بهبود اجرای نما مهارت شما

طراحی نمای ساختمان به عنوان اولین گام برای شروع شاسی کشی نما می باشد چرا که ابعاد پیش آمدگیها یا انحنا های موجود در نمای ساختمان بایست توسط طراح نما مشخص شده و بر اساس آن شاسی کشی انجام شود. از جمله نقاط ضعف آجر می توان به شوره زدن یا سفیدک زدن آجر اشاره کرد. این پدیده به دلایل متعدد ایجاد می شود که اصلیترین آن ترکیب رطوبت محیط با مواد ناخالص داخل آجر است. نمای هر ساختمان، چشم انداز خارجی آن ساختمان است که در معرض دید همگان قرار دارد، از آنجایی که هر شهر مجموعه ای از فضاهای تفریحی، تجاری و ساختمان مسکونی است، طراحی نمای هر ساختمان موجب زیبایی بصری فضاهای شهری می شود. نما های سوراخ دار: برخی از افراد، برای این که بتوانند ساختمان خود را متفاوت تر نشان دهند، از نماهای سوراخ دار استفاده می کنند. طراحی نما یکی از مهمترین و اصلی ترین عناصر برای ساختمانهای مسکونی است. سنگ نمای داخلی خانه مثل نمای بیرونی به خاطر دور بودن از آفتاب و باران و مسائل جوی انتخاب را برای ما بیشتر کرده و میتوانیم با استفاده از سنگ نماهای مرمریت و گرانیت وسعت انتخاب خود را افزایش داده و بهترین را انتخاب کنیم.

اتصالات نمای خشک

و به دلیل استفاده از رابیتس برای اجرای طرح ها ریزش و سقوط سنگ نمای رومی زیاد است و باید راه حل اساسی اندیشیده شود که شرکت نما بهاری این کار را انجام داده و با استفاده از دو روش پیچ کردن سنگ نما و روش چسبی اقدام به مهار سنگ نما باهر ابعاد و اندازه ای می کنیم تا خیال معمار و طراح نما از مقاومت سنگ نما و ماندگاری آن راحت باشد . اهمیت بنیادین این مفاهیم، مدتها پیش تشخیص داده شد لیکن تا امروز هیچگاه بحث شایسته و درخوری در مورد آن صورت نپذیرفت. بدین صورت که در همان وهله اول کسی را که پشت آن زندگی می کند، نشان می دهد. مصالح را با توجه به نوع اتصالی که با بدنه ساختمان ما دارند، در جای خودشان محکم می نماییم. برای اطلاع از قیمت اجرای نمای فریم لس با کارشناسان ما تماس بگیرید. هدف از اجرای زیرسازی، ایجاد شرایط مناسب برای اجرای نما هست. به همین دلیل اهمیت نماسازی برای تمامی افرادی که با ساختمان در ارتباطند بسیار زیاد است. حلال آب اغلب سازگاری بسیار زیادی با محیط زیست دارند و به همین دلیل از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند. Post w as g en​erated by behsaznama C᠎onte nt Gener​ator D emover sion.

چرا هیچ کس درباره شرکت طراح و مجری نمای خشک صحبت نمی کند و امروز چه کاری باید انجام دهید

فاصله شمشهها از هم حداکثر یک متر است. در مرحله بعد فاصله بین دو شمشه با ملات پر شده به گونهای که ملات به دیوار بچسبد و روی با آن با شمشهکشی بین دو کروم و تخته ماله تسطیح میشود. در این روش بهتر است ابتدا یک لایه عایق حرارتی از نوع پشم شیشه یا پشم سنگ با بست به دیوار خارجی ساختمان وصل شود، سپس ریلها و زیرسازی فلزی به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چارچوب نگهدارنده قرار گیرد. برای جلوگیری از ریزش نمای سنگی از اسکوپ کردن سنگ به خارجیترین قسمت دیوار و یا شاسیکشی نما استفاده میشود. پیوستگی مناسب با دیوار، قیمت نسبتا کم، سرعت اجرای مناسب و در عین حال زیبایی معمولی، تنوع طرح و رنگ محدود، کدر شدن طی زمان و دشواری تمیز کاری از ویژگیهای عمومی نمای سیمانی است. نمای آجری یکی از هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی است که از دیرباز همواره مورد توجه معماران قرار گرفته و یکی از مولفههای شناسایی بناهای ایرانی در جهان نما های خشک به شمار میرود. از جمله دلایل استفاده از آجر در ساخت نما میتوان به وجود منابع زیاد رس در ایران، ویژگیهای فیزیکی آجر، قیمت پایین و ساخت به نسبت ساده آن اشاره کرد.

نصاب نمای خشک

This article has  be​en generated ​by behsaznama C ontent Generator D᠎em᠎ov er​sion​.

آجر حاصل پختن ترکیب آب و خاک رس است که در اشکال متفاوت قالبگیری میشود. استفاده از نمای سرامیک خشک باعث حل مشکل فشار حاصل از باد بر نمای سازه در ساختمان های بلند و آسمان خراش ها شد. به طور کلی این متریال را می توان در زمره یکی از مصالح نمای خشک زیبا و با دوام قرار داد. این متریال ماهیاتاً ترکیبی است از مجموعه قابلیت هایی نظیر: شکل پذیری، سطوح صاف و یکدست، استحکام و پایایی در برابر شرایط متغیر جوی و نیز با توجه به ساختار ترکیبی آن، به صورت های گوناگونی می تواند عرضه گردد. در کل سنگ های ساختمانی از جمله متریال هایی هستند که از گذشته تا به امروز نقش به سزایی در اجرا قسمت های مختلف یک سازه ایفا نموده اند و در حال حاضر نیز به دلیل ویژگی های مثبت فراوان و تنوع بالا جایگاه خود را در صنعت ساخت و ساز حفظ نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید