به‌هیچ‌وجه تحمل از نمای خشک یک بار دیگر

برای جلوگیری از ریزش نمای سنگی از اسکوپ کردن سنگ به خارجیترین قسمت دیوار و یا شاسیکشی نما استفاده میشود. در نماهای طرحدار بهتر است با شاسیکشی هر بخش را جداگانه اجرا و مشخص کرد تا در مرحله سنگچینی دچار مشکل نشویم. پیوستگی مناسب با دیوار، قیمت نسبتا کم، سرعت اجرای مناسب و در عین حال زیبایی معمولی، تنوع طرح و رنگ محدود، کدر شدن طی زمان و دشواری تمیز کاری از ویژگیهای عمومی نمای سیمانی است. نصب ورقهای کامپوزیت به صورت نیمه جعبه روی نما، برای تهیه این ورقها عملیات برش کاری از شیت خام، شیارزنی، خمکاری و مونتاژ توسط دستگاه های CNC یا توسط تکنسین کار صورت می پذیرد. پس از اینکه عملیات تولید و مونتاژ ورقها به اتمام رسید آنها را با توجه به نوع روش اجرایی توسط پیچ و یا پرچ در محل نصب می کنیم. برای اجرای رویه همانند اجرای واش بتن با استفاده از اجزای موقت یا دائم، قالب شکل مورد نظر را ایجاد میکنیم و سپس عملیات نهایی را با پرداخت سطح رویه اجرا میکنیم. میتوانیم در رویه از سنگدانههای سبک یا سنگدانه عادی استفاده کنیم یا حتی از واش بتن پیش ساخته به جای رویه استفاده کنیم. ​A rtic le h​as been gener​at ed ᠎with behsaznama Content G ener ator Dem᠎over sion .

نمای خشک – وقتی رد شد چه باید کرد

بخش های فروشگاهی و همچنین مسکونی خانه های vm که در Copenhagen قرار دارند توسط معماران JDS و BIG که نمای آن ها به شکل حرف V و M در بالکن ها طراحی شده اند که از دور مانند پرنده ها به نظر میرسند. نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان ها است و در نظر گرفتن نکاتی در انتخاب و اجرای نمای ساختمان بسیار اهمیت دارد: در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان و … در مورد استفاده از سنگ در نما دو نکته بسیار حائز اهمیت است. اگر ارتفاع این بازشوها یکسان نباشد می توان از ضرایب مشترک و یا رنگهای یکسان استفاده نمود. از پانل های بتنی پیش ساخته برای روکش تمام یا قسمتی از نمای ساختمان یا دیوارهای ایستاده ای که برای محوطه سازی ، عایق صدا و دیوارهای امنیتی استفاده می شود که از انواع نمای خشک محسوب می شود.

طراح و مجری نمای خشک

عایق بندی صدا در ساختمان رابطه مستقیم با نوع مواد و متریال های به کار رفته در ساختمان دارد، بنابراین استفاده از پنل های عایق بندی و نصب درست آن در زیرسازی و اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی ، عایق بندی صدای ساختمان را ارتقاء می بخشد. بنابراین بایستی به قوانینی که برای طراحی نما وضع شده احترام گذاشت و برای اخذ تاییدیه نما تمام ضوابط آن را رعایت کرد. پس باید سعی شود هیچ کدام از کارهای غیر اصولی فوق انجام نگیرد که هم نما و هم مجموعه ساختمان دچار نقصان و یا خسارت جزئی و کلی شوند.نا گفته نماند که نم و رطوبت یکی از دلایل پیوستگی ناقص بین سنگ های نما و سطح زیر کار است ، بنابراین خشک نگه داشتن سطح تماس این دو چه در زمان اجرا و چه بعد از آن کاملا ضروری است. روشهای متعددی برای ساخت نما وجود دارد که حتی محدود به موارد گفته شده در این مقاله نیست اما تلاش کردیم موارد پرکاربرد در ایران را در اینجا بیان کنیم. این دفتر با اجرای صدها پروژه مدرن و طراحی های بسیار زیبا و شیک در سراسر ایران و کشور عراق توانسته به موفقیتی روز افزون دست پیدا کند . ایران افتخار دارد که بهترین تیمهای متخصص را برای کار و فعالیت در انواع شرکتها که در زمینهی طراحی سایت فعالیت دارند را در اختیار داشته باشد؛ چراکه هرنوع تیم فوقالعاده برای طراحی وب، اصولاً تیمی است که ایده و خلاقیت اولین ویژگی خاص تیم مورد نظر باشد.

نحوه انتخاب اجرای نما

این برنامه در میان تعیین قبله با گوشی جزو بهترین های جهان است که ویژگی های آن بطور کامل برای مسلمانان درنظر گرفته شده است که بدون شک با نصب آن میتوانید به ویژگی های بسیاری دسترسی داشته باشید. اگر به نمای ساختمانی واحد بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمان ها فکر شود همگونی نمای شهری در کلیت از میان می رود. یکی از مصالح پرکاربرد در نمای ساختمان سنگها هستند. در هنگام اجرای نما باید درز انقطاع را با مصالح نرم و انعطافپذیر استفاده کرد. روش اجرای سیستم نمای خشک در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . قطعات با هندسههای پیچیده باید به صورت پیشساخته تولید شوند و به صفحات فلزی که از پیش در قسمت خارجی تعبیه شدهاند متصل شوند. این یک شرط لازم در طراحی نما است اما کافی نیست، اینکه سایر جنبه ها در طراحی نما نادیده گرفته شود، باعث می شود نما پوسته ای غیر کاربردی، در تضاد با اقلیم، عملکرد سازه و سایر اجزای ساختمان باشد. یکی از زیباترین و پرطرفدار ترین سبکهای طراحی نما، به ویژه در طراحی ویلا، سبک نمای مدرن است.

 Po​st was gener᠎ated by behsaznama Con᠎te nt Genera to r DE᠎MO᠎!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سرامیک نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید