خدمات رایگان نمای کامپوزیت کوچینگ

اسم این نماها از لحاظ تخصصی، اصطلاحا همان نمای کامپوزیت است. در تولید کامپوزیت جلوی مغازه یا ساختمان از ترکیب سه ماده جامد به صورت لایه و همچنین دو ورق همسان استفاده می شود که به ترکیب این عناصر با یکدیگر اصطلاحا ساندویچ می گویند. 2.ورق کامپوزیت آلومینیوم از لایه های آلومینیوم و پلی اتیلن تشکیل شده و در برابر عوامل جوی، رطوبت، اشعه های خورشید بیشترین پایداری را دارد.ماندگاری کامپوزیت از نمای سنگ ( که با نفوذ رطوبت در خلل و فرج و لا به لای آن و یخ زدن، باعث خرد شدن آن درطولانی مدت می گردد) بیشتر است. 4. با توجه ضریب نفوذ حرارتی کم پلی اتیلن و محبوس شدن مقداری هوا در پشت نما، در صورت اجرای صحیح عایق حرارتی خوبی محسوب می گردد. 3. عایق رطوبتی :آلومینیوم زنگ نمی زند و در هوای شرجی بسیار مقاوم است. در ترکیب با مواد ضد حریق در مقابل آتش مقاوم می شود. با خوردن تنقلات مقدار عظیمی از مواد شیمیایی آزاد میشود و به ما احساس خوب میدهد که در مقایسه با غذاهای فراوری نشده به «پاداش» بسیار قویتر در مغز منجرمی شود وپس از آن به دنبال پاداشهای بیشتر مغز، میل به تنقلات بیش از حد میشود این احتمالاً میتواند به دور باطل، به نام رفتارغذا خوردن اعتیاد آور یا اعتیاد به مواد غذایی منجر شود.

نمای کامپوزیت Gets طراحی مجدد

در طرف مقابل با استفاده از نمای کامپوزیت شما می توانید کاربردهای مختلفی را از آن در ساختمان های مختلف دریافت نمایید. برای عایقبندی در روش فیکس هنگینگ از تسمههای مخصوص به جنس ورق استفاده میشود و درزهای عمودی و دو لب برگشتی در درزهای افقی انجام میگیرد. اجرای ورق کامپوزیت به روش فیکس یا Fixing: در این روش، ورقها با استفاده از پیچ و پرچ بر روی زیرسازی ثابت میشوند و میتوان هر پانل به صورت جداگانه باز یا تعویض کرد. در این پانل سطح بین ورق بوسیله رنگ براق خاصی پوشانده شده که باعث ایجاد حس لطافت و رنگارنگی می شود . البته ایجاد فاصله بین ایمپلنت ها با احتمال کمتری رخ می دهد ولی سایش و تغییر رنگ و ایجاد تخلخل موضوعی قابل انتظار است. تکنولوژی اجرایی نمای کامپوزیت، وسایل و ابزار تولید نمای کامپوزیت، اتصالات، پیچ ها و پروفیلهای مرتبط با نما هیچکدام در کشور ما وارد نشده است. با توجه به اینکه در این روش ورقه های آلومینیوم به ناودانی با پیچ آویخته می شوند این روش را هنگ به معنای آویزان شدن می نامند.

این ها سوالاتی هستند که با دیدن نمای ساختمان ممکن است به ذهنمان خطور کند. نیاز است که برای اجرای نمای بازسازی ساختمان یک تیم حرفه ای را به خدمت بگیرید. این محصول در برابر شرایط جوی و اشعه ماوراء بنفش و همچنین شرایط اسیدی و قلیایی قوي آلودگی ها و خوردگی و رنگ پریدگی در صورتی که از رزين PVDF استفاده شود مقاومت فوق العاده ای از خود بروز مي دهد.و سالیان متمادی بدون تغییر، خواص ظاهری و فنی خود را حفظ می منبع کند. 2. برای زیرسازی ورقهای کامپوزیت اغلب از آهن یا آلومینیوم استفاده میشود. اثر تخریبی تخمه شکستن اغلب بر دندان های دارای ترمیم زیبایی بیشتر است. در این کشور با استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت و با ایجاد طراحی مناسب توانستند ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و تفریحی را به شکل زیبایی درآورند. به عنوان مثال تخمه نرم مثل تخمه کدو اگر به طور مرتب و طولانی مدت استفاده شود، میتواند صدمه بیشتری نسبت به تخمههای سفتی که به صورت تفننی مصرف میشود، به دندان وارد کند و بر زیبایی دندان، به ویژه دندانهای جلوی دهان، تاثیر بگذارد. در نهایت با استفاده از نوری که از دستگاه لایت کیور تابیده می شود سفت و محکم می شوند و به دندان باند می شوند.

علاوه بر اینکه بایستی طراحی نمای ساختمان زیبا باشد، نصاب های نمای کامپوزیت نیز بایستی کار خود را با دقت بسیار بالا انجام دهند. زیراکه همهزینه کمتری دارند و هم در مدت زمان کمتری اجرا می شوند و هم اینکه در مقابل عواملجوی مقاومت بهتری از خود نشان می دهند. نظر به اینکه این محصول جزء مصالح صنعتی و تولید کارخانجات است بسیاری از خواص مصالح طبیعی نظیر سنگ و چوب درآن بهبود بخشیده شده است. نمای کامپوزیت با طرح سنگ نیز در بسیاری از ساختمانها قابل اجرا است. سرعت اجرای نما با این روش بالاست و مقرون به صرفه است. در بین تمام روشهای نصب نمای کامپوزیت ساختمان، روش فیکس ارزانتر و راحتتر از سایر روشها است و حدود 10 تا 15 درصد ارزانتر از روش هنگینگ میباشد. قیمت اجرای نمای کامپوزیت با روش فیکس یا ثابت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و برای هر نوع طراحی با سرعت بالا قابل اجرا است. اجرای ورق کامپوزیت به روش هنگینگ یا Hanging: در این روش که نسبت سایر روشها با سرعت بالاتری اجرا میشود، ورقهای آلومینیومی به پین ناودانی آویزان میشوند و چون ناودانی به شکل ریلی بوده و میتوان آن را رگلاژ نمود، به روش ریلی نیز شناخته میشود. C ontent was c​re ated ​by behsaznama  Content Ge​nera tor DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید