تلاش کنید این 5 مشکلات یک بار اول آغاز اجرای نمای خشک آجری (به دلیل علم)

انواع پیچ سازه کناف و پیچ پانل کناف جهت اتصال پروفیل های گالوانیزه به هم و پانل های گچی به زیرسازی گالوانیزه مورد استفاده قرار میگیرد. مزایایی همچون سهولت،سرعت و دقت بالا در اجرا،ایمنی در برابر زلزله و حریق،خواص عایق بندی حرارتی،صوتی و رطوبتی،وتعمیرات و نگهداری آسان موجب شده است که امروزه سیستمهای ساخت و ساز خشک به عنوان جایگزین روشهای منسوخ سنتی (بنایی) در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده میشود. انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد. که در آن شیشه به وسیله ی اتصالات نقطهای به سازه متصل میگردد. در نتیجه لایه داخلی دیوار که خلل و فرج کمی داشت به وسیله سنگدانه و ملات آهکی پر می شد. همچنین ما راهنماییهای لازم جهت دستیابی به بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهیم.

اجرای نمای خشک آجری

آرمن متشکل از تیمی متخصص و متعهد با بکارگیری دانش روز ، بهترین مشاوره، طراحی و اجرای نما را در پروژه های شما خواهد داشت. شرکت آرمن مجموعه ای پویا و مدرن بوده که فعالیت خود را در صنعت نماهای خشک از جمله سیستم شیشه ای کرتین وال، نمای مدرن اسپایدر، نمای کامپوزیت ، نمای سرامیک و … همچنین در ساختمان های مسکونی استفاده از شیشه در نمای ساختمان می تواند به حفظ انرژی محیط کمک کند. البته استفاده از این نما تنها به بخش بیرونی ساختمان محدود نبوده و امکان استفاده از آن در نماسازی داخلی نیز رایج می باشد. پیچ های کناف نیز توسط کارخانه کناف ایران تولید میگردد. این نما از پروفایل های آلومینیومی طراحی شده و با شیشه فضای بین فریم های آلومینیومی پر می شود. این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. پایین بودن هزینههای جانبی و تنوع دتایل اجرای سرامیک خشک تاثیر زیادی بر قیمت سرامیک خشک نما داشته و اجرای نمای سراميک خشک را به شیوهای موفق در این صنعت تبدیل کرده است.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان درباره بیاموزید قیمت اجرای نمای سنگ خشک|قیمت اجرای نمای سنگ خشک نکات}

این محصول به صورت ورقه اي، نواري و تایلی توليد و كاربردهاي بسيار متنوع در صنعت ساختمان دارد. به این صورت که این متریال از طرفی عایق گرما و رطوبت نبوده و مانند اسفنج عمل کرده و رطوبت را به داخل ساختمان هدایت می کند. سیستم های ETI (عایق حرارتی خارجی) شامل نصب صفحاتی از مواد عایق در اطراف ساختمان است که توسط ملات محافظت شده و به صورت دیواری نگهدارنده چسبیده یا به صورت مکانیکی ثابت می شوند. البته برای گرفتن دید ساختمانهای اطراف میتوان از تکنیکهای مختلفی استفاده کرد و در این مدل طراحی بیشتر مدل ساختمان و مدرن بودن آن اهمیت دارد. تمام این عوامل سبب شده است که نماهای کامپوزیتی، گزینه­ ی مناسبی برای استفاده در ساختمان­ سازی باشند. همچنین نماهای کامپوزیتی دارای استحکام بسیار خوبی بوده و در برابر عبور صدا و حرارت نیز از خود مقاومت نشان می­­دهند. فایبر سمنت برد در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم تر از مصالح سنتی می باشد. این نما به دلیل ضد حریق و قیمت بسیار پایین، بین مهندسان محبوبیت ویژه ای دارد. همچنین، قیمت اجرای نمای خشک آجری نسبت به قیمت اجرای نمای سنگ خشک و متریالهای دیگر مناسبتر است. این نوع متریال از همانند آجر از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و می توان جزو نماهای ارزان قیمت به حساب آورد.

رویکرد جامع به اجرای نمای خشک

استفاده از فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) بجای سنگ یا سایر مصالح مشابه علاوه بر صرفه اقتصادی باعث میشود که بار مرده ساختمان کاهش یابد و اسکلت ساختمان بهینه تر و سبک تر طراحی شود. اگرچه ممکن است که هزینه های ساخت و نصب نسبتا بالایی داشته باشد، اما در مجموع با توجه به کاهش سایر هزینه ها می توان گفت که جزو نماهای مقرون به صرفه می باشد. برای مثال ممکن است رطوبت ناشی از بارش باران به درون نما نفوذ کند و باعث تخریب آن شود. این عامل باعث می شود تا ساختمان عریض تر جلوه کند. چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند. بتوانید با ایده گرفتن از آنها، نمایی بینظیر و منحصربهفرد را برای ساختمان خود انتخاب کنید و جلوه بینظیری را به نمای خارجی ساختمان بدهید. انتخاب مصالح آجری با کیفیت برای اجرای نمای ساختمان ها در سطح شهرها، به مقاومت آن ها در برابر ضربه ها، شرایط آب و هوایی مختلف، حوادث طبیعی، از جمله طوفان، زلزله و سیل، اشعه ی آفتاب و… این نوع متریال ها مقاوم در برابر سرما و گرمای شدید نیز می باشند.  This post has been g ener᠎ated  by https://behsaznama.com C​ontent G ener at or DEMO!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از منبع ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید