تقلب، فریب، و دروغ های صریح درباره نمای کامپوزیت Exposured

نحوه اتصال شاخه آلومینیومی به پلیت یا شاسی مانند روش هنگ میباشد ولی اجرای ورق مانند روش فیکس انجام می شود. این اتصال با پیچ و مهره، ملات یا آداپتور صورت میگیرد. در این سیستم که رایج ترین نوع نصب در ایران است شبکه ای از پروفیل های فلزی (که عمدتا از قوطی های 40×40 و 20×40 می باشند) طبق نقشه اجرا شده و ورقهای کامپوزیت پس از برش ، شیار ، خم و مونتاژ توسط نبشی آلومینیومی یا لبه برگشته خود ورق به صورت ثابت با پیچ یا پرچ بر روی زیر سازی آهن متصل میگردند. خم کاری لبه ورق های کامپوزیت از روی شیارها و تولید باکس های کامپوزیتی قابل نصب بر روی زیر سازی فلزی انجام میشود. قابل ریگلاژ بودن زیر سازی بعد از نصب، تنظیم حداقل ژوئن ها (شیارها)، قابلیت جدا سازی و تعویض هر یک از پانل ها، عدم نیاز به استفاده از متریال های آب بندی روش فیکس به دلیل خروج آب از طریق ناودانی اصلی و عملکرد صحیح در مقابل انقباض و انبساط. آب بندی در این سیستم مانند روش فیکس می باشد ولی بیشتر با تسمه از جنس ورق در ژوئنهای (شیارهای) عمودی و یک لبه برگشت در خم افقی بالای ورق صورت میپذیرد.

قیمت اجرای هر متر مربع نمای کامپوزیت

معمولا در ستون های عمودی بلند طرح نیز باید عمودی باشد و در نمای افقی کامپوزیت آلومینیوم طرح چوب باید افقی نصب گردد.تجربه نشان داده است که استفاده از این نوع طرح به همراه ورق رنگ طلایی آینه ای یا نقره ای آینه ای یا سفید همخوانی خوبی به وجود می آورد. در این سیستم که بهترین نوع استاندارد نصب می باشد پروفیل های اصلی که ناودانی آلومینیومی می باشند توسط نبشی هایی که دارای سوراخ های لوبیایی شکل می باشند به براکت های فلزی که روی صفحات پلیت (بولت) یا شاسی جوش شده اند، پیچ و مهره می شوند و ناودانی های کوچکی (بچه ناودانی) که دارای پین فلزی ضد زنگ می باشند ، درون ناودانی اصلی قرار می گیرند. در فواصل بین ورقهای نصب شده، از نوارهای فلزی یا چسب پلی اورتان و یا رزین سیلیکونی استفاده میشود. در این سیستم که فقط در ایران از آن استفاده می شود ، ابتدا پروفیل های L وH با پیچ یا پرچ روی زیر سازی فلزی ثابت می شوند. هنگام نماسازی با کامپوزیت نباید از ابعاد بزرگ آن استفاده نمود، زیرا ممکن است در اثر وزش باد سر و صدا ایجاد کنند و یا به مرور زمان تغییر شکل دهند. Po᠎st has be​en g​ener at ed ᠎with t he he​lp  of behsaznama Conte​nt Gen᠎er᠎ator Demover si᠎on .

نخستین بار در کشور آلمان به منظور ایجاد شیوه های نوین و مدرن از نمای آلومینیوم کامپوزیت استفاده شد. آلومینیوم کامپوزیت ماده مورد علاقه در معماری مدرن است. ورق های آلومینیوم کامپوزیت به متریال هایی ساخته شده از مواد پلی اتیلن با لایه دربرگیرنده آلومینیوم گفته می شود که در صنایع مختلفی مانند صنعت نمای ساختمان، صنعت تابلو سازی و صنعت دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. در کل نصب این نما تنها توسط افراد متخصص صورت می گیرد تا نمایی بی عیب و نقص و ماندگار ایجاد شود. بهطور کلی میتوان گفت برای انتخاب بهترین نما به شما عزیزان توصیه میکنیم از نمای کامپوزیت استفاده کنید. چون نمای کامپوزیت دارای سطح حساس و خیلی ظریف در مقابل وسایل زبر و خشن است ، اگر در سطح نمای کامپوزیتی از اسکاچ و برس برای بردن لکه و جرم استفاده کنند سطح کار نه تنها به حالت قبل بر نمی گردد، بلکه باعت خط و خش در قسمت قبلی میشود و ظاهر نمای ساختمان بدتر و در چشم پدیدار میشود . و نمای ساختمان از بین میرود و دیگر زیبایی قبل را ندارد و ممکن است که ظاهر ساختمان آنقدر آسیب دیده باشد که نمای بسیار افتضاح ای را به وجود آورده باشد.

بستگی به قطر ، سایز پنل ، زیر سازی و عوامل دیگر دارد. قطر آنها معمولاً ۵ میلیمتر است که ضخامت آن بسیار مختلف و هرچه ضخامت آنها بیشتر می شود مرکز پنل نازک تر می شود. آیا می دانید چه موادی در آنها به کار رفته ادامه مطلب است؟ یکی از مهمترین معایب این روش، آن است که در صورت عدم آب بندی مناسب، آب به نما نفوذ پیدا می کند. نمای کامپوزیت در نگاه اول دارای مزایایی چون: قیمت مناسب(توجیه اقتصادی)، هنر و معماری مدرن، زیبایی منحصر به فرد آن ، سبک سازی و دوام آن نسبت به دیگر مصالح نما سازی ساختمان می باشد. ز. در این حالت بدلیل عدم استفاده از پیچ یا پرچ، سرعت کار بالا بوده، امکان جدا سازی و تعویض هر یک از قطعات بطور جداگانه وجود داشته و همچنین به دلیل کاربرد پروفیلهای ناودانی شکل آلومینیومی، دیگر نیازی به آب بندی نما وجود ندارد. این نوع که جدید است، مابین ورق های آلومینیومی دارای هسته پلاستیکی نسوز است که این نوع هسته یک عنصر ضد آتش است. این نما بر اساس نوع آلیاژ آلومینیوم ، مواد لایه میانی و رنگ لایه بیرونی و ضخامت دارای قیمت های متفاوتی می باشد . ​Post was g ener ated ​with t he  help  of behsaznama C​on᠎te nt Gen᠎erator Dem᠎ov ersi​on.

دیدگاهتان را بنویسید