تله نمای سنگ

حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد. با توجه به طراحی فنی و مهندسی نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاکهای مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت و کمیت اجرا خواهد داشت. از نظر ایمنی هم کیفیت آن کاملا مورد تایید است. نمای خشک آجری در رنگهای مختلفی در بازار موجود است. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری و یا فول بادی نیز گفته می شود. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و …

10 راه‌هایی که اجرای نما به شما کمک می‌کند تجارت بیشتری داشته باشید.

یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای – که حدود ۱۰ برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. شرکت ایناب تولیدکننده، طراح و مجری نماهای نوین ساختمان، با سابقه ی بیش از 14 سال اجرای نماهای نوین ساختمانی، آمادگی خود را برای همکاری در پروژه های نمای ساختمان و اجرای نمای سنگ خشک در سراسر کشور اعلام می کند.

سرامیک نمای خشک

دپارتمان طراحی شرکت اکوآرک ، برای تحقق اهداف فوق و به منظور نیل به معماری و شهرسازی همسان با انسان و محیط و همراهی در مسیر توسعه ، دست همکاری کلیه دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز کشورمان را به گرمی می فشارد و جهت ارایه خدمات حرفه ای به کارفرمایان محترم اعلام همکاری می نماید. ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. همچنین یکی از عواملی که قیمت نمای خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا کننده است. سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. از سنگ در روش اجرای سنتی هم استفاده میشود، اما در روش نمای خشک، از اتصالات فلزی برای نگه داشتن و فیکس کردن سنگها استفاده میکنند که ایمنی و زیبایی را ارتقا میبخشد. Th᠎is ᠎po st was g᠎en erated by behsaznama  Con tent Gener ator D em​ov᠎ersion.

کرتین وال سمینار برای دلار

مهمترین تفاوت این دو روش به نوع قرار گرفتن اتصالات در آنها مربوط میشود. 4. نمای خشک مورد استفاده درقابهای آلومینیومی قرار داده میشود و از هر چهار طرف درزگیر قرار میگیرد. این کار باعث میشود که امنیت و مقاومت نما بیشتر شود و خطر سقوط آن از بین قیمت سنگ نمای خشک برود. خطر سقوط نمای خشک تقریبا نزدیک به صفر است. از طرفی در نمای خشک از ملات و دوغاب استفاده نمی شود و این خود صرفه جویی در هزینه است. علاوه بر چراغهایی که بالای درب ورودی و پارکینگ نصب میشوند، باید از چراغهای دیگری نیز در نمای ساختمان استفاده شود. این مجموعه تا به امروز ، دست اندر کار خلق پروژه های ساختمانی متعددی در سراسر کشور و حتی خارج از مرزهای این سرزمین بوده است و اکنون به پشتوانه چشم انداز کلان فعالیت خود ، محکم و استوار در مسیر رشد و توسعه فن و دانش معماری قدم بر میدارد. در این روش اجرای نما بر خلاف روش سنتی مصالح با دیواره اصلی ساختمان فاصله دارند و به آن نمیچسبند.

دیدگاهتان را بنویسید