بعداً می توانید از ما تشکر کنید – هشت دلیل برای توقف فکر کردن درباره مصالح نمای خشک

از دیگر عواملی که باید در هنگام انتخاب سنگ نما به اون توجه داشته باشین آب و هوای محیط اجرای سنگ نما هست. سپس با توجه به همین شرایط و معیار هایی که در نظر گرفتین، سنگ نمایی که میخواین رو انتخاب کنین. در انتها اگه سوالی داشتین میتونین اون رو برای ما کامنت کنین تا در کمترین زمان ممکن جواب شما رو بدیم. به طوری که در زمان های قدیم از اون برای تراشیدن گرانیت استفاده میشده. در آخر بهتر هست که برای نماکاری ساختمان، پارامتر های مالی، جوی، جغرفیایی و دیگر موارد متناسب با شرایط ساختمان و محیط مورد نظر رو بسنجید. این مورد جزو مواردی هست که در هنگام خرید تمامی سنگ ها باید به اون توجه بشه. این نوع سنگ به دلیل جذب آب پایین و سوراخ های کمی که در سطح خود داره، به راحتی از سطحی که به اون چسبیده جدا میشه و همین قضیه نوعی عیب به حساب میاد. زیبایی این نوع سنگ بر کسی پوشیده نیست. متاسفانه آمار موجود از ساخت و ساز در کشور آمار دقیقی نیست و نمی تواند تصویر دقیقی از چند و چون ساخت و ساز و به خصوص مصرف مصالح در آن ها را ترسیم کند.

دتایل اجرای نمای خشک

همان طور که مشاهده می کنید سطوح بدون نقص تاثیر محسوسی بر کاهش مقدار مصرف رنگ نمای ساختمان دارند. مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت میگیرد. طیف گسترده ای از رنگ ها ، سایز ها ، سطوح و اشکال سرامیک های پرسلانی در ترکیب با انعطاف پذیری موجود در اجرا، به معمار و برنامه ریز آزادی مطلق در طراحی و توسعه نما را می دهد. قیمت این سنگ نسبتا ارزان است و با طیف های رنگی سفید، مشکی و خاکستری در بازار وجود داره. بیشتر به رنگ های خاکستری، سفید، قهوه ای و نخودی در بازار موجود هست و ظاهری زیبا داره. البته نا گفته نماند که آهک موجود در ترکیبات سازنده ی این نوع سنگ باعث شده تا نتونیم از هر نوع مرمری برای نماکاری استفاده کنیم. نوع و قیمت مصالح: میخواهید از چه مصالحی به عنوان مصالح نمای خشک استفاده کنید؟ نمای ساختمان با استفاده از مصالح مختلفی ساخته میشود؛ سنگ، چوب، شیشه، کامپوزیت، سیمان و … پس از پایان عملیات سفت کاری در یک ساختمان، نوبت به اجرای نمای آن آغاز می شود.

نحوه نصب نمای خشک

​C ontent was gen᠎erat᠎ed by behsaznama C᠎on​te​nt ​Ge nerato​r DEMO .

اما شما می توانید برای نیاز خود جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق ترد از قیمت نمای خشک ساختمان، با مشاوران متخصص شرکت دومان در ارتباط باشید. این نوع سنگ قیمت خیلی بالایی داره و برای نما کاری ساختمان های لاکچری مناسب هست. البته روش های اسکوپ کردنِ مختلفی برای مهار کردن این نوع سنگ بر روی نمای ساختمان ها وجود داره که میتونه مانع از سقوط این سنگ بشه. کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند. به طور کلی ورقهای کامپوزیت از ترکیب دو یا چند ماده است و از سه لایه که شامل دو لایه از جنس آلومینیوم و یک لایه از مواد پلی اتیلن به عنوان که یک ماده معدنی پرکننده است و بین دو لایه آلومینیومی قرار میگیرد تشکیل شده است. در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود. C on᠎te nt was g​en erat᠎ed  wi᠎th G SA C᠎ontent᠎ G᠎ener ator Demov er​sion.

در مرحله بعد از ریسمان کشی، در صورت بتنی بودن سازه و عدم وجود پلیت در نمای سازه، باید پلیت های مورد نیاز را بوسیله بولتهای مخصوص روی بتن نما محکم نمود تا بتوان دستک های اولیه شاسی کشی را به آنها جوش داد. برای تعیین مشاوره بدون هیچ تعهدی در مورد تمام نیازهای سیستم کرتین وال مدرن، می توانید امروز با تیم آرمن شرکت مجری کرتین وال در تماس باشید. کدام سنگ ها برای نماکاری ساختمان مناسب هستن؟ سرامیک های طرح سنگ یکی از متریال های تزئینی برای نماکاری ساختمان ها هستن. نمای بیرونی ساختمان به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است، که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف آب و هوایی محافظت میکند، بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی ساختمان نیز دارد. عوامل مختلف باعث زیبا شدن آجر میشود از جمله بندکشی که با استفاده از رنگ های تیره و روشن انجام میگیرد همچنین برای زیباسازی هندسه ساختمان صورت میگیرد و بندکشی است و آخرین مرحله آجر نما است که دقت و کیفیت بسیار زیادی دارد. تمیز کردن نمای این ساختمانهای بلند در فواصل زمانی کوتاه غیر ممکن است و بسیار هزینه دارد؛ تنها راه نانو کردن آجر و نماهای این ساختمانها است، که میتواند به نمای ساختمانها در شهرهای آلوده زیبایی ببخشد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه نصب نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید