جزئیات اجرای نمای سنگ خشک هیجان انگیز فاش شد

طراحی نمای آجری طرفداران زیادی دارد و قدمت بالایی نیز دارد. به تجهیزات تخصصی گران قیمت و مخصوصی احتیاج دارد که این عوامل باعث میشود در عین کیفیت بالای قطعات، طرفداران زیادی نداشته باشد. سیمان قسم به دلیل توانايي بالایی که مرواريد درآمد روبرو عوامل جوی و محیطی دارد و همچنین قیمت پایین تازه نسبت به سمت صفت,شیشه , این مطلب و آجرنما وضع توجه برخی سازندگان برای نمای بیرونی درخشان هایشان استقرار می گیرد. به سرعت اجرا می شود و طرح ها و رنگ های مختلف آن تنوع زیادی دارد. همان طور که در گزارش های قبلی در نشریه پیام ساختمان گفته شد آجرنسوز به دلیل گستردگی رنگ به خصوص مقرون به صرفه بودن هزینه خرید در مقایسه با سایر مصالح بیشترین استفاده در نمای ساختمان را به خود اختصاص داده است. این یک روش مقرون به صرفه برای شروع است، اما مهم است که با دقت دوغاب سطح نما و دوغاب پشتی ایجاد کنید تا از سازگاری و آرایش مشابه اطمینان حاصل شود. همانطور که از نام آن پیداست، الیاف شیشه در دوغاب سیمانی مخلوط شده و سپس مواد حاصل در قالبهای متنوع پمپاژ میشوند.

اجرای نمای خشک آجر

از آنجایی که دوغاب سطح نما و پوشش پشتی در زمانهای مختلف اجرا میشوند، باید توجه دقیق شود تا اطمینان حاصل شود که دوغابها آرایش و نظم مشابهی دارند تا از به هم ریختگی ظاهری نما، جلوگیری شود. برای مقاومت در برابر تنش حرارتی، پوشش ضد حریق در قسمت داخلی پانل یا به عنوان یک لایه بین دو لایه GFRC گنجانده خواهد شد. یکی از گزینههای نهائی برای ایجاد جی اف آرسی استفاده از یک روش ترکیبی است که از نازل ارزان قیمت برای استفاده از پوشش نما و دوغاب قالببندی شده استفاده میکند. هزینه کمتری نسبت به روش اسپری کردن دارد، اگر چه نازل مخصوص پاشش و پمپ همچنان مورد نیاز است. اگر این مرحله صحیح انجام نشود، در هنگام بارندگی ها آب باران می تواند به سطح زیرین آجر نفوذ کند. برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . تضاد رنگ بین آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش و بند چه در طراحی داخلی و چه در طراحی نما اثر زیبایی آن را دو چندان میکند. در طراحی نما انتخاب رنگ آجر و رنگ سنگ اهمیت بسیار زیادی دارد و زیبایی نما زمانی بیشتر و بیشتر می شود که همانگی بین رنگ آجر نسوز و سنگ بیشتر باشد . Artic᠎le was gen᠎erated  with the help of https://behsaznama.com C onte nt  G᠎enerat or D em​over᠎sion​.

استفاده از لایه های آب بند رطوبت را کاهش داده و از بروز شوره جلوگیری می کند. بعد از ساخت قطعات به این روش، تا زمان اجرا بر روی سطوح در فضایی با دما و رطوبت کنترل شده قرار داده میشوند. الیاف ممکن است در پراکندگی متناسبی قرار نگیرند که ویژگی ایده آلی نیست و نتیجه آن پایین آمدن کیفیت بتن است. جهت گیری فیبرها تصادفی تر از استفاده از اسپری است و الیاف کوتاهتر و در نتیجه مقاومت کمتری دارند. ملات بعد از قرار گیری در قالبها، فشرده میشود. پرمیکس یک دوغاب ویژه GFRC است که میتواند بدون نیاز به مداخله مکانیکی در قالب ریخته و فشرده شود. نمای ساختمانهای واقع در سطح کاربری I با با توجه نوع کاربرد آنها نیاز به طرح لرزه ای ندارد. که برای شستشو نما نیاز به داربست است یا بدون داربست نیز می توان عملیات نماشویی را انجام داد. اما علاوه بر آن، از ناودانی، تیرآهن، قوطی، توری رابیتس و میلگرد ساده نیز بسته به شرایط پروژه میتوان استفاده کرد. در روش پرمیکس هم میتوان از اسپری کردن کمک گرفت اما به دلیل کوتاه بودن الیافهای شیشه، دیگر در این حالت الیاف توسط دستگاه برش نمیخورند.

استفاده از الیاف بلند حداکثر مقاومت ممکن را برای قطعات ساخته شده به این روش ایجاد میکند. مواد سبک و سخت همچنین هزینه حمل و نقل را کاهش میدهد. نمای آجری ساختمان با استفاده از انواع آجرهای نما اجرا می­ شوند که انتخاب نوع آجر با توجه به سلیقه سازنده و همچنین شرایط اقلیمی و میزان بودجه انجام می­ شود. امروزه به دلیل بهتر شدن سلیقه ها و همچنین بیشتر شدن تجهیزات جنس نماهای مختلفی در نماهای ساختمان ها مشاهده می کنید که بسیار زیبا و جداب می باشند.این نماها پس از مدتی به دلیل آلودگی ها و کثیفی ها جرم آلود می شوند و جرم های موجود در سطوح نما باعث کدری و چرک آلود دیده شدن نما می شود. فضای تهویه: فضایی خالی است بین نما و بدنه ساختمان که از انتقال رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند. اتصالات بین صفحات GFRC به طور معمول با کمک عایق سیلیکونی پر میشوند. پس از اینکه رنگ خشک شد، این نواحی به سادگی با نوک کاردک کنده میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید