تنها مهم عامل خوب است درباره نماهای مدرن

در نصب خشک سنگ نما، فضای خالیای به میزان تقریبی 30 تا 45 میلی متر بین جدار خارجی دیوار و سنگ نما واقع میشود که منجر به وجود یک لایۀ هوایی بین دیوار و سنگ نما میشود و به عنوان عایق حرارتی عمل میکند. در این روش جهت اتصال مصالح ساختمانی به نما، از چسب های مخصوص استفاده میشود. خرید سنگ گرانیت را که یکی از محکم ترین و مقاوم ترین سنگ های ساختمانی است میتوان به منظور استفاده در نمای داخلی و هم قابل استفاده در نمای خارجی ساختمان میباشد. شیشهها همخوانی بسیار بالایی با نماهای مدرن دارند و همین موضوع آنها را بسیار مناسب اجرای این نوع از نماها کرده است. رنگ نما با پوشش ضخیم که پس از خشک شدن لایه های نسبتاً قطوری را روی سطح ایجاد می کنند می توانند برای این نوع پروژه مناسب باشند. برای داشتن یک انتخاب خوب، مشاوره با کارشناسان و طراحان باتجربه خانههای چوبی جهت انتخاب نمای مناسب با در نظر داشتن همه عوامل مؤثر توصیه میشود. فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. البته در ابتدای امراستفاده ازشیشه دركارهای ساختمانی بااستقبال چندانی روبرو نشد، ولی با گذر زمان و با پیشرفتهای چشمگیری كه در كار تولید انواع شیشه ها، از جمله شیشه های نشكن، دو یا چند جداره عایق صدا و حرارت،شیشه های رفلكسی و…  This h as be​en g en᠎er at​ed with the help of G SA C on tent Gen​er​ator  DEMO .

معرفی روشن راه سرامیک پرسلانی

نمای سرامیک خشک در ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری، بخش های داخلی ساختمان، ایستگاه های مترو و … سنگ به دو صورت تر (با ملات) و خشک (بدون ملات) در نمای ساختمان نصب میگردد. سیمان یکی از مصالح ساختمانی پر کاربرد است که در اثر ترکیب با آب در مجاورت هوا خاصیت چسبندگی پیدا می کند و به سبب همین خاصیت وظیفه چسباندن مصالح ساختمانی از قبیل شن و ماسه، آجر، سنگ و… با این حال ممکن است در طراحی فضاهای داخلی ما محدودیت هایی در رنگ و ابعاد سنگها (به دلیل ناکافی بودن نور طبیعی فضا و ) وجود داشته باشد و یا عواملی همچون رطوبت زیاد،نیاز به نظافت مکرر محیط و اهمیت داشتن سختی در مقابل سایش و براقییت ساب سطح سنگ،انتخاب ما را محدودتر کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سرامیک پرسلانی نما ، با فرمول جدید تولید شده است که به دلیل استحکام و مقاومت آن به عنوان مصالحی نو در نماسازی مورد توجه قرار گرفته است.  Content has ᠎been g​enerated ᠎by G SA Conte​nt Gen erator D᠎em​oversi​on᠎!

یک ابزار تکان‌دهنده این به شما کمک می‌کند اجرای نما

امری که این روزها در نما ساختمانها به کرات به چشم میخورد، نورپردازیهای جذاب در آنها است که زیبایی بصری خاصی را پدید میآورند. مزیت این سیستم نسبت به سیستم نمایان این است که انکرها در محل بهینه و اپتیموم تایل مستقر شده و تنش های کششی وارد بر تایل را به نصف کاهش می دهند. در این روش که توسط شرکتی ترکیه ای با همین نام ابداع شده است اتصالات از روی کار مشاهده نمی شود. دقت شود که در این روش لازم است از سرمته استاندارد شرکت ها استفاده شود، در غیر این صورت اتصالات مقاومت لازم را نخواهند داشت. سپس ریل های عمودی آلومینیومی توسط نبشی و اتصالات استاندارد متصل می شود که با لاستیک های نواری به طور کامل جداسازی می شوند. سپس قطعات به روش هنگ بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود. سپس پشت قطعات سرامیک با نصب توری با چسب نحوه اجرای نمای خشک ساختمان مسلح می شوند.

فروش تجهیزات نمای خشک

ابتدا در چهار گوشه پشت قطعات سرامیک، با دستگاه شیارزن و تیغه سرامیکی شیارهایی ۴۵ درجه ایجاد می شود. قطعات سرامیک مسلح روی نمای نصب می شوند. در مرحله بعد هوک ها پشت سرامیک نصب شده و روی ریل های آلومینیومی قرار می گیرند. در نتیجه پنل های بتن اکسپوز یکی از جدیدترین مصالح های نمای ساختمان است که با اجرای آن در نمای ساختمان جدید بودن و به روز بودن ساختمان را نشان می دهد. همانطور که عنوان شد نمای ساختمانها، نمای شهری را ایجاد می کند، اما بهدلیل ضعف قوانین موظف کننده طراح و سازنده در این ارتباط، نمای ساختمان در کمترین اهمیت قرار گرفته است. طراح در جهت رسیدن به هدف اصلی تمایلی به طراحی ساختار ساده بود و بدین منظور خطوط ساده عمودی را برای طراحی نمای آن انتخاب کرد. هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به صورت نمایان کمتر از روش های غیر نمایان خواهد بود. به طور کلی شرکت ها به منظور محکم کردن سنگ نما، از روش های گوناگونی استفاده می کنند. Th is c᠎on᠎tent w as cre​at ed ​by G SA C᠎ontent G en er ator DEMO .

دیدگاهتان را بنویسید