داستان واقعی درباره نما خشک که کارشناسان نمی‌خواهند شما بدانید

فضاهای خالی که بین نما و عایق قرار دارد، بهترین عایق حرارتی به حساب میآید و نقش زیادی در کاهش اتلاف انرژی دارد. هر طراح و یا سازنده و یا بساز-بفروشی به خوبی می داند برای فروش ساختمان ویلایی و بنای خود، یک عامل و برگ برنده بسیار مهم در اختیار دارد که چنانچه آن برگ را به درستی خرج نماید، فروش ملک ویلایی به سرعت و به راحتی آب خوردن خواهد بود و آن برگ برنده چیزی نیست جز ظاهر و نمای بیرونی ساختمان ویلایی در نتیجه به شدت و با تمام توان ابتدا سعی دارند بهترین نما و ظاهر را ایجاد کرده سپس انرژی خود را در داخل صرف نمایند. موضوع دیگری که میتواند بخار آب را تحت تاثیر قرار دهد میزان جمعیت انسانی درون سازه است. در صورتیکه در نمای دوغابی این اتفاق رخ می دهد و همین الزامات فنی در نمای خشک باعث کاهش تلفات انسانی و بقیه خسارات ناشی از سقوط نما خواهد شد. پر واضح است که توسط شیشه بالکنی نور طبیعی بیشتری وارد آپارتمان شده و محیط نورانی تر خواهد شد. اصلی ترین تفاوت میان دو گونه رومی و یونانی ظاهر شدن سیمان پوزولانی ، شن در ترکیب با آهک بود که این مخلوط سیمانی را شکل می داد که پس از ترکیب با آب به شدت غیرقابل نفوذ می شد.  Conte nt was c᠎re at ed with behsaznama ᠎Cont​en​t Generator DE᠎MO!

بهترین نما خشک برنامه های اندروید

امروزه این مهم توسط اجرای لوور آلومینیومی و شیدر آلومینیومی تامین شده است. برای اجرای یک نمای با کیفیت، به کاربردن مسالح با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. موارد دیگری که باعث می شود نمای سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در اجرای نما باشد به این دلیل است که وزن این نما نسبت به متریال دوغابی مثل سنگ بسیار کمتر است و باعث می شود که وزن ساختمان نیز کاهش یابد. همین امر باعث کاهش نیروی زلزله بر ساختمان می شود و این مورد منطبق یا نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران و بقیه آیین نامه های زلزله جهان است. در این مقاله به معرفی انواع نما خشک میپردازیم و ویژگیهای مختلف آن را مورد بررسی قرار میدهیم. نمای خشک یک نمای شیک و مدرن به حساب میآید که این روزها از طرفداران زیادی هم برخوردار است.

اطلاعات تکان دهنده درباره نمای خشک Exposur

نمونه ها شامل ساختمانی واقع در بارسلونا ساخته شده به وسیله آنتونیو گائودی و تعداد زیادی از نماهای سرامیکی لعابدار در در شهرهای زیادی از ایالات متحده آمریکا می شوند. در این روش پشت سرامیک ها شیار داده می شود و سپس به وسیله ریل های آلومینیومی بر روی نما نصب می شوند. بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. روش نمای خشک نمایان و نامشهود. در روش نمایان ابتدا زیرسازی آهنی به صورت عمودی و افقی بر روی نمای ساختمان اجرا می شود سپس سرامیک ها به وسیله کلیپس هایی بر روی نمای نصب می شوند. این ساختمان ها هنوز هم در روزگار ما ثابت می کنند که چطور در طی یک قرن نماهای سرامیکی در برابر تغییرات متعدد حرارتی و حملات جوی و هجوم آلورگی ها و باران های اسیدی و دود می توانند مقاومت کنند. به طور کلی سنگ طبیعی را که دارای مقاومت کافی در شرایط جوی و رنگ جالبی باشد میتوان در عملیات ساختمانی و به صورت سنگ لاشه، سنگ قواره، سنگ باربر، سنگ پلاک، سنگ درپوش، سنگ ستون و حتی به صورت ظروف و وسایل سنگی استفاده نمود.

آنچه پاپ می تواند در مورد اجرای نما به شما بیاموزد

این نوع نما از مقاومت بالایی برخوردار است که مجریان نما آن را به عنوان متریالی با کمترین میزان جذب آب اجرا می کنند. در این روش سرامیک خشک توسط دریل آندرکات سوراخ شده ، انگر کیل درون آن قرار می گیرد سپس از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (Clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. اجرای نمای سرامیک خشک و یا سرامیک خشک پرسلانی همانند سایر نماهای مدرن دارای روش ها و دیتیل های مختلفی است که در این مطلب به اختصار به آن می پردازیم. در این سیستم اجرایی متصل کردن آجر ها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود و تایل های آجر به کمک گیره و یراق آلاتی به یکدیگر متصل می شوند. برای جلوگیری از شکم دادن قوطی ها ، قوطی های افقی را در دل قوطی های عمودی(مانند یک قاب) قرار می دهند. هر کدام از روش ها دارای دیتیل و ساخنار متفاوتی است. این قیمت ها بر اساس جمیع فعالیت ها بوده و در انواع طراحی نما کلاسیک، مدرن و ترکیبی با هم متفاوت هستند. این سیستم یک سیستم نمای تهویه شونده است که شامل پروفیلهای افقی میباشد که توسط شبکه ای از ریلهای عمودی سر جای خود محکم نگه داشته میشوند.مزایای اجرای نمای خشک چیست؟

انواع روش های نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت اجرای نمای سرامیک خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید