جزئیات واضح و بی طرفانه درباره قیمت نمای خشک (بدون همه هیپ)

در نتیجه این نما جهت مناطق معتدل و مرطوب، همچنین مناطق سردسیر گزینه مناسب نمی باشند. شیشه از رایج ترین متریال مورد استفاده در نمای کرتین وال می باشد اما بعضا پنل های فلزی و یا سنگ های طبیعی نیز استفاده می شود.در نما های کرتین وال جهت پنهان کردن فاصله بین طبقات ( پوتر طبقات ) از شیشه های مات و یا اسپندرال استفاده می شود.می توان برای این قسمت از نما از ویندو فیلم های مخصوص شیشه استفاده نمود.مهمترین ویژگی این نما در عین نورگیر بودن، جلوگیری از تابش خیره کننده نور خورشید است.از دیگر مزیت های کرتین وال می توان به تعبیه هواکش، حسگرها و پوسته های متعدد اشاره نمود. امروزه سنگ های مصنوعی نیز وجود دارند که هیچ تفاوتی به لحاظ طرح و رنگ با سنگ های مصنوعی ندارند و چه بسا در نگاه اول شما نتوانید تشخیص دهید نمای مقابل از سنگ طبیعی است یا از سنگ مصنوعی. در مقایسه با سطوح رنگ شده، این نما نیاز به تمیز کردن یا تعمیر بسیار کمی دارد. ما در این مقاله به اختصار چند مزیت اجرای نمای خشک را برای شما بازگو خواهیم کرد. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. Content has been g enerated with t he help of G SA​ Con​tent ​Generato​r DE​MO!

سیستم های مدرن نما اجرای نمای خشک در ایران برای Develop Larger}

تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. نمای ساختمان یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان است. اولین نمونه های دیوار با تکنیک های مشهور یونان باستان با بیش از یک متر ضخامت از قرن هفتم قبل از میلاد ساخته می شدند و با تنظیم دقیق دهانه دو ستون، بدون استفاده از ملات که به طور کامل با نمای خارجی منطبق می شدند که در نتیجه بخش داخلی دیوار که خلل و فرج کمی داشت با سنگدانه و ملات آهکی پر می شد. زیرا در صورت عدم وجود استحکام کامل جوشکاریها، احتمال جدا شدن نما و خطرات جانی در اثر آن وجود خواهد داشت. کنترل شاقولی و تراز بودن زیرسازی نما، از دیگر نکات اجرایی آن می باشد که در صورت عدم رعایت آن میتواند منجر به دوباره کاری و هزینه های فراوانی گردد.

{درست است} مناسب تکنیک درباره صحبت کردن سرامیک پرسلانی و وجود دارد دیگری رویکرد…

یکی از نماهای خشک که محبوبیت زیادی هم در بین افراد دارد، نمای آجری است. باید بدانید که انتخاب نمای ساختمان کاری سخت است و سازندگان ساختمان باید بین گزینه های موجود بهترین گزینه را انتخاب نمایند. این تنوع در طرح و رنگ باعث میشود که امکان ایجاد طرحهای یکدست و یکنواخت برای طراحان فراهم شود. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به 1400 درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد تولید می شوند. مقاومت دربرابر جداشدن وافتادن نما از خصوصیات مهم مصالح و نوع اجرا می باشد. این باعث میشود که انتخاب پوشش مناسب برای نمای بیرونی اهمیتی دوچندان پیدا کند و مصالح استفاده شده باید شرایط لازم را داشته باشند. نما به مثابه لباس ساختمان شما می باشد که در نگاه اول نظر ببینده را جلب می کند در نتیجه استفاده از یک متریال مناسب برای نما بسیار حائز اهمیت می باشد. نمای بیرونی ساختمان در معرض هوای آزاد قرار دارد و طبیعی است که بیشترین تغییرات دمایی و شرایط آب و هوایی را تجربه کند.

راهنمای چنگیزخان برای نمای خشک Excellence

معمولاً در نمای خشک مصالحی که قرار است پوسته ساختمان را تشکیل دهند, باید از دیواره اصلی فاصله داشته باشند. به طور کلی سرامیک را می توان در جزء مصالح زیبا و با دوام قرار داد. سرامیک ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث حفظ جذابیت و زیبایی ساختمان در گذر زمان می شود.. به طور کل سنگ ها نمای جذابی را ایجاد می کنند. یکی دیگر از روشهای نصب سنگ نمای خشک، استفاده از پروفیلهای ریلی است. در مقایسه با سنگ طبیعی، کاشی پرسلانی از یکنواختی بالایی برخوردار است و در برابر مواد شیمیایی مثل اسیدها و بازها مقاومت بهتری دارند، هم چنین به دلیل ضخامت کمتر نسبت به سنگ نصب آن راحت تر است و بار مرده کمتری به ساختمان تحمیل مينماید و روش نصب آن هم از نوع ریلی و بدون ملات است، بنابراین آسیبهاي احتمالی کمتر ميشود و نصب آسان و سریعی دارد. همین عبور آب و رطوبت از تخلخل های شبکه شده درون سنگ باعث نفوذ رطوبت به پشت سنگ و داخل ساختمان طی زمان، و آسیب دیدگی گچ دیوار ، در درون ساختمان می گردد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نما سرامیک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید