تنها ضروری عامل می‌خواهی درباره کرتین وال

پرایمر رنگ نما، از جمله محصولاتی است که برای نما کاری ساختمان ها استفاده می شود. به این ترتیب که وزن شیشه ها، بر روی سازه کرتین وال و شاسی کشی های مربوط به آن، سنگینی می کند و هیچ بار مرده حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از طوفان، باد و… همانطور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان ارتباط مستقیمی با کاهش نیروی زلزله بر ساختمانها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامههای زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی ساختمان و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان میباشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت میگیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن به مانند نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما میگردد. شاید شما هم از کسانی باشید که رویای داشتن یک ساختمان تمام شیشه ای را در سر می پرورانید. This ​po᠎st was do ne by G᠎SA Content Gener at or᠎ Demoversion​!

مصالح نمای خشک

این بخش که به عنوان پوستهای بر سر نما قرار گرفته است، در معماری ما از گذشته از نظر کارکردی و زیباییشناسی مورد توجه بوده است. همچنین ما راهنماییهای لازم جهت دستیابی به بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهیم. زمانی که دو مفهوم نما و معماری را با هم ترکیب می کنیم، منظور ما تصمیم گیری، ایده پردازی، طراحی و اجرای یک نما بر روی ساختمان است. تناسب رنگ ها رنگ ها از دگر شروطی هستن که سبب طراحی نمای ایده آل میباشد انتخاب رنگ های تشکیل دهنده نما به خصوص تناسب نسبت رنگ ها با یک دیگر از نکاتی هس که در طراحی مدنظر قرار دارد این یعنی شما ابتدا یک نما را ب طور کامل از مرحله طراحی به سراغ انتخاب رنگ های متناسب برای اجرا ببرید رنگ از بارز ترین ویژگی های بصری نما میباشد. تنوع طرح و رنگ چوب های مورد استفاده در طراحی نما از ویژگی های مثبت این متریال به شمار می رود. شیشه از متریال های زیبایی است که می تواند به عنوان عنصر اصلی تشکیل دهنده نما مورد استفاده قرار گیرد. نمای پست مدرن شامل استفاده از نماها و الگوهای سنتی در هر منطقه است که به فرهنگ هر منطقه توجه دارد و آنها را به نوعی در طراحیهای خود استفاده میکند.

از این سنگ بیشتر برای نماکاری مکان های زیارتی مثل مساجد و حرم ها استفاده میشه. تکنولوژی این روزها به سمتی پیش رفته که چوب را قادر به مقاومت در برابر شرایط جوی گوناگون می سازد و از این رو نگرانی های سابق جهت استفاده از چوب در طراحی نما تا حدود زیادی رفع شده است. ساختمان هایی که اتمام ساخت نمای آن ها با استفاده از مصالح ساختمانی فرا رسیده است باید یک فرصت چند هفته ای حدود ۶ تا ۸ هفته متناسب با دمای محیط داده شود تا کاملا خشک شوند. از زمان بنیان های باستانی این شهر ، رم به عنوان شهر ساخته شده در هفت تپه شناخته شده است. نمای ساختمان ها به عنوان اولین دید ناظر در سطح بنا دیده میشود که داری اهمیت بالای می باشد. یکی از ویژگی های این پنل ها که آن ها را از سایر متریال ها جدا می سازد، تنوع رنگی گسترده و منحصر به فرد آن هاست که به شما این امکان را می دهد که قادر به انتخاب رنگ مورد نظر خود از میان طیف وسیع در دسترس باشید. استفاده از آجر در طراحی نما به این معنا نیست که شما نمایتان را به روش سنتی و از مد افتاده طراحی می کنید. ᠎This a rtic le w as written ᠎wi th G​SA Con᠎tent G en​er᠎at​or  Dem​over si​on .

آنچه زامبی ها می توانند در مورد نما سرامیک به شما یاد بدهند

مالکان ساختمانهای های قدیمی معمولا نمای ساختمان را بازسازی می کنند که با این کار باعث می شود کل ساختمان نو و به روز دیده شود و از سویی نمای ساختمان فقط متعلق به مالک نیست بلکه نمای ساختمان نقش مهمی در زیبا سازی شهر دارد که برای زیبا سازی منظره ی شهری باید نمای ساختمان زیبا نمای خشک باشد. نمای آجر هم نسبتا ارزان بوده و ظاهرا نمای خوبی برای بازسازی نمای ساختمان می باشد ولی دقیقا مشکلات نمای سنگ تراورتن را دارد که هم سرعت اجرای آن کند بوده و هم هر طرحی با نمای آجر قابل اجرا نیست. نور پردازی یکی از نکات مهمی می باشد که در طراحی نمای ایده آل موثر است یک نما گرچه در طول روز میتواند به یک طرحی متناسب و باکیفیت بصری زیادی بر خوردار باشد در هنگام شب باید یک جلوه زیبا داشته باشد که نیازمند نور پردازی مطلوب می باشد. معماران رومی به پیروی از رهنمودهای تعیین شده توسط دستورات کلاسیکی که یونانیان برای اولین بار شکل داده اند، ادامه می دهند: Doric ، Ionic وCorinthian . چوب را می توان به سادگی و در قالب پنل های آماده در طراحی مورد استفاده قرار داد که سرعت و تمیزی کار را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید