حقیقت غیرقابل انکار در مورد نمای خشک که هیچکس به شما نمی گوید

سنگ نما تراورتن همچنین دارای ویژگی های مثبت فراوانی بوده و از انواع آن میتوان به عنوان سنگ نما رومی، کلاسیک، ساده و ترکیبی بهره گیری نمود. در حال حاضر، آژانس تبلیغاتی “نما آگهی” مجری انحصاری تبلیغات در نماوا،صاحب رسانه انحصاری تبلیغات بدنه اتوبوسهای شهر تهران و همچنین مجری تبلیغات مترو تهران میباشد .علاوه بر این نمااگهی توانایی کامل برای طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی 360 درجه، خلق و تولید تیزر و آگهی های تلویزیونی، استراتژی ارتباطات و راهکارهای خدمات دیجیتال را داراست . در طراحی ساختمان، نما مهمترین بخش بهشمار میرود زیرا نما چارچوب کار برای بقیه اجزای ساختمان را مشخص میکند. نمای اتیکس نوعی نمای عایق برای ساختمان محسوب می شود که آن را در برابر عواملی نظیر رطوبت، حرارت و برودت محافظت می نماید. در صورتی که سطح این نمای زیبا کدر و آلوده شد به کمک افراد متخصص در زمینه نماشویی نمای کامپوزیت می توان آن را تمیز و مانند روز اول درخشان نمود. در طراحی این سبک از مصالحی هم چون سنگ مرمر، گرانیت و تراورتن استفاده می شود.  Th᠎is  po st has  been w ri tten ​with behsaznama᠎ C​on᠎tent Gener at or Demoversion!

شرکت های نمای خشک

نمای رومی ساده نیز از پر طرفدارترین نماها می باشد. نمای سنگی رومی نمونه ای از زیباترین نماهای ساختمان می باشد. علاوه بر مزایای فنی که در ادامه ذکر خواهند شد رنگ نما، یکنواختی سنگ نما را نداشته و ملایمت و جذابیت خاص خود را دارد بعلاوه از منظر معاملاتی نیز توصیه و مشاوره معمارها، استفاده رنگ نما هست. قابل اجراست اما به دلیل مقاومت پایین آن در برابر عوامل مختلف در مدت کوتاه زیبایی خود را از دست می دهد. سنگ های چینی دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی بوده و به دلیل استحکام بالایی که دارند از آن ها حتی در ساخت پلکان و کف فرش نیز بهره گیری میشود. سنگ هایی که حتی از یک معدن و در یک زمان استخراج می شوند کیفیت های متنوعی دارند. در سنگ نمای رومی از سنگ مرمر، سنگ تراورتن و سنگ گرانیت انتخاب می شود که هر کدام زیبایی و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. FCB ARTGROUPدر سال 1397 نما آگهی و یک شبکه ی بین المللی تبلیغاتی به نام ، سرمایه گذاری مشترکشان را آغاز کردند. طراحی نما: توسط مهندس معمار انجام میشود و نقش مهمی در چشم انداز ظاهری یک سازه ساختمانی دارد. در باز سازی نمای ساختمان باید به معماری آن منطقه ، نوع کاربری ساختمان، نمای قدیمی ساختمان، مقدار بودجه مالک، سازه و اسلکت ساختمان توجه کرد چون هر کدام از ایتم های فوق می تواند برای انتخاب و اجرای نمای جدید نقش مهمی داشته باشد.

نمای خشک آجری یکی از محبوبترین گزینهها برای اجرای نمای خشک ساختمان و در شرکتهای نمای خشک است. البته به سبب تراکم بالایی که این سنگ در بافت خود دارد و همانند تراورتن ها، آب را جذب نمیکند، استفاده از آن در ارتفاع بالاتر از یک متر تنها در صورت اسکوپ کردن، مجاز است. در طول بیش از 13 سال فعالیت، نماآگهی با تکیه بر همکاری تیمهای مجرب، همواره تلاش کرده است تا بهترین راهکارها را در تمام عرصه های صنعت تبلیغات به صاحبان برند پیشنهاد دهد. سنگ گرانیت از دسته سنگ های با جذب آب خیلی کم است. البته یکی از نقاط ضعف آن امکان شوره زدن نما است. انواع مختلفی از آن در بازار موجود است که بسته به نیاز و نوع مواد بکار رفته در انها، مورد استفاده قرار میگیرند که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم. در حال حاضر نماسازی اکثر ساختمان های مدرن با ورق های رنگارنگ کامپوزیت صورت می گیرد زیرا زیبایی این نما فوق العاده است اما قیمت بالا یکی از معایب نما کامپوزیت است که امکان اجرای آن را برای تمام افراد فراهم ننموده است. برای این موضوع هم فکری کرده ایم، شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما و بعد از گرفتن راهنمایی های لازم در مورد سنگ نما و دریافت تصاویر و فیلم هایی از سنگ های موجود در کارخانه، از آن ها بخواهید به رایگان برای شما تکه ای از سنگ را ارسال کنند تا بتوانید سنگ را از نزدیک مشاهده کرده و تصمیم نهایی را بگیرد.

در سیستم های نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان، بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. نمونه های بسیار زیادی از نماهای رومی در مناطق یک و دو تهران مشاهده می شود که صرفا برای سازنده خود هزینه تراشیده اند، ولی این هزینه هنگفت منجر به نتیجه با کیفیت نشده است. شکل پذیری بسیار مناسب این متریال باعث می شود که در طرح های مدرن با یک رابیتس کاری مناسب به فرم های دلخواه رسید. یکی از زیباترین نماهای ساختمانی نمای چوبی است که این روزها در ساخت خانه های مدرن اجرا می شود. در طراحی ساختمان، طراحی نما به دلیل اینکه مشخصکننده چارچوب کار برای دیگر اجزای ساختمان است مهمترین بخش به شمار میآید. برای همین تمهیداتی در جهت اینکه ساکن بتواند ببیند بدون آنکه دیده شود اندیشیده شد. سیستم نمای خشک بدون استفاده از ملات و دوغاب انجام می شود. اجرای نمای چوبی ساختمان نیز مانند سایر نماها دارای ضوابطی می باشد. نمای سیمانی ساختمان از جمله نماهایی است که قیمت اجرای آن در مقایسه با سایر نماها ارزان تر می باشد. از جمله این نماها که زیبایی بی نظیری به ساختمان می بخشد می توان به نمای کامپوزیت لانه زنبوری اشاره نمود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نما لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید