تسلط بر بهترین راه از اجرای نمای خشک {آیا نیست | این یک {هنر|آثار هنری} است

اسپری دستی همه کارهترین و محبوبترین تکنیک تولید است و روشی است که معمولاً توسط شرکتهای نوپا انتخاب میشود. معمولا برای انتخاب نما های ساختمانی به سلیقه هر فرد و مکان ساختمان و محدوده ساختمان نسبت به اب و هوای سازه توجه می کنند و به شرایط متعدد دیگری هم بستگی دارد. مفتول مسلح کننده نما و بستهای لرزهای در درون درز ملات نمای آجری جاسازی میشوند. قطعه دوم، نما را به قطعه اول که در دیوار پشتیبان جاسازی شده، متصل میکند. ما کار را از کوچکترین جزئیات در صحنه شروع خواهیم کرد و در نهایت به خروجی هایی خواهیم رسید که در طبیعی یا ساختگی بودن آن ها دیگران را به شک خواهید انداخت. این نوع نما امروزه به دلایل مختلفی از جمله سبکی و زیبایی در ساختمانهای زیادی از جمله ساختمانهای بلند در دنیا به کار میرود. در طراحی نورپردازی نما کاربرد چندین ابزار نوری جلوههای بصری مطلوبتری را ایجاد میکنند تا استفاده از نورهایی که تمامی ساختمان را دربرمی گیرند و جزییات را می پوشانند. درزههای ملات باز شده باعث تضعیف دیوار شده و احتمال نشت آب و خوردگی فولاد را افزایش میدهد. به طوری که با سایر درزهای ملات قائم در دیوار نمای آجری مطابقت داشته باشد.

نمای خشک چیست

با مهیا کردن درز انبساطی قائم و نیز وجود فاصله زیر نبشی تکیه گاهی (که به عنوان درز انبساطی افقی عمل میکند) نمای آجری، به پانلهای منفرد مجزا تبدیل میشود که قابلیت انبساط و انقباض را دارند، به طوری که به سازه و دیواره پشتیبان نیرویی وارد نمیشود. متشکل از دولایه ورق آلومینیوم ، هسته داخلی که از جنس پلیاتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین ( ورق را در برابر تابش و بارش اسیدی مقاوم می سازد) می باشد. مواد شوینده و اسیدی و ساینده میتواند روی نانو تاثیر منفی بگذارد و خاصیت نانو را کم کند. این چهارچوب میتواند از چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم ساخته شود. به علاوه معمولاً اتصالات به کار رفته در درون درزه های ملات جا داده میشوند و اگر جنس آنها از فولاد ضد زنگ باشد احتمال خوردگی آنها بسیار پایین است. چارچوب های مذکور عمدتا از جنس چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می باشند. وجود این فضا در اکثر سیستم های نمای خشک مشهود است. بنابراین سیستم نمای آجری بر روی دیوار پشت بند قائم فولادی، زمانی بهترین عملکرد را دارد که پشت بندها از سختی بالایی برخوردار باشند. در سیستم های پنجره مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند.

پشت بندهای قائم فولادی قبل از اینکه به بیشینه ظرفیت خمشی برسد، دچار تغییر شکلهای قابل توجهی میشوند. اتصالات فولادی که برای متصل کردن نما به دیوار استفاده شدهاند از نوع بستهای مفتولی دو تکه هستند. سرامیک خشک یکی از جدیدترین متریال ساختمانی است که آن را به روش خشک بر روی نما نصب می کنند. در صورت اجرای نمای خشک آجری، اگر صدمه و یا هر گونه آسیب فیزیکی به بنای شما وارد شود، این امکان وجود دارد که به آسانی بتوانید بخش آسیب دیده را جدا کنید و سپس با یک پنل کاملا سالم جایگزین نمایید. برخی از مزایای نمای کامپوزیت به دلیل مراحل نصب آن هست که در ادامه بهتفصیل به آنها میپردازیم. به هنگام حرارت دادن، آن را هم می زنند تا حرارت به صورت یکنواخت به آنها برسد. اشاره کرد. تعدد و تنوع این مصالح موجبات گستردگی تنوع رنگ و بافت در این نوع نمای مدرن را فراهم ساخته است. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. برای رفع التهاب پوست ، در برنج را با نشاسته یا پودر تالک مخلوط کرده و به پوست بمالید . در دنیای امروزی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان گویای کلاس کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایدهها و نقطه نظرها و تفکرهای مدیران آن شرکت میباشد.

Da᠎ta w as created by https://behsaznama.com C ontent  Generator DEMO.

متریال نمای خشک

موسسین شرکت کوثر پروفیل اراک با تجربه 20 ساله حضور قوی و مستمر در این صنعت در سال 1388 اقدام به تاسیس کارخانه کوثر پروفیل در شهرک صنعتی شماره 2 اراک با هدف تولید انواع مقاطع آلومینیومی, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, پروفیل پنجره کشویی مطابق با استاندارهای بین المللی نمودند. دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز نموده است . پس از اتمام زیرسازی فلزی، به دو روش می توان ترمووود را به زیرسازی متصل نمود. پس کم هزینه ترین و بهترین روش شستشوی سطوح کنیتکسی در بازه های زمانی مشخص می باشد.

اتصالات نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید