بهترین کرتین وال برنامه‌های Android/iPhone

در روش سیستم نمای خشک وزن نما نسبت به نماهای سنتی به اندازی کاهش پیدا می شود که می توان از آن در ساخت برج های بلند مرتبه نیز استفاده کرد. یکی از مهمترین مصالحی که در نمای خشک امروزه به کار می رود و طرفداران بسیاری دارد کرتین وال می باشد، چرا که زیبایی و استحکام این مصالح بسیار عالی می باشد. نمای خشک همراه با گردش جریان هوا یک سیستم ساختمانی است که در کشورهای اروپای شمالی در طی دوران تکمیل شده و استحکام یافته است و تنها در دهه های اخیر در دیگر کشورها به خاطر بهینه سازی مصرف انرژی درحال استفاده روزافزون قرار گرفته است. قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

نمای خشک در ساختمان

Article was created by behsaznama Content Gen erator ᠎DE​MO.

دتایل اجرای نمای خشک

در ساختمان های بزرگ که سطح نمای آنها زیاد است, قیمت نمای خشک نمی توان از سنگ های کوچک استفاده کرد. اگر این کار با آب به سختی انجام شود میتوانید از جارو هم برای این کار استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که پلاستیک مورد استفاده به اندازه ای بزرگ باشد که تمامی سطح کار را بپوشاند. برای مثال برای ایجاد ارتفاع ۱۰ سانتی ، قالب با ارتفاع ۱۰ سانت ایجاد کنید و خاک زمین را به اندازه کافی متراکم و یکدست کنید و در صورت نیاز خاک برداری انجام دهید تا تمامی سطوح زمین با ارتفاع قالب ۱۰ سانتی یکسان باشد. جزئیات نما که شامل تعداد و اندازه پنجره ها می شود, هر چقدر که کمتر باشد هزینه های کمتری هم ایجاد می کند. توجه داشته باشید که ساختار بتن هنوز هم خیس است و شکل پذیری بالایی دارد. در ایران هم پیرو تغییرات صنعتی، اجرای نمای خشک در دهه هفتاد خورشیدی در ایران رواج پیدا کرد و روزبهروز پیشرفتهای به سزایی را شاهد هستیم.

بزرگترین مشکلات در نمای خشک Comes Down to این Word که با آغاز “W”

از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های طراحی و اجرای نمای خشک اشاره کرد. از اجرای نمای خشک چه می دانید؟ البته تیمهای ساحتمانی حرفهای زیادی نیز میتوانید پیدا کنید که قیمت اجرای نمای سرامیک خشک توسط آنها بسیار مناسب است. پیشنهاد می شود در انتهای هر تخته یک پایه قرار دهید و وسط را با پایه هایی با فاصله ی تقریبا ۱۰ سانتی پر کنید. هر چه سریعتر این کار را انجام دهید کار ساده تر خواهد بود. میتوان با استفاده از ابزارهای دستی در هر طرف کار صاف کردن بتن را پیش برد اما ممکن است نیاز باشد تا نیروی کار با استفاده از تخته های محافظ وسط سطح بتن ریزی شده برود و به وسیلهی مالههای بزرگ لکه گیری را انجام دهد. برای قرار گیری بتن پیش از آنکه سفت شود نیاز است تا یه قالب بتنی بسازید. در این مرحله باید بتن داخل قالب ریخته شود. اگر قصد دارید طرح و رنگ خاصی روی کفپوش ایجاد شود در این مرحله باید به صورت دستی یا با بیل شن های ریز را روی سطح بپاشید.

در این سیستم با استفاده از پروفیل های قوطی از جنس آلومینیوم از حجم زیر سازی آهنی کاسته شده است و نگرانی ناشی از خوردگی و زنگ زدگی آهن تا حد زیادی برطرف شده و با بکارگیری براکت های آهنی جدید طراحی شده در بخش تحقیق و توسعه ی مجموعه ی سورین، ضمن بالا رفتن سرعت اجرا دقت و کیفیت بالایی نیز فراهم می گردد. امکان اجرا توسط گروه های نیمه حرفه ای و کوچک تر وجود دارد. نمای چوبی اجرا شده با پروفیل چوب پلاستیک علاوهبراین محصولی بوده که به طبیعت آسیب نمیرساند و از بازیافت چوب و پلاستیک با مخلوط آرد مخصوص تولید میشود. 4. اجازه بدهید بتن در قالب استراحت کند، روی بتن را با روکش پلاستیکی بپوشانید، اجازه دهید تا ۲۴ ساعت بتن خود را بگیرد، سپس روکش را جدا کنید. سعی کنید این کار را به صورت یکنواخت انجام دهید و در تمامی سطح پخش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید