حقایق ناشناخته درباره نمای مدرن توسط کارشناسان فاش شده است

با اینکه پوشش نانو سنگ نما به صورت یک پوشش فوق العاده نازک بر روی سطح اعمال می شود و در منافذ و مویینه های سطح سنگ نفوذ می کند، تنفس سنگ را نمی بندد و به صورت عالی از ساختار سنگ و دیگر سطوح ساختمانی محافظت می کند. آن ها برای کاهش هزینه های موجود در ساخت و ساز، از برش های سنگ در سایز آجرهای سنتی استفاده کردند که در کنار چوب نمایی جذاب را ایجاد می کند. پس از آن پروفیل هاي عرضی روي آنها نصب شده و شبکه را شکل می دهند. کلیه قطعات و لوازم مورد نیاز اجراي پروژه یا توسط شرکت طراحی و با اعمال تمامی استاندارد هاي روز دنیا در مراحل مختلف تولید ساخته شده و در مواردي که ساخت آنها براي شرکت اقتصادي نبوده و یا تکنولوژي و امکانات ویژه اي که خارج از حدود وظایف و اهداف شرکت می باشد را نیاز داشته باشد، مستقیماً توسط شرکت از منابع معتبر خارجی تهیه و ارائه می گردد تا بتوانیم به مشتري خود با خاطري آسوده، ایمنی و آسایش را ارائه و هدیه دهیم. ​Art icle was c reat ed with behsaznama C᠎ontent Gen᠎er​ator DE᠎MO.

بسیار قدرتمند کامپوننت نمای مدرن

در حال حاضر یکی ازانواع طراحی ها که پرطرفدار، طراحی محیط های چند کاربردی در بنا های مدرن است به صورتی که کاربر بتواند کاربرد یک محیط را در مواقع مختلف تغییر دهد. خطوط براق از ضروریات هر نمای مدرن است، بهخصوص خطوط سقف صاف و خطوط عمودی قوی. با وجود بسیاری از مواردی که می تواند در طراحی یک بنا برجسته باشد، همیشه می توانید منتظر غافلگیری های غیر منتظره در نمای مدرن باشید. این قابلیت در بسیاری از انواع نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن قسمتی از نما مجبور به تقبل هزینه ی زیادی برای تعویض کامل آن خواهید شد. انواع مختلف چسب وجود دارد. رابیتس عمدتاً مربوط به سقف در قسمت های مختلف سازه است. در این صورت خیالتان راحت باشد که نتیجه ی کار نمایی حرفه ای ، شیک ، امروزی و با توجه به کاربری ساختمان و ترندهای روز دنیا خواهد بود .

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

خب قرار بود منصفانه نمای رومی را مورد بررسی قرار دهیم و صرفا به ویژگی های مثبت آن نپردازیم. اگر بتوانیم لایه اي از هوا را همواره بین دیوار ساختمان و اسلبهاي پرسلانی , که عایق خوبی است ( به صورت در جریان) داشته باشیم , با توجه به ضریب بسیار پایین انتقال حرارت هوا, توانسته ایم عایق مناسبی را ایجاد کنیم که از افت دماي ساختمان و انتشار آن به محیط بیرون در زمستان و بر عکس جلوگیري می کند. امروزه درمیان محصولات رایج جهت پوشش سطوح وسیع، کاشی پرسلانی به عنوان یک کاشی بدون لعاب و یا لعابدار باپخت دمابالا وتخلخل پایین وجذب آب کمتراز 5/. درصدازاهمیت بالایی برخورداربوده وحجم تولید آن نیز روزبروز بیشتر میشود. کاشی هاي پرسلانی بدلیل جذب آب بسیار پایین و فرایند تولید خاص و منحصربهفرد از استحکام بالایی برخوردار بوده و به نوعی میتوان آنها را سنگ مصنوعی نامید. 1. اگر سنگ ساختمانی در نما به کار برده شود، استفاده از سنگ های نمایی که بافت و شکل خوبی دارند و همچنین پر دوام و مقاوم در برابر یخ زدگی و شرایط نا مساعد جوی و محیطی، نور خورشید، آب و رطوبت هستند، توصیه می گردد.

C on te nt h᠎as ᠎be en g ener at᠎ed wi​th the  help  of behsaznama C᠎on​te nt  Generator ᠎DEMO!

جهت حصول استحکام فوقالعاده بالا استفاده از جسب بتن آب بندي توصیه میشود. نقشه هاي اجرایی براساس محاسبات ایستایی، مجموعه کاملی از پلان طبقات و نقشه نما و مقاطع عمودي از هر پروژه را آماده و نقشه هاي اجرایی و کارگاهی را تهیه و به قسمت نصب پیمانکار ارائه می نماییم. براساس نقشه هاي اجرایی و کارگاهی توضیح داده شده در بالا و با توجه به دیگر پروژه هاي در دست اجرا، پیمانکار نصب برنامه زمانبندي اجرایی خود را تهیه و به مشتري ارائه می دهد. منطبق با برنامه زمانبندي تهیه شده تمامی امور اجرایی نصب نماي پروژه با رعایت کلیه اصول مهندسی توسط تیم هاي مجرب نصب پیمانکار اجرا می گردد. ما تمامی امکانات ساختاري و الزامات ایستایی را در نظر گرفته و راه حل هاي توسعه یافته جامع ساختاري پروژه را بکار گمارده و همه را بر پایه امکانات موجود در کشور استوار ساخته ایم. با این همه رنگ زیبا شما میتوانید هم در نمای بیرونی و هم در نمای درونی ساختمان استفاده کنید.

نما های خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قطعات نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید