تلاش کنید این 5 چیز هروقت اول آغاز کرتین وال (به دلیل علم)

همچنین میتوان سنگ نما را به دیوار پشتی پیچ کرد که دارای ضوابط اجرایی مختلف است. شرکت آپند، به عنوان شرکت مجری نمای کرتین وال جهت جلب رضایت شما عزیزان تمامی مواد اولیه را از به نامترین تولید کنندگان داخلی و خارجی تهیه میکند. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد. آجر در اکثر اجزای ساختمان کاربرد دارد به عنوان مثال برای دیوارچینی و ساخت دیوار، سنگ فرش و کفسازی استفاده میشود. اجرای نمای خشک امروزه در صنعت ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به اجرای ملاتی و دوغابی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از روش های اجرای نمای ساختمان جدید و مدرن به شمار می رود و بسیار مهم است که نکات فنی در اجرای نمای خشک مورد توجه قرار بگیرد. روش تر: روش تر برای اتصال اجزای آجری از ملات سیمان استفاده میگردد. روش خشک: در روش خشک از ملات استفاده نمیشود و با استفاده از زیرسازی فلزی اتصال در اجزای دیوار حفظ میشود. در کشور ما برای کاهش هزینه بیشتر از روش تر استفاده میشود.

نمای خشک در ساختمان

دفتر مهندسی کانسپت فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده و در حال حاضر دارای یکی از بزرگترین شبکه های تهیه و فروش انواع متریال نما و در جایگاه بهترین مجریان نماهای ساختمانی در سطح کشور می باشد.این دفتر توانسته با بهره گیری از امکانات پیشرفته وکادری مجرب بزرگترین پروژه ها را در کارنامه اجرایی خود ثبت و تا به امروز افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داشته باشد. انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود. اغلب آنها به صورت رنگ های یکدست و ترکیبی در یک نما، زیبایی خود را به رخ می کشند. را مورد بررسی قرار دهیم. در واقع برای قرار دادن این نما، از اتصالات مخصوص و چهارچوبهای فلزی استفاده میکنند.

دتایل اجرای نمای خشک

Th​is ᠎post has ᠎be en do ne by behsaznama᠎ C on᠎tent Generato᠎r ᠎DEMO.

قبل از اجرای رویه برای تقویت اتصال بین آستر و رویه باید چارهای اندیشید. به این تریتب که در نمای خشک، سطح رویه یا همان نما (سرامیک، سنگ، سمنت برد و … ) به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی و تجهیزات (عمدتاً فلزی) به سازه ساختمان متصل می گردد. یکی از مصالح پرکاربرد در نمای ساختمان سنگها هستند. هزینه اجرای آجر نما بسیار مختلف است و با توجه به متراژ و متریالی که در آن به کار رفته شده است هزینه آن مشخص میشود همچنین دستمزد اجرا کننده بسیار مختلف است هر چقدر اندازه ساختمان بزرگ تر و بلندتر باشد که قطعاً هزینه آن گرانتر میشود در حال حاضر اجرای آجر از نما متری N تومان تا متری N هزار تومان است ولی قیمت مشخصی ندارد همچنین هزینه برآورد شده برای اجرای مصالح آجری متری N تومان است. از جمله نقاط ضعف آجر می توان به شوره زدن یا سفیدک زدن آجر اشاره کرد. نمای آجری یکی از هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی است که از دیرباز همواره مورد توجه معماران قرار گرفته و یکی از مولفههای شناسایی بناهای ایرانی در جهان به شمار میرود. در معماری اجزاء ساختمان، نما به عنوان یکی از آیتم های تأثیرگذار در منظر شهری شناخته می شود معماران و طراحان ساختمان به دلیل اهمیت قابل توجه موضوع نما در ساختمان ها از دیرباز به این موضوع توجه ویژه داشته اند و همواره در پروژه ها انتخاب مصالح نما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

جهت انتخاب بهترین روش واترپرف کردن نما، باید بر اساس معیارهایی همچون جنس مصالح ساختمانی، مزایای هر روش، سهولت اجرا، هزینه و … همچنین این نما می تواند هزینه های کمتری را برای سازندگان بنا به همراه داشته باشد. در نماهای طرحدار بهتر است با شاسیکشی هر بخش را جداگانه اجرا و مشخص کرد تا در مرحله سنگچینی دچار مشکل نشویم. بندهای باز آنهایی هستند که حداقل در فاصله ۶ تا ۷ میلیمتری از یکدیگر قرار گرفته اند و اجازه حرکت بیشتری را به تکه های پوشش نما می دهند. در آغاز کار صفحاتی که به شکل L می باشند را در امتداد هم روی دیوار نصب می کنیم. سپس با استفاده از شمشهگذاری و ریسمانکشی رج اول سنگ چیده شده و با گچ یا مهار فلزی موقت به دیوار مهار میگردد. در این روش مانند دیوارچینی عمل میکنیم یعنی با استفاده از شمشه گذاری و ریسمان کشی دیوارچینی میکنیم و در هر مرحله تراز بودن دیوار را چک میکنیم.  This has been generated  by G᠎SA C on tent᠎ Gener ator DEMO.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید