خیلی هیجان‌زده. شما نخواهد شد اجرا شد با نمای خشک

در سال های اخیر در بخش اداره شهرسازی و کنترل ساخت و ساز شهرداری تهران در راستای زیبا سازی منظر شهری ، به تمامی مالکان املاک در حال ساخت، تذکر داد تا در صورت درخواست هر گونه تغییر در نما ، برای اخذ فرم تاییدیه نما به اداره شهرسازی ناحیه و پس از آن برای تاییدات نهایی به کمیسیون طراحی شهری مراجعه کنند. در سالهای اخیر ، در اداره شهرسازی و کنترل ساخت و ساز شهرداری تهران ، به منظور زیباسازی منظر شهری ، به کلیه مالکان در دست ساخت هشدار داده است که فرم تأیید نما را از دفتر شهرسازی در در صورت هرگونه تغییر در نما. به همین دلیل ، در تهران ، موضوع چیدمان نماهای شهری با توجه به ضوابط طرح تفصیلی تهران مورد توجه ویژه معاونت شهرسازی و معماری نمای مدرن قرار گرفته است. فراموش نکنید که نماهای خوب طراحی شده، به نتیجه نهایی هر شغلی کمک می کند.

مجری نمای سرامیک خشک

ازاینرو، شما میتوانید به یکی از سایتهای فروش آنلاین سنگ نمای ساختمان مراجعه کرده؛ سنگ نماهای ساختمان را به همراه توضیحات مشاهده کنید و باتوجهبه قیمت، جنس سنگ، زیبایی ظاهری سنگ نمای موردنظر خود را انتخاب کنید. در این صورت، میزان سنگ نمای موردنیاز بهدرستی بررسی و محاسبه شده؛ و در نتیجه، باتوجهبه این میزان سنگ نما خریداری میشود. بعنوان مثال ریختن نما در اثر عوامل مختلف در اجرای نما بصورت ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. از عوامل مؤثر دیگر در نماسازی می توان به عایق بودن نسبت به سرما و گرما، عایق بودن نسبت به صوت مقاومت در برابر زلزله، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر یخزدگی، مقاومت در برابر آتشسوزی و مقاومت در برابر جداشدن و افتادن از نما، قابل اجرا بودن در ساختمانهای مرتفع و سبک بودن اشاره کرد. یکی دیگر از مسائلی که در سیستمهای سنتی معمولاً دیده میشود، به وجود آمدن شکافهای غیر همسطح میباشد که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت میگیرد و معمولاً هم بدون خراب کردن قابل اصلاح نیست ولی در روشهای اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمیشود، میتوان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلی متر اقدام نمود و حتی طی سالیان بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگها یا سرامیکها و…

نوع روش اجرای نما (اجرا با ملات ماسه سیمان، خشک و یا با چسب). از مزایای مهم نمای سرامیک خشک علاوه بر دتایل اجرای سرامیک خشک، اینکه در نصب نمای خشک سرامیک از هیچ نوع ملات سیمانی استفاده نمیشود. مصالح و موادی که در طراحی و اجرای نمای خشک سرامیک مورد استفاده قرار میگیرند، دارای تنوع بالایی هستند. مقاومت بالایی را در برابر فشارها و ضربات فیزیکی دارا باشد. در مرحله بعد، ناودانی های ریلی آلومینیومی با مقطع مشخص در آکس نبشی های آهنی بوسیله براکت های آلومینیومی با دو سوراخ لوبیایی به زیر سازی متصل می شوند.در این سیستم همانند سیستم فیکس آلومینیومی جهت جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم از لاستیک دی الکتریکال بین لامل آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده می گردد. از بین تمامی مواردی که در بالا بررسی شد، ارزانترین شکل اجرای یک نما نمای بتنی است. در صورتی که تمامی ساختمانهای نمای کلاسیک و یا مدرن دارد، شما نیز در طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید از همین سبک پیروی کنید. تصاویر و فیلم های مختلفی از تمامی زوایای سنگ را با مراجعه به صفحه هرمحصول ببینید و در مورد آن مطالب مهم را بخوانید.  Th is post was c᠎reat᠎ed wi​th behsaznama C ontent G en​er ator Demov ersion !

سرامیک پرسلانی

اچ پی ال ورق هایی با روکش طرح چوب یا طرح های دیگر از ترکیب لایه های سلولزی و رزین های فنولیک به وجود می آید که پس از قرار گرفتن در دمای بالای C 145 و فشار bar 300 تبدیل به صفحات محکمی میشود. آکانتوس قرنتیان به ستون هایی گفته می شود که در قسمت سر ستون ها، دارای طرح ها و نقش های خاص هستند. ۹- در صورت استفاده از سنگ های پلاک باییستی از این سنگ ها در برابر رطوبت و یخبندان مراقبت نمود و مواد زاید را از سطح این سنگ ها پاک کرده و با استفاده از یکی از روش های زیر سنگ ها را کاملا به سطح زیرین محکم کرد : لقمه گذاری،پیچ و رو لپلاک کردن ، نصب سیم . عایق حرارتی در زیر کار به وسیله ی چسب و یا اتصالات مکانیکی به صورت مستقل، به بنا محکم می شود. با یک تیم حرفهای و قابل اعتماد کار کنید. امروزه فروشگاههای اینترنتی کار انتخاب و خرید را بسیار آسان کردهاند.

دیدگاهتان را بنویسید