خدمات رایگان نمای خشک کوچینگ

آیا می دانید اجرای نما خشک چه مزیتی دارد؟ در مجموعه اسپرلوس با توجه به تمامی این عوامل مناسب ترین قیمت برای اجرای نما ارائه می گردد. آماده کردن سطح دیوار نما برای اجرا به گونه ای که سطح دیوار کاملاً تمیز و خشک و عاری از هرگونه گرد و خاک باشد. مجموعه اسپرلوس به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد , پس خیال افراد از این لحاظ هم راحت است. بنابراین موضوع اساسی در این مورد قطع کردن کامل جریان هوا نیست بلکه کنترل این جریان به شکلی است که بتواند در کنار فراهم آوردن محیطی مناسب برای افراد درون سازه، از لحاظ هزینههای انرژی نیز مقرون به صرفه باشد. موضوع اقلیم و معماری سنتی در هر منطقه ازایران و جهان از موضوعات تأثیرگذار بر روی شکل و ظاهر ساختمان ها بوده است لذا با توجه به این موضوع استفاده از آجر که یکی از قدیمی ترین مصالح می باشد به عنوان نما در اقصی نقاط دنیا رواج داشته است. برای به دست آوردن نتایج مناسب، کافیست که قبل از عقد قرارداد با کارشناسان این مجموعه مشاوره گرفته و متناسب با شرایط خود اقدام به دریافت خدمات گوناگون نمایید. ​Post has be en g᠎enerated ​by behsaznama Conte᠎nt Gen er᠎ator DEMO᠎.

نمای خشک در ایران

سرامیک سایز بزرگ را باید ساخته دست بشر نامید و باید اذعان کرد که نسبت به مصالح طبیعی از تنوع رنگی بسیار بیشتری برخوردار است. با توجه به شرایط آب و هوایی در منطقه اصفهان که از آب و هوای گرمی برخوردار بوده و میزان بارش باران کم، اجرای نمای خشک مناسب است. اگر در اصفهان هستید، سری به آبشار «پونه زار» فریدون شهر در غرب استان بزنید که با حدود 70 متر ارتفاع از بخش های ناشناخته طبیعت استان اصفهان است. حال اگر بخواهیم آدرس و شماره تلفن بهترین شرکت های اجرای نمای خشک را به شما عزیزان بدهیم باید شرکت تجهیز نما را معرفی کنیم. با توجه به میزان بار اضافه که نماهای سنتی به ساختمان ها تحمیل می کنند، مهندسین در پی پیدا کردن راه حلی برای جلوگیری از این وزن اضافه و اجرای ایمن تر نمای ساختمان بوده اند. اما برای محاسبه دقیق تر نیاز است که حتماً نقشه های اصلی ساختمان مورد بازرسی قرار بگیرد. معمولاً در نمای خشک مصالحی که قرار است پوسته ساختمان را تشکیل دهند, باید از دیواره اصلی فاصله داشته باشند. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل اول: سرامیک مجوف پرسلانی(تراکوتا) و دوم: سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری – فول بادی و یا سرامیک ۶۰×۱۲۰ نیز گفته می شود.

اجرای نمای خشک امروزه در صنعت ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به اجرای ملاتی و دوغابی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از روش های اجرای نمای ساختمان جدید و مدرن به شمار می رود و بسیار مهم است که نکات فنی در اجرای نمای خشک مورد توجه قرار بگیرد. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری و یا فول بادی نیز گفته می شود. این نوع نما که در ظاهر بیرونی ساختمان قرار میگیرد، متناسب با نصب و قرارگیری اتصالات، به دو دسته آشکار و پنهان دسته بندی میشود که در ادامه به صورت مختصر آنها را شرح میدهیم. البته باید بدانید که استفاده کردن از مصالحی که اندازه بزرگتری دارند مفیدتر است، چرا که هزینه زیرسازی این دسته از مصالح بسیار کمتر می باشد. Th is was creat ed ᠎wi th the help ​of G SA Content G ener​ator D​em ov​er᠎sion!

9 راه‌های مضحک ساده برای بهبود نمای سنگ شما

۱- این سرامیک ها بیشتر خاصیت­های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. همان طور که توضیح داده شد در این سیستم از ملات استفاده نمی شود. بهترین راه حل برای اجرای نمای سنگ, روش خشک است که در مقایسه با روش های دوغابی ایمنی بالاتری دارد. تنوع متریال برای اجرای نمای خشک بسیار گسترده است و از مصالحی مانند: انواع سنگ, آجر, چوب,فلز, کامپوزیت,شیشه و موارد دیگر می توان استفاده نمود. در آخر نهایت تایلهای سرامیک که رانر پشت آنها نصب شده روی رانرهای متصل به زیرسازی سوار میشوند و پس از تست شاقولی هر دو رانر افقی که در درون هم قرار گرفتهاند توسط پیچ قلاویز محکم و تثبیت میشوند. در این روش ابتدا قوطیهای افقی و در ادامه قوطیهای عمودی متصل میشوند و رانرهای افقی بر روی قوطیهای عمودی توسط براکت و نبشی نصب می شوند. برای جلوگیری از شکم دادن قوطی ها ، قوطی های افقی را در دل قوطی های عمودی(مانند یک قاب) قرار می دهند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجری نمای سرامیک خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید