ترفند دوم برای شرکت اجرای نمای خشک چهار

استفاده از انواع متریال نمای ساختمان مانند چوب، آجر، فایبر سمنت برد، سیمان، شیشه و … یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای پنجره را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متععد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد. در سیستم نمای خشک به دلیل کاهش وابستگی به متریال گران قیمت و همچنین فاکتورهای زیاد، کاهش قیمت بالا را می توانیم انتظار داشته باشیم که باعث شده است تا بسیاری از ساختمان ها از این سیستم استفاده داشته باشند. پانل های ETFE بالشنک های پر شده از هوایی است که از 2 تا 5 لایه پلیمر ترکیبی اتیلن به نام تترافلوروواتیلین تشکیل شده اند.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

Artic le has ​been g en​erated wi th https://behsaznama.com Conte nt G​ener at᠎or D᠎emov​ersi᠎on.

انواع نمای خشک

این متریال ترکیبی از فیبر های نوری و ذرات بتن است و می تواند به عنوان بلوک ها و یا پانل های پیش ساخته ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. HPL یک پانل تزئینی است که در ابعاد مختلف و ضخامت های متنوع( 2الی 25 میلیمتر) عرضه می گردد. برای اینکه از اتلاف انرژی و ورود رطوبت به داخل یک ساختمان جلوگیری شود؛ لازم است بخشی را بهعنوان “فضای خالی” در نظر بگیرند. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، میبایست از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. بعد از نصب و اتمام اجرای پنجره باید کیفیت کل سازه نما را بررسی و آزمایش کرد. البته برای گرفتن دید ساختمانهای اطراف میتوان از تکنیکهای مختلفی استفاده کرد و در این مدل طراحی بیشتر مدل ساختمان و مدرن بودن آن اهمیت دارد. عمر مفید نما در این روش از روش سنتی بیشتر است. در روش سیستم پنجره نمای ساختمان دوپوسته می شود که یک لایه عایق وجود دارد و محفظه ای خالی. همچنین آجر از متریالی است که در مدلها و اندازههای مختلف تولید میشود و اگر از آجر مناسبی استفاده کرد میتوان نمای جذابی در ساختمان به وجود آورد.

مهمترین تفاوت این دو روش به نوع قرار گرفتن اتصالات در آنها مربوط میشود. اجرای پنجره باعث میشود تا از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به دیوار اصلی ساختمان جلوگیری شود. قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. قبل از ایجاد سیستم پنجره ، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد.

در روش سیستم نمای خشک وزن نما نسبت به نماهای سنتی به اندازی کاهش پیدا می شود که می توان از آن در ساخت برج های بلند مرتبه نیز استفاده کرد. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. این روند باعث می شود تا سرعت اجرای پنجره به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا 50 درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. ولی تا حد قابل توجهی کنترل نور فضای داخل را آسان میکنند. منظور سیستم نمای خشک است که با تکنولوژی به روز تولید شده تا نماهای ساختمان های ما ظاهری زیبا و با کیفیت داشته باشند. در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می گیرد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید