جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک چه کاری می انجام دهد تا شما را به تغییر تبدیل کند؟

مقاومت نمای جی اف ار سی GFRC در برابر زلزله چقدر می باشد؟ در مواردی که نمای مشبک جی ار سی روی شیشه نصب گردد نیازی به آب بندی وجود ندارد. در نماهای جی ار سی غیر مشبک می توان شیارها را با مواد مناسب بندکشی کرد. این باعث می شود که امنیت این نما و پنل های جی اف ار سی بسیار بالا برود. به این صورت که ابتدا زیرسازی کار با توجه به ابعاد پنل های طرح انجام می شود و قوطی های فلزی روی نما نصب می شوند، بعد از نصب قوطی ها پنل ها بر روی قوطی ها پیچ می شوند. با توجه به مقاومت بالای خمشی نمای جی ار سی و روش نصب آن که توسط قوطی فلزی انجام می شود، نمای جی ار سی در برابر زلزله بسیار مقاوم می باشد. جی اف ار سی بتن تقویت شده با الیاف شیشه می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکست دارد. در برخی از پنل های تولید شده از شبکه فلزی داخلی جهت بالا تر رفتن استحکام و مقاومت پنل ها استفاده می شود. Post was c re at᠎ed with the help of https://behsaznama.com C᠎ontent Genera to r ​DEMO᠎.

اجرای نمای خشک آجر

همچنین اسکوپ های فلزی پنل ها در هنگام تولید به شبکه فلزی داخل پنل جوش شده سپس قالب ریزی پنل انجام می شود. تعریفی دیگر از دانش حقوق:مجموعه اصول ، قواعد و مقرراتی که به منظور تعیین و تنظیم روابط بین مردم با مردم و نیز مردم با دولت در قالب شناسایی حق و تکلیف فرد و جامعه در یک اجتماع معین و در جهت تامین نظم عمومی آن اجتماع به کار میرود . حقوق مهندسی (Law Engineering)، حقوق حرفه ای مهندسان است که هریک در رشته ای از علوم مهندسی پا به عرصه فعالیت گذارده اند و می خواهند با توجه به قوانین عام و قوانین و مقررات خاص مرتبط با رشته خود را در این مسیر به صورت قانونی گام بردارند تا ضمن موفقیت در حرفه خود از مدار نظم و انتظام جامعه خویش نیز خارج شوند. دانش حقوق عهده دار نظم بخشی است تا مواهب طبیعی و امتیازات در مسیر واقعی و انسانی آحاد مردم قرار گیرد.تصویب قوانین و اجرای آنها و حل اختلاف میان حقوق و تکالیف مردم را نیز دانش حقوق برعهده دار است تا بدین وسیله ضمن انتظام جوامع ،عدالت را میان آحاد انسان ها برقرار کند. اگر چه این تایل ها قابلیت رنگ آمیزی به هر رنگی را دارند ولی رنگ طبیعی سیمان، زیبایی وصف نشدنی به این پنل ها می بخشد و پیشنهاد می شود این پنل ها رنگ آمیزی نشوند.

متریال نمای خشک

روش های نصب جی اف ار سی با توجه به حجم پروژه، نوع طرح پروژه، ابعاد پنل ها و… با نمای جی ار سی قابل تولید و اجرا می باشد. برای رنگ نمای gfrc و قطعات gfrc هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و هر رنگی طبق سفارش مشتری قابل تولید است. یکی از مزیتهای جی اف ار سی GFRC این است که در تولید تایل ها و قطعات محدودیتی وجود ندارد بستگی به نیاز کارفرما و طرح نما می توان از ابعاد 10 در 10 تولید کرد تا ابعاد 4 متر در 4 متر که البته باید برای هر ساختمان بهینه ترین ابعاد تولید شود. تایل های جی اف ار سی GFRC در چه ابعادی تولید می شوند؟ سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری و یا فول بادی نیز گفته می شود. در خاتمه شاگردان با قطعه آجر دیگر روی نره های تراشیده شده را کاملا صیقل می دهند در این صورت خمیری زاییده شده از خود آجر به وجود می آید که به آن بتنه آجر می گویند با پرکردن سوراخ های نره های آجر به وسیله همان بتنه و کشیدن قطعه آجر دیگر تیزی ها و گوشه های آجر را صاف و هموار می کنند در این صورت آجر برای چیدن جلوی دیوار آماده است ولی بهتر است مصرف آن را به روز بعد موکول کنند تا در این فاصله کاملا خشک شود پس از خشک شدن آجرهاشوره سفیدی روی آجر را می گیرد که می توان پس از چیدن و خشک شدن شوره ها آن را باپارچه ای از روی آجرها برداشت.

در مواردی که امکان عایق بودن دیوار وجود نداشته باشد می توان با یک لایه با فاصله از نمای جی ار سی اجرا کرد. در نماهای جی ار سی مشبک باید دیوار پشتی نمای جی ار سی عایق باشد که درصورت نفوذ آب مشکلی برای ساختمان ایجاد نشود. یکی از مزیت های اصلی نمای جی ار سی GRC این است دست طراحان برای طراحی نما باز می باشد و هر گونه طرحی از جمله طرح های مشبک ، طرح های برجسته، نوشته برجسته ، و… زمان نصب نمای جی اف ار سی GFRC چگونه است؟ اجرای پنل های جی اف ار سی با ابعاد کوچک تر تنها نیازمند بستن 4 پیچ می باشد. شرکت ایناب برای تقویت بیشتر این پنل ها و بالا بردن امنیت آنها در زلزله و جلوگیری از خرد شدن سنگ ها، یک شبکه فلزی در دل سنگ ها به کار برده است. شرکت ایناب به عنوان یکی از تولیدکنندگان gfrc در کشور تقریبا همه پنل های خود را با رنگ عمقی تولید و عرضه می کند. اسکوپ های پنل های جی اف ار سی GFRC به چه صورت به پنل های متصل شده اند؟

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید