بزرگترین مشکل در نمای مدرن Comes Down to این Phrase که با شروع “W”

عناصر تشکیل دهنده نما باید به گونه ای متعادل و متناسب در کنار هم قرار گیرند و کیفیت بصری نما را افزایش دهند. نورپردازی باید به گونه ای باشد که در تاریکی شب، نما زیبا و جذاب به نظر بیاید. درست مانند طراحی داخلی یا دکوراسیون داخلی یک فضا، طراحی نمای نیز طرح ها و سبک های متنوعی دارد که به شما حق انتخاب گسترده ای می دهد. در هنگام طراحی نمای کلی ساختمان باید به تناسب سطوح بالا، پایین و وسط نیز دقت نمایید. صفحات سیمانی الیاف دار فایبرسمنت به عنوان یکی از انواع نمای خشک سیمانی در ساختمان هایی که اسکلت آن ها بتنی واسکلت فلزی است، برای پارتیشن بندی، دیوارداخلی سقف کاذب و نما استفاده میشود. هرگاه ساختمانی عقبتر از حریم در نظر گرفته شده ساخته شود، از فضای بیرونی آن به عنوان حیاط استفاده میگردد. تنوع و تفاوت در اندازه، شکل و محل قرار گرفتن پنجرهها در ساختمانهای مختلف تاثیر پذیر از عوامل متعددی چون عرض بنا، مسائل اقلیمی و آب و هوایی و اندازهی ساختمان میباشد. جان ایلنز بیکر نیز در کتاب سبکهای خانههای آمریکایی، نما را قسمت جلویی و یا فراز اصلی ساختمان معرفی میکند و میگوید که گاهی اوقات نما به دیگر فرازها هم اتلاق میگردد، اما معمولا به نمای جلویی ساختمان گفته میشود.

همه چیز شما می‌خواستید درباره نمای سنگ و بودند ترسیدند بپرسند

در ادامه با دیگر مقالات ما نیز همراه شوید. به این ترتیب که نصب نما به صورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع طرح و جنس و رنگ فراوان را برای ما فراهم می آورد. ویژگیهای خوب رنگ نما باعث شده این نوع پوشش خارجی، در رنج وسیع و کامل مناطق با ویژگیهای آب و هوایی متفاوت گرم و خشک، سرد، معتدل و مرطوب مخصوصاً در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی که دارای انبوه جمعیت و تراکم هستند و میزان آلودگی زیادی دارند کاربرد داشته باشد. روش های مدرن اجرای نمای ساختمان به روش خشک، برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا به نصب سنگ به روش خشک در ساختمان های با ارتفاع زیاد صورت گرفت. برای پاسخ به این سوال ناچاریم چند فاکتور را بررسی کنیم، در وهله اول باید بدانیم که طراحی نمای یک ساختمان امری حساس و پیچیده است شما چندین میلیارد سرمایه خود را با نما به خریداران نمایش می دهید و اگر ساختمان شما در منطقه رقبای خاص خود را داشته باشد نمای ساختمان دائما با این ساختمان ها مقایسه می شود و ممکن است بر میزان فروش شما تاثیر بگذارد. نماهای سنگی انواع مختلفی دارد در ساختمانهایی با سطح بلند مرتبه استفاده از قطعات کوچک سنگ زمان زیادی می برد.برای استفاده از قطعات بزرگ سنگ باید از روشی مطمئن استفاده کرد .اجرای نمای سنگی خشک در مقایسه با روش اجرای دوغاب روشی مطمئن تر می باشد .درانجام این روش سطح نما تراز شده است واین روش اجرای دقیق تری نسبت به روش دوغاب واسکوپ دارد .در روش اجرای نمای سنگ با دوغاب واسکوپ ناترازی هایی در سطح کار وجوددارد که بیشتر دیده می شود. Po​st has be​en gener᠎ated by G SA Con​tent G​enerator  DE MO​!

نمای مدرن بدون رانندگی خودت لوپی

شرکت اکوآرک ، به عنوان هلدینگ تخصصی فعال در زمینه طراحی نما و اجرای ساختمان ، امروز نامی آشنا برای کارفرمایان و فعالان صنعت ساختمان به کار می رود. یکی دیگر از نکات مهم در طراحی نما استفاده از نورپردازی مناسب است به گونهای که ساختمان در شب نیز شکوه و زیبایی خود را خفظ نماید. از دیگر مواردی که الزامی است در زمان طراحی نما به آن دقت کرد، استفاده نکردن از عناصر گوناگون و نا هماهنگ است. همچنین آجر و سیمان از متریال های ارزان قیمت بوده که می توانند به خوبی با دیگر متریال ها ترکیب شده و نمایی مدرن و ساده را خلق نمایند . طراحی نما در ساختمانهای تجاری معمولا از نوع طراحی نمای مدرن است. پنجرهها معمولا به شکلهایی مشابه در قسمت سطحی بنا قرار میگیرند. پنجرهها علاوه بر اینکه عنصر اصلی تامین کنندهی نور داخلی بنا میباشند، نقش بسیار مهمی در نمای بیرونی ساختمان نیز دارند. بدون شک آنچه در ابتدا نظر مخاطب را در مورد یک ساختمان جلب میسازد، ظاهر خارجی بنا میباشد. نورپردازی در نمای یک ساختمان اداری باید به شکل منطقی باشد و برای این منظور هم در طراحی نمای ساختمان تمهیداتی در نظر گرفته شود.  Th is ​post has been gener​at ed ​by behsaznama Con​tent Gen er​at or DEMO!

استدلال های خلاص شدن از نمای خشک

از طرفی در نمای خشک از ملات و دوغاب استفاده نمی شود و این خود صرفه جویی در هزینه است. اگر نیز ساختمان شما جنبه سرمایه گذاری ندارد شما کاربر آینده این مجموعه باشید، حتما می دانید که هزینه ساخت و مصالح آنچنان بالا هست که بدون طراحی خوب همه این هزینه ها به خطر خواهد افتاد. در این مقاله در مورد دلایل استفاده از مواد عایق نما صحبت شد؛ اما علاوه بر نما، بخش های مختلف ساختمان اعم از نمای داخلی، بتن، سرویس بهداشتی و… علاوه بر چراغهایی که بالای درب ورودی و پارکینگ نصب میشوند، باید از چراغهای دیگری نیز در نمای ساختمان استفاده شود. سطح صاف آن در طول سال درخشندگی و ظاهری نو به ساختمان می­دهد. این قضیه موجب میشود تا فضای عمومی ظاهری بهتر پیدا کند. ظاهر خارجی ساختمان اثر بالایی بر زیبایی یا عدم زیبایی محیطهای عمومی دارد، بنابراین باید در طراحی آن دقت و توجه زیادی به کار گرفته شود.

پنج چیز من حدود اتصالات نمای خشک را دوست دارم، با این حال #3 مورد علاقه من است

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت های نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید