تاریخچه مخفی نمای مدرن

را در قالب خدمات مهندسی نما به کارفرمایان گرامی ارائه کنیم. توسعه نمای مدرن آراد پیشگام در استفاده از متریال مدرن نما بوده و از متخصصان منحصر به فرد نما در زمینههای مشاوره، طراحی و اجرای نمای ساختمان بهره میبرد. اما اینطور نیست. اگر شما هم طرفدار سبک مدرن هستید و هم کلاسیک، می توانید آن ها را در سبک خاصی به نام معاصر ترکیب کنید و هر دو در مکان های مناسب استفاده کنید. در فرآیند تولید این ورق ها لایه های مختلف کاغذ کرافت به همراه روکش نهایی ورق به زرین های ترموست آغشته شده و در دما و فشار بالا به یک ورق متراکم و یکپارچه تبدیل می گردد. ایجاد قرنیز برای پنجره ها که از ریزش آب باران بر نما و ایجاد آلودگی در سطح نما جلوگیری نماید. در طراحی ساختمانها همه تلاشها بر این است که بتوان سازهای مطلوب و باب پسند جامعه را به دست داد. در این مقاله، هلدینگ ساختمانی سپنتا، پارهای از ضوابط مذکور را بررسی کرده و راه صحیح و آسان برای اخذ تاییدیه نما را به شما نشان خواهد داد. یک تیر و دو نشان طلایی! تصویر زیر یک نمونه خرابی و ریزش سنگ نما رو نشان میده. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. This post was ᠎do᠎ne with the help of behsaznama​ C᠎ontent G᠎enerat or  DE᠎MO .

یا ( cladding ) می گردد.

هدف ما ارائه پروژههای با کیفیت و به موقع است. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. ۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. نورپردازی نما از سایر موضوعاتی می باشد است که باید حتما در طراحی در نظر بگیرید. مقاومت این متریال تا حد قابل توجهی نسبت به چوب یا سیمان بالاتر بوده و در عین حال ظاهر مناسب و زیبایی را نیز به وجود می آورد.

Con tent has been cre᠎at᠎ed by G​SA C ontent Gen​er ator Demoversi on!

شرکت طراح و مجری نمای خشک

در طراحی نمای این ساختمان ها از متریال سنگ تراورتن ، چوب ترمووود ، سیمان سفید با روکش نانو، آجر نسوز و … در اجرای نما سیمانی ساختمان از سیمان سفید و یا سیمان رنگی استفاده می شود که هر کدام زیبایی خود را دارد. در تصویر بالا یک نمای رومی ویلایی را مشاهده می کنید که از الگوهای معماری کلاسیک استفاده کرده است. کدام یک از این دو سبک معماری را می پسندید؟ آخرین پروژههای نمای مدرن ساختمان شرکت توسعه نمای مدرن آراد می باشد. پروژههای اجرایی این شرکت از نمونههای فاخر اجرای نمای در کرمان است. در سراسر جهان شرکت های زیادی فعالیت میکنند که قطعاً تمامی آنها نمیتوانند در فهرست بهترینها قرار گیرند. اینها فضای داخلی را به روشهای منحصربهفردی کشیده و فرمها و فضاهای خارقالعادهای را ایجاد میکنند. نمای مدرن آراد، به عنوان مجری نما و پیمانکار نما با داشتن مهندسان و معماران نمای خشک توانایی اجرای انواع نمای مدرن ساختمان نظیر نمای کرتین وال (کرتنوال)، سرامیک خشک پرسلانی، آلومینیوم کامپوزیت، نمای شیشه ای اسپایدر، اسکای لایت، تراکوتا، استرچ متال و پوسته دوم نما (پانچ متال) را دارد. آلومینیوم کامپوزیت، نوعی ورق متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم، یک هسته نسوز (معمولا جنس پلی اتیلن) ،چسب و مواد آلی می باشد.

چوب، آلومینیوم، کامپوزیت، سنگ طبیعی، شیشه، بتن، فایبر سمنت، آجر و سنگ از عمدهترین متریالهای مورد استفاده در نمای مدرن ساختمان هستند. در این قسمت از خانه طرح می خواهیم نگاهی به جدیدترین و محبوب ترین طراحی ها در زمینه نمای رومی و نمای ساختمان مدرن بیندازیم. بافت نمای ساختمان های این منطقه در گذشته آجر بوده و امروزه تقریبا این بافت با ساخت و ساز ها جدید در حال از بین رفتن می باشد. البته نماهای سنگی نیز به علت جذب آلودگی ها به خود، به شدت کثیف می شوند. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرتین وال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید