حقایق ناشناخته درباره اجرای نما شناخته شده است

حال نوبت آن می رسد که مصالح نما در قاب های درست شده را نصب کنیم و اطراف آن ها درزگیرها را قرار نحوه اجرای نمای سنگ خشک دهیم. اما برای بهره مندی از این ویژگی ها باید انواع این نماها را با یکدگیر بررسی نماییم و در نهایتا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. تعدادی از این مزایا که بیشتر از سایرین مورد توجه میباشد را در این بخش ذکر کرده ایم. نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. اجرای واش بتن درجا یکی از بهترین گزینهها برای کف سازی ورودی خانهها و فضاهای سبز شهری است. آیا پرت کم مصالح، سرعت اجرای بالا، امکان تغییر نما، امکان استفادهی مجدد از مصالح نما، امکان عایقکاری و همچنین محافظت از ساختمان که تنها بخشی از مزایای نمای خشک به حساب میآیند شما را برای خداحافظی با روشهای سنتی متقاعد نمیکنند؟ استفاده از سیستم نمای خشک در طراحی نمای ساختمان چه خارجی و چه داخلی مزایای متنوع و متعددی خواهد داشت. یکی دیگر از مزایای نمای خشک کرتین وال مدرن این است که بسته به نیاز و اولویت پروژه شما در واحدهای کوچک یا بزرگ قابل نصب است.

قیمت نمای خشک

 Th is was cre​ated ᠎by behsaznama Conte nt  G enerator D emover᠎si on.

کامل راهنما برای درک سرامیک پرسلانی

از سرامیک خشک معمولا برای نمای اصلی ساختمان ها استفاده می شود و قطعا در لیست تهیه لوازم مورد نیاز برای ساختمان سازی قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این اکلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد. یکی دیگر از روشهای نصب سرامیک و سنگ بر روی نما، استفاده از چسب های ویژه می باشد. هستند. سرامیک خشک در این نوع پروژه به دلیل خواص ضد اسیدی بودن و دوام بالا در برابر نور خورشید و تنوع بی نظیر در رنگ مورد استقبال قرار می گیرد. این نما مقاوم در برابر زلزله و رطوبت و حرارت می باشد و بسیار مورد توجه مهندسین قرار دارد. ملات، دوغاب و سایر مصالح در نماکاری سنتی، پس از گذشت مدتی، در برابر عوامل طبیعی دستخوش تخریب و فرسودگی میشوند. نمای ساختمان اولین چیزی است که برای ما مهم است و آن هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کاربردی مورد توجه است. سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها ، پس از نصب نما قابل مشاهده نمیباشند.

کرتین وال: چه اشتباهی!

اجرای نمای خشک نسبت به روشهای سنتی از مزیت های بسیاری برخوردار است. به دلیل نوع اجرای نماهای خشک و عدم وابستگی بخش های مختلف به یک دیگر امکان ترمیم، نوسازی و یا دسترسی به بخش های زیرین نما وجود دارد. اجرای این نوع نما، امکان رفع نواقص ظاهری ساختمان را که در گذشته بسیار دشوار بود، با کمترین هزینه و زمان ممکن ساخته است. سرعت اجرای نما و اجرای نمای خارجی ساختمان بلافاصله بعد از اسکلت بندی و همچنین کاهش خواب سرمایه در پروژه های ساختمانی. نصب صفحه عایق بر روی دیوار ساختمان پروفیلهای حامل عمودی با استفاده از میخ پرچ بر روی صفحات ال شکل نصب میشوند. هزینه نصب سیستم های سازه ای کرتین وال مدرن به نوع نمایی که دوست دارید داشته باشید بستگی دارد. مهندسی نما و اجرای نمای کرتین وال ساختمان چندین عنصر اصلی قابل رویت را تعریف می کند که تأثیرات معماری را نشان می دهد، از این رو رویکرد طراحی معماری با رویکرد متعادل در مورد نیازهای معماری و مهندسی در اجرای نمای کرتین وال ساختمان لحاظ می شوند. اما با اجرای نما بصورت ملاتی محدودیت هایی برای انتخاب نوع مصالح به وجود می آمد.

نصاب نمای سرامیک خشک

در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد. جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است. در اجرای نمای آجری ساختمان، از سنگ زیر ساز استفاده می شود. در ادامه این مطلب از ویکی طراح به نکتههای مهم و اساسی در خصوص خشکه چینی آجر اشاره خواهیم کرد. از تجهیزاتی که برای انجام نما خشک ساختمان الزامی است می توان به مواردی نظیر عایق های حرارتی، چارچوب های بیس و یا نگهدارنده که بسیار مهم هستند، فضای خالی کافی و اتصالاتی که باید به کار رود اشاره کرد. هزینه های بازسازی و ترمیم در صورت نیاز کمتر از روش سنتی است. به دلیل عدم نیاز به انتقال ملات های ساختمانی به ارتفاعات تا حدود زیادی شاهد افزایش چشمگیر در سرعت اجرا و همچنبن سهولت اجرای نما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید