تاریخچه مخفی اجرای نما

سیستم های نصب خشک به دلیل کم تر کردن وزن نما نسبت به روش ملاتی، مقاومت ساختمان در برابر زلزله را بالا میبرد. اجرای نمای خشک آجری مقاومت ساختمان را در برابر آتشسوزی بالا میبرد. از لحاظ متریال، انواع نمای خشک ساختمان به دستههای مختلفی تقسیم میشود: نمای خشک آجری (که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد)، نمای سنگ خشک، نمای سرامیک خشک، شیشه، ترمووود، کامپوزیت، نمای خشک فلزی و غیره. سیستم های به روز نماسازی که با نصب به روش خشک مورد استفاده قرار می گیرد یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شدهاست. از آن جایی که در نمای خشک از چهارچوبهای فلزی به عنوان قالب و الگوی اجرای نما استفاده می شود، نما را می توان بدون استفاده از داربست آماده کرد. ارائه دهنده مناسب ترین قیمت نصب و اجرای نمای سرامیک خشک با مجرب ترین و حرفه ای ترین کادر اجرایی و فنی. مقاوم بوده، و به دلیل استفاده از چارچوب های آلومینیومی بجای ملات، برای ساختمان های بلند و برج ها بسیار مناسب است.  Th is content h as  be᠎en  do᠎ne wi th the  he​lp of behsaznama C ontent G​enerator  DEMO.

نمای خشک در ساختمان

همانطور که گفته شد، زیرسازی مجموعه عملیاتی است که طی آن بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نما مورد نظر در سازه ساختمانی ایجاد میشود. جهت اجرای تخصصی نما در تهران و سایر نقاط ایران با بهترین کیفیت، با شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید. در هر عصر این ساختمانها هستند که به بهترین شکل فرهنگ و تاریخ آن عصر را تجسم میبخشند. این نما به دلیل اینکه به شکل پوسته دوم روی نما نصب می شود، دو پوستی نام دارد که از ورقه های فلزی ساخته شده است. 1-صفحات L شکل روی دیوار نصب می شوند. این سبک، در ایران طرفداران زیادی داشته و از جمله سبک هایی است که از آرایش به سبک لایت، پر رنگ تر به نظر می رسد. انتخاب سبک و نوع روش اجرا و همچنین تجربه مهندس ناظر، بر این قیمت تأثیرگذار است. انتخاب مصالح مورد نیاز بر اساس سبک اجرایی تعیین میشود.

فروش تجهیزات نمای خشک

هرگونه اشتباه، کم کاری یا اهمال در آن، علاوه بر اینکه ممکن است منجر به خرابی و ایجاد هزینهای اضافی خواهد شد. به طور مثال برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب ، این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد ، گرم و خشک ، نماهای خشک به گونه ای طراحی خواهند شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که این امر ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش خواهد داد . به دلیل عدم استفاده از ملات و بکارگیری همزمان چندین نیرو متخصص این نما بسیار سریع نصب خواهد شد. از آغاز نماهای سنگین مسائل مربوط به ظاهر و سازه ساختمان را به طور همزمان حل می کردند. اما راه حل چیست؟ اما در مقابل، افزایش ایمنی و افزایش سرعت کار را در پی دارد. مقاوم شدن ساختمان در برابر لرزش. این روزها و با وجود آلودگیهای روز افزون صوتی در سطح شهرها، وجود فضاهای آکوستیک و عایق در برابر صدا، ارزشمند و ضروری بهنظر میرسد. A​rt᠎ic le h as be en generat᠎ed with behsaznama C ontent Generat or ᠎DE MO!

معمولا از سنگ های ضخیم به دلیل مقاوم بودن در برابر سوراخ کردن با پیچ و مهره استفاده می کنند. اما در این روش با گذشت زمان به علت تفاوت ضریب انتقال حرارت و متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض ملات، احتمال جدا شدن سنگ از نما و برخورد آن به عابران وجود دارد.به علاوه این که بعد از جدا شدن سنگ از نما در صورتی که سریع اقدام به تعمیر آن نشود، تغییرات آب و هوایی و رطوبت، مواد و مصالح ساختمان را از بین برده و به عایق های ساختمان آسیب وارد میکند. وزن کم متریال نمای خشک ساختمان احتمال خرابی بر اثر زلزله یا طوفان های شدید را کاهش می دهد. قیمت اجرای نمای سازه های ساختمانی بر اساس هر مترمربع تعیین میشود. ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. اما متریال نمای خشک ساختمان، به دلیل زیرسازی آلومینیومی که دارد، بر روی نمای نصب می شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید