خوب، بد و مصالح نمای خشک

اين نما جهت ساختمانهاي مسكوني و تجاري نيز توصيه ميگردد. پشم سنگ به عنوان متریالی مناسب جهت اجرای عایق حرارتی و صوتی در ساختمان سازی به خصوص ساختمانهای سبک مانند سیستم سازه ای LSF که معمولا یک جانب نمای آن از متریال هایی مانند فایبر سمنت برد (سمنت بورد) ، ترموود و یا Boardex و یا متریال های مختلف و یک جانب آن از داخل گچبرگ است ، مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. موادي اسيدي و بازي، شويندهها و رنگها، ثبات اين نما را مختل نميكنند. مقاومت و عدم تأثيرپذيري نسبت به موادي كه باعث سايش و خوردگي ميشوند اين نما را متمايز ساخته است. مساحت طراحی نما بینایی بسیار اندک است زیرا حد اعظم جدارههای بیرونی را پنجرهها و صفحات شفاف متصرف کردهاند. مساحت با میزان مصالح و عناصر ساختمانی رابطه مستقیم دارد و هرچه متراژ کم تر باشد این میزان کاهش می یابد.

نمای خشک نمایان

Data w​as cre ated ​with behsaznama C on​tent Gener​at᠎or Dem᠎oversion!

ی خشک زیبا و با دوام قرار داد.

فولاد ضد زنگ و فولاد توخالی اغلب در ترکیب با شیشه برای ساخت این نوع نما استفاده میشوند. ورقها بهوسیلهی شیارهای چکمهای تعبیهشده، بهصورت ریلی روی پروفیلهای مخصوص آلومینیومی نصب میشوند. به طور کلی، اتصالات به صفحات شیشهای توسط براکتهای فولاد ضد زنگ با واشرهای نئوپرن از طریق شیشه ساخته میشوند. در مرحله آخر بعد از نصب حفاظ شما اگر به قفل کتابی نیاز داشتید، میتوانید این قفل را روی حفاظ ببندید و با خیالی آسوده ساختمان خود را ترک کنید. به طور کلی این متریال را می توان در زمره یکی از مصالح نمای خشک زیبا و با دوام قرار داد. نمای کامپوزیت از دو ورق آلومینیومی و یک لایه پلاستیک پلی اورتان مصنوع می شود که این لایه ها با بهره جويي از مذهب اکستروژن بوسيله یکدیگر پرس می شوند. Non-woven Fabric Backing : این زیر لایه نوعی از صفحات است که توسط ماشین آلات کاغذ سازی از ترکیب رشته های بلند خمیر سلولز و الیاف پارچه با نوعی چسب ساخته می شود و سپس برای استحکام و تثبیت رنگ به آن رنگدانه و اکریلات می افزایند. 4 – متریال: متناسب با متراژ واحدها، تعداد واحدها و زیربنای مفید و غیر مفید هزینه این مرحله بررسی می گردد. Da ta has  been gen᠎erat ed  wi th the ᠎help ​of G᠎SA C​on te​nt Generator D em ov᠎ersion.

فروش تجهیزات نمای خشک

پروسه پخت تایل ها در دمای بالای 1200 درجه سانتی گراد انجام می شود. در مواردی لازم است که طراحی نما ساده انجام شود و در موارد دیگر توجه به جزئیات و اجرای یک نمای پیچیده مهم است. بازسازي اين نما بسيار ساده بوده و به راحتي انجام ميگيرد. پوسته بتنی داخل نمای آجری ساختمان ویلایی به قصد نمط ای طراحی شده که عايدي عین جوابگویی به سوي کانسپت های معماری، کاملا اندر بندگي عناصر ساختار و ایستایی بنا ادا کند.</p><p>دوري از اینکه مواد پالیش کاملا خشک شد فرچه سلس را پيش روی بي نظمي می کشیم. انقلاب صنعتی تاثیر بسیار زیادی را در حوزهی ساختمان سازی داشت و بسیاری از رویکردها و روشها را در طول مدت زمان کوتاهی به صورت کامل تغییر داد. نمای سرامیکی یکی از نماهای قیمت مناسب و متنوع است که در صنعت نماسازی کاربرد زیادی دارد. این نما دارای مزایای زیادی از جمله: عایق بودن رطوبتی، وزن پایین و… این شرکت با ارائه 21 پروژه طراحی داخلی و نما در تهران ، یزد، شیراز، مازندران، تبریز، مشهد و … با یک جستجوی در گوگل به اسامی و شرکت های مختلفی در این رابطه می رسیم. از جمله ویژگی های نصب خشک نما تراکوتا می توان مقاومت در برابر تغییرات دمایی ووجود حالت ارتجاعی در سیستم نصب خشک سفال تراکوتا نام برد.

، به دو صورت كلي در بازار صنعت ساختمان كشور عرضه ميگردد.

این ترکیب در قسمتهایی از جمله پنجرهها، برآمدگیها یا لبهها قیمت سنگ نمای خشک دارای “درزبند” است. فواصل و اندازهها و نوع اتصالات زیر به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد. در این ساختمانها پنجرهها اینقدر بزرگ هستند که اساسا بخش اصلی نمای خارجی ساختمان را به خود اختصاص میدهند. وجود همين سوراخها در بدنه سراميك درصد قابل توجهي از حجم و وزن نما را ميگيرد. نماي سراميك خشك پرسلاني به عنوان جديدترين نماي ساختماني شناخته شده است. برآورد قيمت اوليه كي نماي سراميك خشك پرسلاني در نماي ديوار و صاف و بدون پنجره، تعيين متر واحد كار و با وجود مشاهده نقشهي اصلي انجامپذير است. برای مثال استفاده از یک نمای هنری برای یک ساختمان با کاربرد نظامی اصلاً ایده مناسبی نیست. نماي سراميك خشك مخصوص نما، به دو صورت كلي در بازار صنعت ساختمان كشور عرضه ميگردد. بازدید از همه اجناس موجود در بازار معمولا برای مشتریان منجر به سردرگمی خواهد شد. از آنجا که این الیاف مانند فولاد زنگ نمیزنند، بنابراین نیازی به محافظت از پوشش بتن در برابر زنگ زدگی نیست. جدای از تمام مواردی که گفته شد، سرامیک خشک در برابر رطوبت آسیب ناپذیر است، در واقع میزان جذب رطوبت توسط این سرامیکها کمتر از یک درصد است.  Th​is a​rt​ic​le has be en created by behsaznama Co​ntent  Ge nerator  DEMO​!

دیدگاهتان را بنویسید