ترس از یک حرفه ای اتصالات نمای خشک

تنوع رنگ و جنس سنگ نیز از مواردی است که در متمایز نمودن این متریال از سایر گزینه ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند. مزیت دیگر این پنل ها نسبت به پوشش های سنتی دیوار، طرح و نقش های متنوع و زیبای بتن می باشد که زیبایی خاصی به فضای خانه یا محل کار می بخشد. در اغلب سیستم های نمای خشک به منظور جلوگیری از نم یا رطوبت به داخل ساختمان ، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد می کنند. دیوار نمای مهار شده، عموماً با یک فضای خالی ۵۰ میلی متری بین نما و دیوار پشتیبان به صورت یک دیوار زه کش طراحی میشود. به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود. شاسی کشی با نامهای آهن کشی و نبشی کشی نیز شناخته میشود. نمای مهار شده به میان قاب، تنها در سازههای قابی استفاده میشود و به دو صورت مهار شده و چسبانده شده طراحی میشود. استفاده از نمای سرامیکی کاربردهای زیادی در حوزه معماری دارد ، سرامیک پرسلانی زیرمجموعه ای از تایل های سرامیکی است که نبست به تایل های دیگر مقاوم تر است. نمای چوبی مقاومت بالایی در برابر رطوبت،گرما و سرما دارد.

قیمت آجر نما خشک

This h as be᠎en created with https://behsaznama.com Conte nt G​enerator D emoversion !

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

البته با وجود همه این ها، نگهداری از نمای چوبی با بسیاری از متریال های دیگر تفاوت دارد. نماهای کار شده به وسیله چوب به نگهداری ویژه نیازمند هستند و باید با مواد پوششی مناسب در مقابل عوامل بیرونی حفاظت شوند که در طول زمان نیاز به تمدید خواهد داشت. لایه محافظ روی دیوار و قسمت های ریز کار باید به دقت کنترل و بازبینی شود. یکی دیگر از موارد استفاده از آجر نسوز سفید بکار بردن آن در یک قسمت از اتاق نشیمن یا پذیرایی می باشد . شوره زدن آجر معمولاً به دوغاب یا ملاتی که برای بندکشی آجر نما استفاده میشود بستگی دارد اصولاً بعد از بارندگی و در گذر زمان املاح آب به سطح روی آجر نما رسیده و نمک حاصل از آن به عنوان شوره یاد میشود. پس از اتمام آجرکاری نما، نماکار آجر باید در بندکشی نما دقت بالایی داشته باشد. نمای آجری هم در نمای ساختمان با آجر و هم در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد و جدای از زیبایی بخشی به ظاهر بنا، به دلیل استحکامی که در نمای ساختمان ایجاد می کند، طرفداران زیادی دارد. آجر نسوز سفید با توجه به زیبایی منحصر به فردی که دارد . ​This con᠎te nt was written by https://behsaznama.com nbsp;Content G​en᠎erat​or Demov᠎ersion!

اجرای نمای خشک سرامیک

مهمترین مزیت استفاده از آجر لفتون چیست؟ بیشتر بدانید : آجر لفتون چیست ؟ خرید آجر نما نسوز کد AP31 آذرخش به دو روش متر مربعی و یا محاسبه تعداد قالب مورد نیاز پروژه امکان پذیر است. خرید آجر نما نسوز کد AR35 آذرخش به دو روش متر مربعی و یا محاسبه تعداد قالب مورد نیاز پروژه امکان پذیر است. آجر نمای سفید نسوز در ترکیب با رنگهای دیگر باعث زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر نما میشود و در برابر تمام شرایط آب و هوایی کاملاً مقاوم است. این باعث می شود طرفی که روی نوار نقاله بوده است دارای خش شود و امکان استفاده در نما نداشته باشد . این آجر با رنگ سفید جذابی که دارد باعث ایجاد بُعد و زیبایی چشمگیری در نمای بیرونی و همچنین داخلی ساختمان میشود . تضاد رنگ بین آجر نما نسوز کد AR319 آذرخش و بند چه در طراحی داخلی و چه در طراحی نما اثر زیبایی آن را دو چندان میکند. سازگار بودن نمای تراکوتا با سایر متریال های نما موجب محبوبیت روز افزون این متریال در بین طراحان نما می باشد. به طور معمول حداقل ۵۰ میلی متر فاصله بین دیوار پردهای و قاب سازهای درنظر گرفته میشود.

فیلم اجرای نمای خشک

با توجه به اینکه در دیوار پردهای و دیوار نما، قاب سازهای ساختمان پوشانده میشود، میتوان کارایی حرارتی بالاتری ادامه مطلب بدست آورد. دیوار پشتیبان بارها را به قاب سازهای ساختمان منتقل میکند. در یک دیوار پردهای، بارهای ناشی از وزن نما، باد و زلزله مستقیماً از دیوار به قاب سازهای منتقل میشود. دیوار پردهای، دارای قاب سازهای جداگانه است که مستقیماً به آن متصل شده و مجموعه به مانند یک پرده روی سطح خارجی ساختمان را میپوشاند. نمونهای از دیوارهای پردهای، دیوار پردهای شیشه-آلومینیوم است. انواع نماهای خارجی متداول شامل دیوار پردهای، دیوار نما و نمای مهار شده به دیوار میان قابی هستند که هر کدام میتوانند به صورت مهار شده یا چسبانده شده اجرا شوند. وجود ۱۷ فرم متفاوت ابزار در طرح های متنوع سنگ مرمر ورق های استونیت با سطح رویه مات و براق به صورت هماهنگ با شیت های استونیت این امکان را می دهد که هر طرح کلاسیک را به طور کامل طرحی و اجرا کنیم. برای ساخت این متریال، دانه ­های گرانیت، مرمر و سرامیک را درون چسب ­های مصنوعی و طبیعی ریخته و پس از خشک شدن در اندازه­ های دلخواه، برش می ­دهند.

دیدگاهتان را بنویسید