در این مقاله به بررسی انواع روشهای اصولی اجرای نمای ساختمان با سنگ می پردازیم. توجه داشته باشید که اندازه ماله مورد استفاده بستگی به اندازه سنگی که نصب می کنید دارد . می توان گفت آجر نسبت به تمامی مصالحی که در نمای ساختمان به کار می روند ارزان تر است و برای صرفه جویی در هزینهها می توان از این نوع متریال استفاده کرد.

روش اجرای نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با دتایل نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید