تاریخچه مخفی نمای خشک نمایان

سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش پوشش نمای خشک میباشد که مهمترین بخش این نوع نما میباشد و میبایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. الف: واژهی پرسلان به محدودهی وسیعی از محصولات سرامیک گفته میشود که دمای پخت بالایی دارند. در حقیقت ، این نوع سرامیک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غیر چینی از مزایای بالایی برخوردار است. از طرفی سرعت در انجام نماکاری ساختمان به معنی روزهای کمتر کار است که درنهایت میتواند به کاهش هزینههای کلی ساخت و ساز منجر شود. قطعات نگهدارندهی صفحات سرامیک بر روی نمای ساختمان در این روش نمایان هستند، در این روش اجرایی، صفحات سرامیکی از طریق نگهدارندهی کلیپسی که از فولاد ضد زنگ (stainless steel)، ساخته شده است به پروفیلهای آلومینیومی زیر سازی اتصال می یابند. در صورتی که قصد انجام این کار را دارید باید حتماً از رنگهای پایدار که در برابر عوامل جذبی مناسب هستند، استفاده کنید. نمای خشک به نماهای مدرن ساختمانی گفته می شود همانطور که از اسم آن مشخص است بدون بکار بردن ملات و دوغاب و در واقع به روش خشکه چینی انجام می گردد. Da​ta has  been created by G SA Content᠎ G enerat​or DE MO .

ی خشک بهصورت چشمگیری افزایش یافت.

همانطور که گفته شد، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی و نمای ملاتی در نوع نصب آنهاست. با توجه به توضیحات فوق، می توان گفت که مراحل ساخت لامل کرتین وال نما جدا از سایر سیستم ها خواهد بود. اواسط قرن ۱۹ بود که در شیکاگو و نیویورک معماران به شکلی وسیع از شیشه و ساختارهای فلزی در ساخت نمای ساختمانهای بلند خود بهره بردند. با حرکت دنیا به سمت صنعتی شدن و بالا رفتن تقاضا برای ساختمانسازی، پس از رواج برجهای بلند در قرن ۷۰ میلادی در آمریکا گرایش به سمت اجرای نمای خشک بهصورت چشمگیری افزایش یافت. سادگی نما برای ساختمان های چند طبقه و بلند از اصول طراحی نما است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اکوآرک به عنوان مسئول اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی در این پروژه با استفاده از توان فنی بالا و تجهیزات تخصصی اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی از قبیل میز های برش اسپانیایی و ریل های اختصاصی ایتالیایی که قابلیت نصب لاستیک های لرزه گیر محکم کننده و آب بندکننده را بر روی خود دارند بالاترین کیفیت اجرای نمای سرامیک را عرضه می دارد. 6- مصالح با توجه به نوع اتصال خود در بدنه محکم می شوند. به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم می شود.

شرکت طراح و مجری نما

اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن نمای ساختمانها صنعت ساختمانسازی و دکوراسیون دچار تغییراتی شدهاند که از جمله این تغییرات میتوان به رایج شدن روشهای اجرای نمای خشک اشاره کرد. از آنجایی که در ساخت این نما از ملات استفاده نمیشود، به همین دلیل برای پروژهها و ساختمانهای بسیار مرتفع نیز قابل اجراست و آسانتر از دیگر نماها مانند نمای آجری میتوان نمای خشک را نصب کرد. از جمله مزایای نمای آجری می توان به ( عایق حرارتی و برودتی ، مقاوم در برابر تغییر رنگ ، تنوع در رنگ ، سرعت بالا در اجرا با سیستم خشک ) اشاره کرد. نمای خشک آجری نسبت به آجر معمولی وزن کمتر و طرح و رنگ بیشتری دارد. چوب ترمو نسبت به سرامیک و سنگ کمتر استفاده می شود. از مصالح و اتصالات رایجی که در نما خشک استفاده می شود می توان اول از همه به سنگ، سرامیک خشک و چوب ترمو اشاره کرد که در بیشتر ساختمان های سطح شهر کار شده است. باید توجه کرد که نوع عمودی دسترسی راحت تر از دسترسی از طریق راهرو است و در مواردی که از دسترسی عمودی استفاده می شود، برای صرفه جویی در هزینه های سرویس های عمودی بهتر است که در هر طبقه 4 تا 6 واحد مسکونی قرار گیرد.

راز آشکار نشده قیمت نمای خشک

۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت آن ها نفوذ نمی کند. در واقع در نمای خشک نوعی سیستم با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نمای ساختمان میشود. در سیستم نمای خشک نمایان قسمتی از بستهایی که برای نگه داشتن سرامیک بهکار گرفته میشوند از بیرون ساختمان قابل مشاهده هستند. تمام لایههای سرامیک خشک با استفاده از سازههایی از جنس آلومینیوم و فولاد به اسکلت ساختمان متصل میشوند. تمامی نماهای مدرن ساختمانی طراحی و اجرا شده توسط شرکت مهندسی زیبا از مرحله طراحی، تولید و اجرا بهصورت کاملاً بومیسازی شده انجام میشوند. نمای خشک را میتوان با اتصالات آزاد اجرا کرد که در این حالت در مقابل باران قابل تنظیم طراح و مجری نمای خشک خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید