بهترین استراتژی برای نمای خشک آشکار شد

در نتیجه می توانید در طراحی نما به معماران و مهندسان خواسته ها و درخواست های خود را از جمله نوع نما و میزان بودجه ای که برای اجرای آن دارید بگویید. نمای سرامیکی از نمای خشک محسوب گشته ومی توان از آن متریال برای طراحی و اجرای نمای ساختمان های ادارای و تجاری بهره گرفت. سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. می تواند مورد استفاده قرار گیرد. سپس سازهای که به عنوان چارچوبی نگهدارنده است، روی آن قرار داده میشود تا آجرها با فاصله روی شرکت های نمای خشک آن نصب شوند. ۱- پس از متصل کردن عایق حرارتی با کمک چسب و یا اتصالات به دیوار زیرین و اجرای چهارچوب روی آن، آجرها با کمی فاصله به چهارچوب متصل می شوند که این فاصله باعث به وجود آمدن یک عایق حرارتی برای ساختمان خواهد شد. از مهمترین معایبی که نمای آجری دارد سیستم اتصال قدیمی به ساختمان است که همین موضوع هم موجب شده تا وزن بسیار زیادی را به ساختمان وارد کرده و در زمان حوادثی مانند زلزله خطرات زیادی را به همراه داشته باشد که خوشبختانه با روشهای نصب و اجرای جدیدی که این روزها برای نمای آجری در نظر گرفته شده این مشکل تا حد زیادی برطرف شده و بازدهی ساختمانها بیشتر میشود. ᠎This ​post has  be​en wri​tt᠎en with G᠎SA Con te᠎nt  G᠎en​erat or  DEMO!

شرکت های نمای خشک

از آنجایی که بازدهی و طول عمر یک سازه بستگی به کیفیت و نوع متریال دارد انتخاب و اجرای متریال ارزان قیمت می تواند بر کاهش طول عمر ساختمان تأثیر بگذارد البته قابل ذکر است هزینه ساخت و ساز را کاهش می دهد. محفظه خالی هم مانند عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت ها عمل می کند. امروزه انواع سنگهای مختلف مانند سنگ سمنت پلاست در نمای ساختمان به کار میرودد و نمای نانو در ساختمانسازی استفاده میشود. به همین دلیل هم استفاده از نمای نانو کمک میکند تا ساختمان در برابر رطوبت و خسارات ناشی از آن ایمن باشد. لازم به ذکر است که این قابلیت در بسیاری از نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن بخشی از نما مجبور به تقبل هزینه زیادی جهت تعویض کامل آن می شوید . در بازار متریال های مختلف و متعددی وجود دارد که می توان با توجه به بودجه و دیگر عوامل و موارد مانند سلیقه و انتخاب کارفرما انتخاب نموده و اجرا نمود. است. این ماده برای چسباندن انواع مصالح ساختمانی مانند سرامیک، سنگ، پلاستیک، کاشی، شیشه، چوب، فلز، بتن و غیره به عنوان نوعی اتصالدهنده محکم و با نفوذپذیری بسیار پایین قابل استفاده است.

قیمت اجرای نمای خشک

Th​is  data h as be᠎en  do ne  with G SA C onte nt G᠎enerat᠎or Demoversion .

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

نمای اتیکس در واقع نوعی عایق ساختمان است که از سه سطح عایق و پوشش رویی تشکیل شده و عایق های این نما فوم پلی استایرن منبسط و پشم معدنی است و رویه سطحی و پوشش آن از آجر لعاب دار یا چوب، فلز و اندود است قسمت عایق آن میزان زیادی هزینه سرمایش و گرمایش ساختمان را کم می کند. مقایسه انواع نمای ساختمان نشان میدهد که هر کدام از مصالحی که برای نمای یک ساختمان به کار گرفته میشود مزایا و معایب مختص خود را دارند که در این مقاله به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت. همچنین طراحی آنها، به گونهای است، که بتوان شیشهها را با لاستیکهای مخصوصی به نام EPDM در برابر نفوذ و هدر رفتن حرارت عایق بندی کرد. نیاز به زیبایی ظاهری در نمای یک بنا و آسایش ساکنان آن با توجه به ویژگی عایق صوتی نما و صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی موجب شد تا تنوع مصالح در دستور کار ساختمانها قرار بگیرد. مقایسه انواع نمای ساختمان نشان میدهد که سازندگان هر بنا با توجه به کاربری که آن ساختمان دارد اعم از تجاری، اداری، تفریحی و مسکونی و شرایط اقلیمی که در آن قرار دارند نمای متفاوتی را برای بنا در نظر میگیرند. ᠎This art icle w as done by G SA Content Gen​erator DEMO.

سرامیک های پرسلان از خاک رس تصفیه شده، ماسه خیلی ریز، پودر فلدسپار در دما و فشار بالا ساخته شدهاند. در این نقشه تمامی اطلاعات مربوط به نما از قبیل پروفیلهای مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسیکشی به سازه، ابعاد جوش و نوع جوش درج شده است. همچنین می توانید برای خرید متریال مورد نظر از معماران و طراحان مشورت بگیرید چرا که معماران آگاهی و اطلاعات بیشتری در مورد نوع متریال ها و دوام و استحاکم انها داشته و می توانند به شما راهنمایی بسزایی در انتخاب فروشگاه های قیمت مناسب برای خرید متریال بکنند. یکی از انواع سرامیک هایی که برای نمای سرامیکی به کار برده می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد سرامیک خشک مجوف می باشد. در ارتباط با مزایا و معایب نمای آجر مهمترین مزیت این نوع مصالح در مقایسه انواع نمای ساختمان عبارتند از: عایق صوتی و حرارتی و به دنبال آن کاهش اتلاف انرژی، طول عمر زیاد، استحکام بالای این مصالح در شرایط اقلیمی متنوع، نصب و اجرای آسان و با سرعت زیاد، حمایت از محیط زیست با توجه به ساختار طبیعی که دارند، نداشتن ضایعات ساختمانی و سر و صدا، حفظ هویت تاریخی و امکان ترمیم و نوسازی.

دیدگاهتان را بنویسید