به هیچ وجه نمای خشک خود را گم نکنید دوباره

همچنین جهت جلوگیری از پدیده شوره زدن که در اثر قابلیت جذب آب مصالح رخ میدهد و باعث ایجاد سفیدک در نماهای سنگی و آجری میشود، لازم است سطوح نما ضدآب شوند. لازم به ذکر است که در همه ی حوزه ها ساختمان صنعت نمایندگی و عاملیت فروش تولیدکنندگان مختلف را داراست و همین مسئله باعث شده تا همه ی اجناس بدون واسطه و با کمترین قیمت و به صورت مستقیم به دست شما مصرف کنندگان برسد . از آنجایی که نمای سرامیک بهصورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجراست؛ در نتیجه این نما هیچگونه آلودگی صوتی و ضایعات ساختمانی از خود به جا نمیگذارد. سپس با اسپری محصول را دوبار به شکل خیس رو خیس، بر روی سطح اعمال میکنیم. 2-عایق های حرارتی رو آن قرار می گیرد. هرچقدر از مصالحی با ابعاد بزرگتر استفاده شود، هزینه های تمام شده نیز کاهش می یابد. عمر سازه افزایش یابد. ظاهر و نمایی شکیل و شیک و در عین حال ایمن به سازه خود ببخشید. سهم شیوه ساختمان سازی آجری با تیر چوبی نیز در مناطق شهری در حال نزدیک شدن به صفر است. Data was c​reated  by behsaznama Con᠎te nt Genera to​r ​DE᠎MO .

هزینه اجرای نمای خشک

نفوذ آب از طریق ترکها و درز بین پنلهای پوششی و سرایت آن به ملات نگهدارنده، میتواند سبب شل شدن و سقوط ناگهانی قطعات بر روی اهالی ساختمان یا عابرین گردد. پوشش نانو نما را میتوان بر روی کلیه سطوح اعم از آجر، سنگ، سیمان، کاهگل و … یکی از محصولات پرکاربرد در ضدآب کردن متریال نما، آبگریزکننده نمای پایه حلال یا پوشش نانو نما است که در جهت افزایش زاویه تماس آب با سطح و کاهش نیروی چسبندگی سطحی عمل میکند. جهت اعمال آبگریزکننده نما پایه حلال ابتدا باید هرگونه آلودگی و گردوغبار، از روی سطوح زدوده گردد. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. چسب پلیاورتان نوعی پلیمر است که به طور گسترده در آببندی انواع سطوح صاف یا متخلخل به کار میرود. زمین باید کاملا صاف و پاکسازی شده باشد و پس از آن قالب جعبه ی چوبی روی زمین قرار میگیرد.

انواع روش های نمای خشک

این مایع شفاف پس از قرار گرفتن بر روی سطوح، در معرض هوا خشک میگردد و ظاهر براق و درخشندهای به نما میبخشد. در سایر ساختمانها نیز میتوان عملیات ضدآب کردن نما را پس از نماشویی و خشک شدن کامل سطوح انجام داد. دوغاب ملات ماسه سیمان میتوان موجب کثیف شدن ظاهر نما شود که این البته در حین پیشرفت کار توسط نیروی اجرایی پاک میشود. ساختمان صنعت کالاهای خود را در هشت دسته ی گوناگون به مشتریان خود عرضه می کند که عبارتند از مصالح ساختمانی ، تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات برقی و الکتریکی ، تاسیسات حرارتی و برودتی و تهویه مطبوع ،آشپزخانه شامل هود آشپزخانه، اجاق گاز، سینک ظرفشویی و فر توکار ، دکوراسیون داخلی و تزئینات و تزئینات ، نما و محوطه سازی و ابزارآلات و ماشین آلات . ساختمان صنعت اولین هایپر مارکت و بازار تخصصی در صنعت ساختمان در ایران می باشد که در زمینه ی تامین ، توزیع و فروش صفر تا صد کالاهای ساختمانی فعالیت می کند .از کوچکترین کالاها تا کالاهای بزرگ ساختمانی و تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان را می توانید در ساختمان صنعت پیدا کنید . این که فروشندگان نمادر تهران چه نوعی از نمای خشک و با چه مشخصاتی را موجود داشته باشند،قطعا عاملی تاثیرگذار در خرید این مدل نما خواهد بود.

همواره میتوان در سایت ساختمون قیمت انواع نمارا در بین فروشندگان شهرهای استان تهران با هم مقایسه کرد و بهترین انتخاب را در شهر تهران انجام داد. بهترین زمان برای ضد آب سازی نمای ساختمان یا واترپروف نمای ساختمان، قبل از بهرهبرداری است. یک ضرورت دیگر ضد آب کردن نمای ساختمان، به تأمین ایمنی مربوط میشود. بنا به دلایلی همچون اهمیت تمیز ماندن نما در طولانیمدت، مخارج سنگین شستن نمای ساختمانها بهویژه سازههای مرتفع و لزوم ماندگاری مصالح تا پایان عمر ساختمان، روشهای متعددی برای جلوگیری از جذب و نفوذ رطوبت مطرح شده است. نمای ساختمان به عنوان رابط بین فضای داخل و خارج ساختمان، یکی از راههای انتقال و تبادل رطوبت، بخارات و انرژی در این دو محیط به حساب میآید. جذب رطوبت توسط نما میتواند اثرات بسیار منفی بر ظاهر بنا، دوام مصالح و کیفیت سطوح داخل و خارج ساختمان بگذارد. پر کردن درزهای نما با چسب پلیاورتان تا حد زیادی از نفوذ آب به داخل بنا جلوگیری میکند. چسب مناسب عایقبندی رطوبتی بر اساس نوع مصالح نما انتخاب میگردد؛ برای مثال استفاده از چسب آکواریوم برای آببندی نماهای شیشهای رایج است و با چسب پلیاورتان میتوان انواع نماهای کامپوزیت را عایقبندی کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت بهساز نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید